@annabella wrote:
Ja, heb inderdaad PCO, maar ik begreep dat je dan vals-positieve testen kunt krijgen, maar niet of het dan ook lichter kan zijn of negatief kan blijven… :think:
mij is afgeraden om ze te gebruiken :think:
@annabella wrote:
Ja, heb inderdaad PCO, maar ik begreep dat je dan vals-positieve testen kunt krijgen, maar niet of het dan ook lichter kan zijn of negatief kan blijven… :think:
Hm… mij was juist aangeraden ze te gebruiken. Ook omdat ik geen follikelmetingen krijg, en zo toch zou kunnen weten wanneer er een eisprong is. Maar aangezien ik nu 2 dagen per maand een heel licht streepje krijg, twijfel ik of die testen wel goed werken, en of ik wel een eisprong heb… :think:
Karientje fijn dat je een goede echo hebt gehad.
Irry-me O ik vind het zooooo spannend!!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Roosje voor jou komen er ook weer spannende weken. Het zou wel fantastisch zijn als jij en irry-me samen zwanger zouden zijn!!!
Ik duim voor jullie!
Hier gister een echo gehad. Alles was gelukkig goed. Uitgerekende datum klopte ook en het hartje hebben we nu ook gehoord.
Onze frummel lag steeds onhandig en was moeilijk goed op de echo te krijgen. Tja ik ben ook wat eigenwijs dus dat wordt nog wat;)
Mag vanaf nu ook naar een verloskundige. Dus die heb ik net gemaild voor de eerste afspraak.
Liefs
Irry-me, laat je het ons ook niet weten als je wel zwanger bent??? We zijn zo benieuwd!
Waarom zijn er geen banners die aftellen naar je verlofdatum? Die drie dagen lijken nog een eeuwigheid…
Mij is ook afgeraden om ovutesten te gebruiken, 1x gaf hij positief, maar bleek dus vals positief…
Renske, bijna meis
Newbe, fijn dat alles oke was!
Je bent zwanger geworden met Clomid 50mg toch?
nee met 100mg
newbe fijn dat je echo goed was
annabel:waarom krijg jij niet fm?
renske:het is al bijna zover super hoor voel je je nog wat goed?
irry my: heb je een leuke dag gehad in beverwijk?? en natuurlijk testje gekocht? ben zo benieuwd he :dance:
hier gaat het prima kreeg net bericht dat een vakantievriendje is overleden zelfmoord had verder geen contact met hem maar het is toch wel even schrikken hoor zo jong nog maar 25
fijne avond allemaal :-*
Goede avond!
Newbe,fijn dat de echo goed was! :dance:
Nog even dan voor t eerst naar de vk.
Renske,nog even meis,die 3 dagen zijn zo om. :hug:
Annabella,snap niet waarom jij geen fm krijgt. :think:
Roosje,jeetje kan me voorstellen dat je daar toch van schrikt hoor. :hug:
Beverwijk was toch iets minder dan de vorige keer,maar we hebben ons toch vermaakt.
Voor de aagjes hier,ik heb een test gekocht…
maar ik ga pas morgen ochtend testen! :mrgreen:
Dus jullie moeten nog een dag geduld hebben! :mrgreen:
Fijne avond!
Hoi dames,
Newbe Was zeker wel spannend die eerste echo??? Maar super blij dat alles goed is!!! Ga er maar lekker van genieten!!!
Irry-me succes morgen ochtend :dance: ik duim voor je!
Even voor de duidelijkheid: mijn manager (0verigens een vrouw) die geeft wel ruimte en tijd voor het plannen van de afspraken voor de FM e.d. doet alleen verschrikkelijk moeilijk over mijn ziekteverzuim afgelopen jaar… Probeert alles op de hormonen en kinderwens te steken maar vergeet dat ik gewoon een hele lage weerstand heb en alle griepjes mee pik. Ben ik ook niet happy mee; hang tenslotte niet voor niks boven de pot… Maar goed ik laat me niet kennen. Weet nu dat ik haar niet in vertrouwen moet nemen en dat ze ook niet uitgenodigd wordt op onze bruiloft! Ben overigens deze week geslaag voor de uitnodigingen, de ringen en mijn kleertjes!!!
:-* en fijne zondag allemaal!
Hey Roosje, nee ik voel me erg beroerd de laatste tijd. Ik ben de hele dag door beroerd en hang veel boven de pot. Begrijp me niet verkeerd, ik ben nog steeds een blije zwangere en het kindje hoeft voorlopig nog even niet te komen, maar wel een blije zwangere die verschrikkelijk toe is aan verlof
Irry-me, we zijn heel, heel, heel benieuwd!!! Ik ben zo hard voor je aan het duimen.
Ik lees ook nog steeds mee!
Irry-me ik ben ook benieuwd hoor, hoop op een dikke streep!
@ Renske wat vervelend dat je zo ziek bent. Tuurlijk ben je blij met je beebje, maar kan me voorstellen dat altijd mar ziek zijn ook niet de meest romantische manier van zwanger zijn is. Sterkte!
Hier gaat alles ok, 2 weken flinke griep gehad in combi met longonsteking en keelontsteking, nu gaat het langzaam ietje beter.
Heb al 3 goede echo’s gehad, deze week de 4e, ben erg benieuwd! Ik hoop snel de 12 weken voor bij te zijn, maar dat duurt gelukkig niet lang meer.
irry my en en???
Irry-me hou ons niet langer in spanning!!!
Hallo nieuwschierige aagjes!! :mrgreen:
Marda,vervelend dat je zo ziek was,wel fijn dat alles goed was op de echo! :thumbup:
Deb,fijn dat je kon slagen voor de ringen,kaarten en je jurk(neem ik aan) :dance:
Oke,moment supreme…
Zoals ik al verwachtte was de test negatief.
Ik moet toch deze week naar zh,dus vraag daar naar een test.
Mocht die weer negatief zijn,dan evt een bloedtest.
We gaan nu lekker wandelen,t zonnetje schijnt! 8)
Fijne middag allemaal!
irry my dat is balen zeg dit had ik niet verwacht zeg omdat je er zelf ook wel positief over was verdikkeme :hug:
lekker te wandelen in de sneeuw? hier ligt flink wat sneeuw en laat ik nu weer avonddienst hebben :roll: dus is ff minder 30 km heen en weer rijden hopelijk gaat het niet teveel sneeuwen meer :silenced:
sneeuw?? waar?? hier niet hoor.
Hoop voor je dat het ophoud met sneeuwen,lijkt me ook eng om daar doorheen te moeten rijden.
Werk ze zo he!! :mrgreen:
Ik ga morgen een kv test halen,kijken wat die aangeeft.
Irry-me, balen! Maar… er is nog hoop zolang je ongi niet echt doorbreekt. Dus ik blijf gewoon duimen. En je lijkt zelf gelukkig ook nog niet uit het veld geslagen.
Marda, super dat je al zoveel goede echo’s hebt gehad. Het gaat helemaal goed komen!
Roosje, in Leeuwarden valt het mee met de sneeuw hoor, dus niet te druk om maken. Hoewel, een leuke sneeuwwandeling zonet in de Groene Ster is toch een beetje een drama geworden. Hondjes kregen sneeuwballen onder de poten, kind van drie dat mee was kreeg een koud hoofd en koude handen en moest ineens poepen (hij wordt net zindelijk). Dus we hebben de wandeling behoorlijk ingekort. Maar toch even lekker.
Renske
ow irry me gatver wat balen zeg! Tja en geen ongi is hoop, maar voor mij is dat na afgelopen jaren toch anders. Zo vaak geen ongi en alsmaar nega testen. Snap dat je het nu even op zijn beloop laat en wacht tot de afspraak in het zkh. Veel sterkte ermee meid :hug:
even voor irry me :hug:
renske hopelijk vliegen die 3 dagen voorbij!!!
alle andere dames, ik duim voor jullie!!!
ik mag alweer bevallen meiden!!! :inlove: wat is de tijd toch nog hard gegaan zeg, jeetje…
9 februari wordt ik iig gestript, dus hopelijk laat beebje zich dan ook snel zien! houd jullie op de hoogte!
Irry me: wat jammer zeg! Maar wat iedereen al zegt, er is nog wel hoop… Voel je het zelf ook zo? Ben benieuwd naar je test in het ziekenhuis, zal voor je duimen.
Renske: sterkte met de laatste werkdagen!
Roosje: volgens mijn gynaecologen (heb elke keer een ander) is het niet nodig om een follikelmeting te doen. De eerste maand met Clomid heb ik twee keer bloed moeten laten prikken (dag 21 en dag 28 ), en is er op dag 28 een inwendige echo gemaakt, maar verder niks. Daaruit konden ze concluderen dat ik wel op de Clomid reageer, en nu mag ik 6 maanden doorslikken zonder controle (dus ook geen bloedtest of consult). Vind het zelf ook wel een beetje gek, nu ik op dit forum zulke andere verhalen lees. Ik ga zelf na deze maand wel weer bellen om tòch een afspraak te krijgen, wil dat er toch minstens één keer gecheckt wordt of het wel ok gaat. Al hoop ik natuurlijk dat ik nu zwanger ben (ik kan 14 februari gaan testen) en dat ik helemaal niet meer naar de gyn hoef!
Maar goed - daarom gebruik ik nu wel die ovulatietesten, al twijfel ik nu wel aan de werking. Ik hou ook mijn temperatuur bij, maar daar is weinig over te zeggen. Zit altijd rond de 35.2, wat wel laag is, maar dat is voor mij wel normaal, soms een lichte verhoging, en deze maand griep gehad, dus flinke koorts rond de (verwachte) ovulatie.