wie begint er binnenkort met clomid,DEELTJE 5 ALWEER!!!!

deb wat spannend voor je ik duim voor je mee wat voor werk doe jij? of had ik dat al eens gevraagd?

ik vind het niet kunnen hoor dat je moet overwerken omdat je naar het zkh moet :naughty:

irry my wat spannend he duim voor je mee hoor wij hebben een gezellige avond gehad :inlove:

heb wat krampen in me onderbuik zal vast door de komende eisprong komen

Irry-me wat ongelofelijk spannend!!! Ik had ook bruinverlies rond mijn nod en tja het was gewoon raak. Ik hoop het zo voor je!!!

Roosje eindelijk weer eens beter nieuws!!! :dance: wie weet lukt het gewoon deze ronde!

Morgen heb ik mijn 9w echo…spannend.

Karientje heb jij hem niet vandaag???

Liefs

Ik heb weer meting gehad en helaas, geen enkele groei. Ben dus begonnen met Primolut. Daarna Clomid 150mg en werkt dat niet, dan moet ik gaan spuiten.

Volgende week donderdag verwacht ik mijn menstruatie… Kan me weer voorbereiden op leegloop, want mijn baarmoederslijmvlies was wel goed ontwikkelt geloof ik (9 mm?)

Irry me, spannend!

Newbe, ook voor jou. Ben zoooo benieuwd, net als bij Katrientje!

Gwenny, succes met klussen en Deb, sterkte op je werk!

vliegje :hug:

Jammer vliegje,hoop dat 150 mg wel aanslaat in de volgende ronde.

@vliegje.

Oh wat kl*te man. :hug:

Hopelijk gaat het met clomid 150 wel lukken en krijg je wel eigroei

Goede morgen!

Wat is het stil hier zeg… :think:

Ik zit nu ff heerlijk aan een kopje thee,warm te worden.

Ben net terug van boodschappen doen en t zorgloket(van zorgverz.)

Ik wou mijn pakket veranderen,maar dat ging niet meer. :frowning:

Dit moest voor 31 december,op de site stond voor 1 februari. :roll:

Oja,vooralsnog is er niets te zien hier… :shifty:

Ik denk wel dat t raak is,want mn (.)(.) doen erg zeer.

Ik ben ook heel moe,kan wel een gat in de dag slapen. :zzz:

Fijne dag allemaal!

heeeeeeeeee irry-me een banner :dance:

Testen joh! Bedoel, je bent al 2 dgn overtijd en je hebt het gevoel dat het raak is, waarom zou je jezelf nog langer in onzekerheid houden, als je test weet je waar je aan toe bent en kan je hopelijk een nog mooiere banner maken :wink:

Ik weet nog dat ik toen ook het nobel streven had echt te wachten tot een week na mijn nod, maar ik voelde gewoon dat het zo was en ik wilde gewoon weten waar ik aantoe was, nou na de test was het helemaal feest natuurlijk :mrgreen:

Ik :pray: enorm voor je meid!

@irry-me

Wooohhhhhh i’ll keep my fingers crossed :pray:

irry my houd je zelf niet langer voor de gek en ga testen!!

Hej meiden,

Echo was helemaal goed, alles zat er al op en aan. Hartje hebben we ook nog gehoord en die ging als een bezetene tekeer.

Voor iedereen een dikke knuffel en ik hou het forum goed in gaten!!

Irry me mijn duimen draaien voor je!!! (eigenlijk voor iedereen :wink:

:hug: aan iedereen

super karientje hoeveel weken ben je nu heen?

ff ego volgens mij is me eisprong wel geweest vind het allemaal zo spannend weer die wachtweken

ben vanmorgen weer aan het werk geweest pff wel weer ff wennen haha lijkt net of ik vakantie heb gehad :roll:

ben nu moe lui het is maar hoe je het wilt noemen :silenced: heb nergens meer zin in om wat te gaan doen

hebben jullie dit ook wel eens? ik de laatste tijd steeds vaker maar goed het kan dan zo zijn dat ik eens wel zin heb en alles meteen maar doe haha

hoe is het met iedereen?

Stelletje ongedulden zijn jullie! :naughty:

Ik zal morgen een test halen en zondag testen oke??

Misschien vertel ik jullie wel de uitslag,of ik hou die lekker voor mezelf! :stuck_out_tongue:

Roosje,spannend meis!

Mijn duimen draaien hoor! :pray:

Karientje,super dat de echo goed was!!!

Hoe ver ben je nu precies??

Fijne middag dames!!

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: voor jezelf houden?? :naughty: :naughty:

Oke roosje,jij mag het wel weten.

Ik sms je dan wel. :wink:

@irry-me wrote:

Oke roosje,jij mag het wel weten.

Ik sms je dan wel. :wink:

haha oke :lol: :lol:

Hoi!

Veel gebeurd hier…

Ben heel benieuwd naar je testuitslag, Irry-me, ik zal voor je duimen! :pray:

Roosje: ja, die wachttijd is inderdaad niet leuk… Hoop dat het toch sneller gaat dan het nu voelt… Succes, en ik duim ook voor jou!

Katrientje: wat super gaaf! Gefeliciteerd!

Vliegje: :hug:

Ik hou het een beetje kort, moet nog werken zo…

Met mij gaat het even niet zo lekker. Mijn beste vriendin is zwanger, na 2 maanden proberen al, super leuk voor haar natuurlijk, en ik ben ook echt blij voor haar, maar ook wel een beetje jaloers (waar ik me dan weer schuldig over voel).

Verder krijg ik de laatste tijd heel veel te horen dat ik nog zo jong ben, dat ik tijd zat heb, dat ik niet nu al (!!!) met medicijnen had moeten beginnen… :wall:

Ben ook ontzettend moe, duizelig, emotioneel, heb steeds lage buikpijn… :frowning:

Bovendien krijg ik met de ovulatietesten die ik doe, steeds maar een licht streepje. Wat betekent dit? Geen ovulatie?

annabella het is me even ontschoten maar heb jij pco? want dan werken ovulatietesten niet goed

verder heb ik daar geen ervaring mee

moeilijk he je vriendin zwanger natuurlijk mag je daar verdrietig om zijn

mensen maken al snel opmerkingen over leeftijd etc maar die doet er niet aan toe je hebt een kinderwens en daar wil je nu mee bezig hoe cru dat klinkt meid trek je er niet teveel van aan

al weet ik hoe moeilijk dat is

werkse meid :hug:

Ja, heb inderdaad PCO, maar ik begreep dat je dan vals-positieve testen kunt krijgen, maar niet of het dan ook lichter kan zijn of negatief kan blijven… :think: