je hebt het gevonden wendy het zou leuk zijn als je jezelf even voorstelt zoals de eerste pagina bij ons dan weten we ff wat meer welkom hier :lol:
Ik zal me nog even voorstellen,
Ik ben wendy ben 24 jaartjes jong. en woon samen met een hele lieve vriend waar ik al 7 jaar mee ga. Ben 6 jaar aan de pil geweest, en vorig jaar (een jaartje geleden) hebben we besloten om te stoppen met de pil. Maar het duurde maar en duurde maar voor ik ongesteld werd. Veel huisartsen bezoeken gehad, bloed laten prikken etc etc. uiteindelijk heb ik gevraagd of ik naar de gyn mocht, maar daar deed ze eerst moeilijk over. uiteindelijk stuurde ze me toch door. Donderdag 22 januari kreeg ik een inwendig onderzoek en daar constateerde ze dat i pco had. Schok er eerst wel van, maarja niks aan te doen. ik hoop zo dat het met clomid goed komt. ben nu nog met provera bezig (nog 7 dgn) daarna mag ik met clomid beginnen.
liefa wendy
dan schelen we 1 jaartje wendy ik ben 25 ook al een hele tijd bij je vriend leuk zeg :lol:
mocht je vragen hebben stel ze gerust hoor er is altijd wel iemand die je antwoord geeft
fijne avond allemaal
Hoi roosje,
Ja idd dat scheeld 1 jaartje.Als ik vragen heb dan zal ik ze stellen. Heb er nu nog geen. Maar dat komt omdat ik het nog maar net weet en zoveel info in 1 keer krijg. moet het zelf nog even allemaal ordenen in mijn hoofd. Ik laat het weten als ik met clomid ben begonnen en daarna de eerste echo weer krijg.
fijne avond allemaal.
Groetjes wendy
Hey meiden,
Ik was jullie wat uit het oog verloren! Ik kreeg ineens geen berichtjes meer van melding plaatsen reactie. En ik heb het zo druk met de laatste loodjes op het werk, dat ik eigenlijk nergens anders meer aan toe kom. Meestal kruip ik na m’n werk meteen op bed en dan ben ik te beroerd om nog iets te doen. Hoewel, de laatste dagen gaat het gelukkig iets beter. Nog 8 dagen werken tot mijn verlof! :dance:
Joyce, mooie foto’s op het showforum! Echt prachtig.
Roosje, gek dat je ineens nog een keer ongi werd. Wanneer mag je voor FM?
Marda, wat super dat je een kloppend hartje hebt gezien!
Irry-me, ik hoop dat je ongi niet doorzet. Ik duim voor je.
Vliegje, ik hoop dat er bij de volgende FM wel grote eitjes te zien zijn. :**:
En verder beterschap aan iedereen die het kan gebruiken! En groeizand voor een voorspoedige groei van heeeeel veel eitjes. En voor degenen op het wachtbankje: gogogo
Wendy welkom! Even oud als ik en even lang met je vriend samen als ik
Ik ben al wel getrouwd hihi.
Maare, hopelijk doet de clomid z’n werk!
Vorige ronde was bij mij niks helaas, 50mg.
Nu heb ik 100mg moeten slikken maar op dag 12 nog geen enkele groei te zien.
Morgen moet ik weer.
Succes!!
Renske, heerlijk joh, bijna verlof
Hallo
Renske,nog even en dan lekker van je verlof genieten meis.
Wendy,welkom hier.
Ben benieuwd straks wat de clomid bij jou doet.
Roosje, mn nod is woensdag ja.
Vanochtend was er niks te zien! :shock: normaal krijg ik steeds meer bruine afscheiding…vreemd. :think:
Ik heb me zelf voorgenomen om gewoon verder te solliciteren(heb er nog een lopen),dus niet getreurd als ze morgen niet bellen. :mrgreen:
Die griep hakte er goed in he,hoop dat je toch weer een beetje conditie opdoet.
Wij gaan zo lekker wandelen,tis heerlijk weer en t zonnetje schijnt! :dance:
Fijne zondag allemaal!
renske bijna verlof heerlijk zeg :dance: geniet ervan
irry my vreemd zeg moed blijven houden
Das iid vreemd irry me, maar misschien wel een heel goed teken!!!
Welkom Wendy, het is natuurlijk voor iedereen verschillend met welke hoeveelheid Clomid aanslaat. Voor mij is 50 MG genoeg. De gyn weet snel genoeg wat voor jou de juiste hoeveelheid is.
Renske bijna genieten van je verlof!!!
Vliegje mijn duimen draaien voor mooie grote eitjes!!
Newbe heerlijk dat je geen kwaaltjes heb :lol:
Hier gaat het nog steeds goed (behalve dag in dag uit misselijk) Volgende week voor de eerste echo (9weken). Ben aan de ene kant heel erg bang, maar zie er ook naar uit.
:hug: aan iedereen
Hey Meiden,
Ik zal jullie op de hoogte houden. Wie van jullie heeft ook provera geslikt?? of is de reactie daarop ook bij iedereen verschillend?? Hoop dat ik het niet supper erg wordt en dat de menstruatie niet lang duurt. moet ze nog 6 dagen slikken en dan zullen we het weten.
Liefs wendy
wendy ik heb 1 keer provera gehad en de andere keren primolut heb geen bijwerkingen daarvan ongesteldheid is vaak wel erger dan anders maar goed dat is elke maand ook weer anders lichaam blijft vreemd iets :think:
wendy,ik kreeg provera om mn tussen-bloedingen te stoppen(binnen 3 dagen gelukkig).
Zou verder niet weten hoelang het duurt voordat het wat doet,ieder lichaam is idd anders(wat roosje al zei).
Karientje,spannend de 9 weken echo!
Hoop wel dat je straks van die misselijk verlost bent.
Vanmiddag had ik toch weer iets bruine afscheiding.
Van mij mag het nu losbarsten,dan ben ik er vanaf.
Ik zie alleen heel erg tegen die spoeling op.
Fijne avond!
Hoi allemaal! Ik kom net thuis van het werk dus ff mailtjes checken.
Wendy en Dylan welkom hier! Sorry voor de ietswat late reactie :oops:
Renske heerlijk joh nog een paar daagjes en dan kun je lekker gaan genieten zonder te hoeven werken van de laatste weken van je kindje in je buik :inlove:
Irry-me volgens de gyn (nav van de FM) is woendag (CD28) ook mijn nod… Ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor ons beide!
Werkse van de week weer allemaal en :hug: voor iedereen die het kan gebruiken!
:-*
goedemorgen allemaal
irry my zolang er geen helder rood bloed is blijf hoop houden joh ik duim voor je en ook voor deb :thumbup:
hoe is het met iedereen? allemaal een goed weekend gehad?
ik heb me weer beter gemeld op me werk hoef pas vrijdag weer te beginnen dus kan nog even rustig aan doen
fijne dag allemaal
Net naar ziekenhuis geweest. Nog steeds geen groei… zag nu wel eitje van 9mm, dus 1 mm gegroeid. Baarmoederslijmvlies is van 4mm naar 9mm, dus daar zit wel groei in.
Donderdag nog een echo. Als er dan nog geen groei is, moet ik weer aan de Primolut en laatste ronde met Clomid (150mg).
Als dat niet werkt, moeten we gaan spuiten… Zie dat niet zo zitten, heb geen zin in een meerling… Maar ze zei dat ze me dan heel goed in de gaten houden, dus dat stelt me dan wel weer gerust.
Maar ik vind het zooo frustrerend en word er verdrietig van… Niks lijkt aan te slaan, ik voel me schuldig tov mijn man, voel me falen als vrouw… pffffff!
Hoe is het met de rest??
vliegje geen zin in spuiten? kan je zeggen het is een verademing! met clomid heb je ook meer kans op meerlingen hoor en ik zou toch echt liever een meerling krijgen dan nooit geen kindje!
snap wel dat je er verdrietig om kan worden had ik zelf ook altijd maar geloof me puregon is echt :thumbup: geen bijwerkingen etc
Echt waar?? o ik dacht juist een hoop bijwerkingen ed…
Maar moet je zelf spuiten, of wordt dat gedaan??
Als ik jou zo hoor, hoef ik er dus niet tegenop te zien?
Maarja, eerst nog ronde Clomid.
Hallo
Deb,samen op t wachtbankje…mijn duimen draaien over uren hier(voor ons beide) :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Vliegje,kan wezen dat je er niet op reageerd,misschien wel op 150mg.
Hoop dat donderdag wel groei te zien is.
Idd wat roosje zegt,clomid geeft heel veel nare/rare bijwerkingen en de kans op een meerling is ook groot.
Roosje,dus vrijdag mag je weer aan de bak!
Zal wel weer even wennen zijn denk ik.
Hier nogsteeds licht bruine afscheiding,vind het maar vreemd hoor. :think:
Normaal zet het de volgende dag goed door,maar nu heb ik alleen een giga druk onder in mn buik(kan ook van PDS komen).
We wachten het maar af,hoop dat je gelijk krijgt roosje! Dochterlief heeft een vrije dag.
Dus gaan we maar iets leuks doen vanmiddag. :mrgreen:
Het is mooi weer dus lekker naar buiten!
Fijne dag allemaal!
@vliegje
Dat is balen zeg. Ik hoop echt voor je dat er donderdag wel een groei is opgetreden. Dus ik wacht rustig om de uitslag hier te kunnen lezen.
@roosje
Zo meid ben je weer helemaal beter. Hoop dat je niet nog een nasleep van je ziek zijn hebt gehad in het weekend.
Luister goed naar je lichaam en overhaast niets.
@Wendy
Welkom meid. Ik zou zeggen laat die vingertjes maar lekker bewegen hier op de pagina als iets je dwars zit, of iets kwijt wil, vreugde noem maar op.
Ik heb 1 keer Provera gekregen om het op te wekken, zodat ik kon beginnen met clomid.
@irry-me
heb je nog last gekregen van afscheiding of is deze nu weggebleven