wie begint er binnenkort met clomid,DEELTJE 5 ALWEER!!!!

Even kort, nog steeds geen groei. Eitjes zijn nog maar 7.4 mm.

Baarmoederslijmvlies is 4.2mm.

Ben bang dat deze ronde weer niets wordt…

Weet niet wanneer normaal gesproken een ei volgt met Clomid.

Irry, wanneer kan je testen dan?

@vliegje.

Bij mij begint de eigroei echt door te komen bij cd17 bij een cyclus van 33cd.

gwenny ik ben overgestapt op puregon omdat clomid niet goed zijn werkbij me doet na 10 kuren had ik het daar wel mee gezien :naughty: plus dat ik ontzettend last van de bijwerkingen had had ontzettend veel haarverlies :frowning: hield veel vocht vast etc toen de arts me dus puregon aan bood graag na heel veel gedoe bij de verzekering krijg ik het toch allemaal vergoed want het kost bijna 600 euro per cyclus :roll: maar het is heerlijk geen bijwerkingen :dance: (alleen soms moe maar ja ben nu ook ziek) eitjes doen heel goed zijn werk :clap:

irry my dat klinkt toch wel goed he wie weet zit er een beebje :dance: hoop het zo voor je

dacht al steeds waar is ze nu toch op de msn maar je lag te :zzz: :lol: maakt niet uit hoor!

oke succes bij de tandarts met je meisje :thumbup:

vliegje jammer dat er nog niks te zien was krijg je geen verhoging van de clomid welke cd zit je nu?

femmie: dank je wel vind je het niet confronterend om op kraambezoek te gaan? nu heb je natuurlijk al een meisje maakt et misschien iets zachter maar ik vind het erg moeilijk

ego: ik voel me al iets beter! heb vanacht eindelijk goed geslapen! ben er net uit :oops: hoesten komt erg los dat is fijn avonds kak ik weer ff in maar goed heeft zijn tijd wel nodig

verder vandaag derde puregon :dance: dinsdag fm ben zo benieuwd hoe het er uit ziet :pray:

fijne dag allemaal

irry me, ja kan me voorstellen dat je dan geen banner neemt. Ik had hem ook niet, gewoon door de frustratie en ik vond het een beetje “de goden verzoeken…” als je snapt wat ik bedoel. Beetje bijgeloof, slaat nergens op maar toch… :oops:

Hoop maar dat je geen griep onder de leden hebt maar iets anders :mrgreen: Spannend hoor, hier draaien de duimen volop voor je.

vliegje balen meid, ik had mijn ei rond dat 17. Bij mij was ook pas vrij laat een echt goed eitje te zien (ik praat overigens maar vanuit 2 rondes clomid, maar dat weten jullie he) Welke dag zit je? En wat zei de gyn erover?

roosje nee ik vind het niet confronterend. We hebben idd al een kindje, maar daarnaast zijn we ook nog niet concreet bezig nu natuurlijk. Wat ik wel confronterend vond was dat zij bij beide kindjes meteen de eerste ronde zwanger waren. Helemaal gegunt hoor, maar dan komt wel een klein beetje jaloezie om de hoek kijken dat het bij anderen zo makkelijk allemaal kan gaan. Ik heb juist zin in kraambezoek, gewoon leuk te gaan kijken, maar ook om dana te vergelijken :oops: Ben wel benieuwd hoe groot ze geworden is tov zon kleintje hihi

Gelukkig voel je je wat beter. Hopen dat het zo doorzet. En spanennd dinsdag joh.

Zit nu op dag 12, maar eitjes nog zo klein. Hopelijk groeien ze nog wel iets…

@vliegje wrote:

Zit nu op dag 12, maar eitjes nog zo klein. Hopelijk groeien ze nog wel iets…

en hoeveel slik je 50? 100?

100…

Hmmm dan moeten ze toch al iets groter zijn lijkt me… :think:

Afwachten vliegje.

hou je hoop hoor vliegje. Misschien moet de trigger nog komen, en gaan ze opeen spontaan groeien.

oke vliegje misschien is je cyclus wat langer waardoor het allemaal wat langzamer gaat? :roll:

irry my hoe is het met je meis?? nog geen :evil: op komst? :pray:

ik werd gisteravond ineens misselijk en buikkrampen me ongi was over dus heel vreemd ik naar toilet was ik ineens heel erg ongi weer met allemaal slijm sorry voor details :oops: ben naar bed gegaan met ibuprofen lekker geslapen maar nu helemaal niks meer :think: snap er ff niks meer van geloof ik :doh:

zou naar de winkel vandaag maar doe het toch nog maar niet het is zo slecht weer hier en voel me nog niet helemaal top

vriendlief wou vanavond graag met menaar de ikea :dance: maar goed vanavond maar ff zien hoe ik me dan voel want ik wil niet te snel gaan zoals deze week heb ik het nog nooit gehad zo ellendig voelen maar goed ik kan wel uitgerust straks de wachtweken weer aan en hopelijk word het zo beloond :inlove:

roosje, das ook raar zeg. :? is het nu weer over???

We gaan vanavond op visite. Heb er zin in :inlove:

en morgen… dan ga ik sinds 2 en half jaar…

weer een glaasje alcohol drinken :shifty:

We gaan op stap en dana logeert bij oma. Ben benieuwd, denk dat ik maar 2 glazen wijn nodig heb om op mijn kop te staan :lol:

Hihi heb er stiekum wel zin in, ik wilde niet, heb met tegenzin kaartjes gehaald, maar nu het dichtbij is wordt ik helemaal blij, lekker ff een avondje weer eens helemaal los

het is helemaal over femmie :roll:

veel plezier morgen :dance:

Hallo

Roosje,vreemd zeg… :think:

Hoop dat het nu voorlopig(voor minstends 9 maanden) weg blijft.

Hier is gelukkig nog geen :twisted: te zien,hopen dat het zo blijft! :pray:

Femmie,Heel veel plezier morgen!!

Fijn weekend meiden!

goedemorgen allemaal

irrry my hoe is je gesprek gegaan? en was de ha de spreken over de nieuwe medicijnen met je bloeddruk?

irry-me ik duim dat de :twisted: wegblijven!!!

Roosje wat vervelend dat je je zo rottig voelt. Het zou voor jou toch zo mooi zijn als dit jaar JOUW jaar wordt!

Vliegje mijn laatste cyclus met 100mg had ik mijn ei pas op dag 22/23 dus mijn cyclus zou ongeveer 38 dagen geweest zijn. Tja en je weet het toen ben ik ook gewoon zwanger geworden. (eigenlijk was mijn cyclus nog vreemder want ik begon met clomid en 10 dagen erna werd ik ongi en dan 22 dagen daarna had ik mijn ei! dus vanaf de 1e dag clomid was mijn cyclus NOG 10 dagen langer)

Hier gaat alles goed. Heb zo goed als geen kwaaltjes. Alleen behoorlijk zere borsten en beetje moe. Volgende week 9w echo en ik hoop dat alles nog goed is na het bloeden van vorige week.

Liefs

Vliegje er wel in blijven geloven hoor want het gebeurd idd vaker dat eitjes later groeien en dan ineens héél hard! Ik duim voor je :pray:

Verder wens ik jullie allemaal een heel fijn weekend. Ik heb er weer een werkweek opzitten na de griep maar vanacht toch weer niet helemaal lekker… Ik blijf allemaal :sick:, :zzz: en een zwaar gevoel houden :think: Hoop dat het snel over is of dat dit gevoel nog maanden blijft want dat kan natuurlijk ook :dance:

Hallo

Roosje,mijn gesprek was nogal vaag. :x

De manager die eigenlijk het sollicitatiegesprek zou doen was al naar huis(hoe on profesioneel)en ik moest het gesprekje met een hoofdkassiere doen.

Het duurde nog geen eens 10 minuten! :eh:

Ze vroeg wel wat dingen,maar op mijn vragen kon ze geen antwoord geven(salaris en cao voorwaarden enz),dat kon alleen de manager.

Ik zou as maandag gebeld worden,heb er alleen een hard hoofd in dat dat gebeurd. :think:

Ben dus eigenlijk met een kluitje het riet ingestuurd! :evil:

Mijn bloeddruk was nu 142/85wat redelijk is,de medicijnen slaan gelukkig aan!

Over 2weken moet ik terug komen,dan kijkt hij of ik nog door moet gaan of af mag bouwen.

Newbe,fijn dat alles goed is met je.

Hoop dat je weining last krijgt van kwaaltjes.

Deb,Beterschap meis. :hug:

Ik hoop het laatste voor je! :pray:

Ik had gister avond en vanochtend weer iets roze afscheiding,maar zo net was het ook lichtelijk bruin…dus ik vrees het ergste. :frowning:

Komen die :twisted: weer te vroeg. :?

Fijn weekend allemaal!!

irry my: :think: :think: :think: vreemd gevoel krijg je dan bij je gesprek zou ik ook hebben ben benieuwd of ze je gaan bellen

hoop toch niet dat je ongi gaat worden :doh: blijft spannend wanneer was je nod woensdag toch?

vandaag lekker in de tuin en huis bezig geweest ging opzich wel maar merk wel dat ik echt geen conditie heb maar goed komt vanzelf wel weer niet waar?

dinsdag de fm :dance: ben benieuwd hoe het er dan uitziet

fijne avond :-*

Hallo Allemaal,

Ik ga binnenkort voor het eerst met clomid beginnen, ben nu nog met provera bezig. hebben jullie ervaringen dat je snel zwanger raakt??

Mijn vriend en ik willen heel graag een kindje.

ben een jaar geleden gestopt met de pil, maar werd maar niet ongesteld, en ben op aandringen tegen de huisarts naar gyn gegaan. hier constateerde ze dat ik pco heb. Hoop dat we ook snel het geluk tegemoed gaan,

liefs wendy