Gwenny,denk dat we gelijktijdig gepost hebben! :lol:
Zie mijn post boven jou!
vliegje je spuit jezelf elke dag maar dat is even over een drempel heen en dan doe je het zo je kan alvast op google puregon intoetsen da kan je kijken hoe en wat staat een filmpje van stelt echt weinig voor
vandaag de fm gehad was cd 10 en het was prima!! me baarmoederslijmvlies zag er top uit!
had 1 mooi grote follikel morgen dus pregnyl zetten en dan donderdag eisprong :dance:
heb een gesprek gehad met me arts omdat ik het niet altijd meer zie zitten en ik wil nu wel eens resultaat zien :inlove: ze zei je mag dit nog 4 keer doen en dan word het iui maar ze zij die heb jij niet nodig het moet nu goed komen ze zag het goed voor me in wel fijn om dat te horen
ze zag meteen dat ik was afgevallen dus dat doet een mens toch goed niet waar?
:dance: goed man. ben echt blij voor je roosje. :dance:
Nu hopen op het beste
Roosje, :dance: :dance: :thumbup:
Flink klussen dus! :inlove:
Ik hoop echt voor je dat het de laatste keer spuiten is.
Lekker gevoel geeft het dat mensen zien dat je afgevallen bent! :mrgreen:
Hier heb ik s,morgens nog steeds last van lichtbruine afscheiding.
denk toch dat mn ongi later komt,kan t anders niet verklaren. :think:
We wachten het maar af. :shifty:
Fijne dag allemaal!
Hey Roosje,
Dat wordt flink klussen. Hoop voor jullie dat 2009 jullie jaar mag zijn.
we hopen op positief bericht.
Liefs wendy
dank je wel dames :-*
he roosje, das goed nieuws meid. Nou idd lekker gericht klussen, das het voordeel van de mmm vind ik dan maar weer, dat je precies weet wanneer het niet meer zinvol is om te klussen voor een beeb. :-*
Goede morgen!!
Wat is het koud zeg! :shock: mn neus was bijna bevroren. :?
Hier is nog steeds geen ongi te bekennen. :shifty:
we wachten maar af…
Geduld is een schone zaak en dat heb ik genoeg. :liar:
Kom vanmiddag wel weer even kijken hier.
Fijne dag allemaal!
irry my toch maar ff testje halen??
@irry-me
Ik zal maar niets :silenced: maar ik het echt voor je dat het dit keer wel anders uitpakt.
Het zou echt :dance: zijn
irry
Hoi dames,
Roosje das toch positief nieuws van de gyn! Lekker klussen van de week en hier we voor goed nieuws voor je!
Irry-me ik hoop echt voor je dat het alleen bij die bruine afscheiding blijft en dan je ongi uit blijft. Vandaag ook mijn nod… Voel me prima net als anders, geen bruine afscheiding, geen krampen, helemaal niks. Gyn zei dat ik vandaag mocht testen maar ik durf niet… Eigenlijk wel raar want dan weet ik waar ik aan toe ben. Voel me niet zwanger en het lijkt me dat je toch wel iets anders moet voelen als anders… Zal vrijdag wel komen; ga dan met m’n beste vriendinnen trouwkleertjes uitzoeken…
:-*
Roosje, heerlijk an de klus :dance:
irry me, super spannend!!! Wanneer mag je testen??
Deb waarom durf je niet te testen???
Hier nog steeds super zenuwachtig voor vrijdag
dank je wel meiden de pregnyl is net gezet dus we mogen weer aan de klus wel spannend allemaal weer
Roosje wat leuk! Maar hoe werkt dat bij jou, je hebt gespoten al?? of begin je nu pas, nu er een ei groeit?
Deb, succes!
@vliegje wrote:
Roosje wat leuk! Maar hoe werkt dat bij jou, je hebt gespoten al?? of begin je nu pas, nu er een ei groeit?
Deb, succes!
me ei is goed op grote de pregnyl is voor eisprong die ik morgen heb dus gericht kan klussen
Karientje Volgens de gyn heb ik mn eisprong rond dag 14 gehad en vandaag is dag 29 dus mocht ik testen. Maar de afgelopen 3 maanden waren mijn cyclussen rond de 36 dagen en niet rond de 28. Dus ben bang dat het óf nog te vroeg is óf dat het tegen valt omdat de uitslag negatief is… Bovendien voel ik me niet zwanger… De afgelopen jaren was ik soms dagen, weken en zelfs een keer 2 maanden overtijd. Was ik misselijk, gespannen borsten, gevoelige tepels en dan als ik uiteindelijk durfde te hopen op zwanger zijn en een test kocht werd ik 's avonds na de test spontaan ongi. Dus ik wacht denk ik nog maar even af… Hoop iig nergens op nu.
Roosje succes met klussen :kaars:
Nog een een klein ego berichtje: het ging k*t op het werk :evil: :evil: :evil: gister 12 uur gewerkt van 13.30 uur tot 01.30 uur en vandaag van 15.30 tot 22.30 uur. Manager doet moeilijk over ziekmelding van laatst en ziekenhuisbezoeken… :naughty:
@roosje.
Hoop dat je een gerichte avond hebt gehad :**: .
@Deb
oh wat klote zeg dat je werkgever zo moeilijk doet over de ziekenhuis bezoeken. Weet hij/zij wel dat je ermee bezig bent?? Zo ja dan vindt ik niet dat hij je daarop mag afrekenen. heb je geen vrije dagen die je kan inleveren dan dat je tot zolaat moet overwerken??
@irry-me
Ik hoop dat die :twisted: zijn weggebleven tot nu toe.
Bij mij.
Nog ff niets volgens mij is 1 feb me eisprong. Dus wil ik eigenlijk pas morgen klussen. Maar vriend lief kan niet wachten en heeft nu gelijk zin bij wijze van. Moet nog ff kijken hoe ik die laatste dag kan rekken. 8)
Goede morgen.
Gwenny,mannen zijn soms ongeduldig. :mrgreen:
Hoop dat je het nog rekken kan.
Deb,pfff zoveel werken en dan dat gezeur van je manager. :evil:
Zit je niet op te wachten :hug: ,kan je het niet met hem bespreken ofzo?
Als je langere cyclus hebt,dan test je toch te vroeg nu? :think:
Hoop voor je dat het raak is.
Roosje,hoop dat jullie het gezellie saampjes gehad hebben gister. :inlove:
Karientje,morgen de dag!!! ben benieuwd!!
ff ego, voor als nog niets te zien hier… :shifty:
Ik ben uit gegaan van 30 dagen,dat is vandaag.
Heb soms wel steken in mn liezen en onderbuik,
een zwaar gevoel zeg maar…kan van mn darmen af komen,maar ook weer niet. :think:
We wachten het nog even af.
Testen doe ik pas volgende week,dan moet ik toch terug komen in t zh.
Fijne dag allemaal!