wie begint er binnenkort met clomid,DEELTJE 5 ALWEER!!!!

Voor Roosje: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray:

dank je wel dames als het nu niet goed komt :wink: ga me nu maar weer ff douchen(hobby van me geworden geloof ik :lol: )

en dan lekker voor de buis

fijne avond lieve dames :-*

Super bedankt voor jullie antwoorden!

Heel graag schrijf ik met jullie mee (moet er wel echt proberen

tijd voor te maken).

Zit nu op mā€™n 7e dag Provera en tot nu toe doet het nog niks.

Pfffff dat wachten, getver!

Helaas weten ook jullie al te goed hoe moeilijk dit isā€¦

@dylan wrote:

Super bedankt voor jullie antwoorden!

Heel graag schrijf ik met jullie mee (moet er wel echt proberen

tijd voor te maken).

Zit nu op mā€™n 7e dag Provera en tot nu toe doet het nog niks.

Pfffff dat wachten, getver!

Helaas weten ook jullie al te goed hoe moeilijk dit isā€¦

na een kuur provera of primolut duurt het nog wel een dag 3 of 4 dat je ongi echt door breekt :wink:

goedemorgen allemaal

hoe is het met iedereen? het is hier maar stil de laatste tijd :think: nu heb ik natuurlijk ook zat tijd he :roll:

ik heb vanact eindelijk iets beter kunnen slapen ik was echt kapot na 3 nachten wakker te hebben gelegen

over uurtje de tweede injectie er weer in :dance: zat net eens te rekenen als het ons nu word gegung :pray: en ik kan testen dan zou dat op valantijnsdag kunnen :inlove:

als dat geen mooi cadeautje is? zo rond de 11 en 15 feb houd ik wat aan (op 11 feb zijn we 2 jaar bezig :silenced: )ā€™

dus dat zou ook een mooie datum zijn om een postieve test in me handen te krijgen :dance:

maar goed moet niet op de zaken vooruit lopen maar ik denk deel me gedachten ff met jullie

me ongi lijkt alweer te stoppen :roll: snap er niks van maar goed het zal wel goed zijn het was wel heftiger als anders misschien daar door weet het ook niet hoor we wachten het wel af

nou genoeg ego weer hoe is het met iedereen?

Hoi!

Ik ben nog steeds ziek thuis, vind het vƃĀ©ĆƒĀ©l te lang duren, maar ik heb wel besloten dat ik nu echt eens goed uit ga zieken. En dan hoop ik daarna heel lang gezond te blijven. :slight_smile:

Bedankt voor julie beterschapswensen, en ook voor de antwoorden over het werk. Zit er nog mee te worstelen, maar fijn om te lezen dat ik ook daar de enige niet in ben.

Femmie: die droom heb ik ook nog steeds, dat ik nu eindelijk toch zwanger word en dat alleen wij dat wetenā€¦ Kan al helemaal bedenken hoe leuk het zou zijn om het, als echte verrassing, op mā€™n werk of aan vrienden en familie te vertellenā€¦ Al weet mijn kant van de familie en sommige vrienden wel dat ik Clomid inneem, dus voor hun is de verrassing al minder groot. En dat vind ik nog steeds jammerā€¦

Dylan: als je op de 7e dag Provera zit, hoort het ook toch nog niks te doen? Je menstruatie komt toch pas in de dagen nadat je gestopt bent (dus nƃĀ” je 7e dag)?

Begin je daarna aansluitend met de Clomid?

Spannend is het wel, en het wachten valt inderdaad niet mee. Sterkte!

Voor alle zieken: beterschap! :hug:

Is er trouwens ergens een topic over de gebruikte afkortingen? Ik ben er niet zo goed in, geloof ikā€¦

annabella hier nog een ziek iemand ik he ook besloten om deze week maar eens goed uit te zieken kunnen we er daarna weer heel lang tegen aan

die afkortingen kan je volgens mij hier vinden http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=586

Ah, bedankt voor het lijstje afkortingen! Nu wordt er ineens veel meer duidelijkā€¦ :smiley:

Verstandig dat je ook uitziekt! Beterschap nog, en dat je daarna hƃĀ©ĆƒĀ©l lang gezond blijft! :-*

:lol: :lol: dank je wel :-* jij ook beterschap

Hoe is het hier??

Roosje, 14 febr. zou gaaf zijn! Volgens mij kunnen wij dan ook testen, ALS er een ei komt binnen nu en een weekā€¦

irry me 28 januari, dat begint al in de buurt te komen. Spannend dan hoor. Is dat ook waarom je geen banner hebt? Omdat het niet duidelijk is hoe lang je cyclus duurt?

vliegje succes morgen weer in het zkh.

sasa hoe is het nu? Alweer wat beter?

Beterschap iig.

roosje jij ook beterschap. Fijn joh, zon baas.

Ow hier draaien de duimen ook :pray: Is dit je eerste keer puregon?

dylan 7e dag provera nog niets is heel normaal hoor. De meeste hebben 3 a 4 dgn na het stoppen met provera dat er een doorbraakbloeding optreedt.

annabella het is ook een hardnekkige griep. En ja, die droom, lastig is dat he, het zo mooi voor ogen te hebben voor jezelf en er dan aan moeten denken het los te moeten laten. Ik dacht ook elke keer, ja het is beter er met mensen over te praten, maar wat nu als het deze ronde raak is, nog ff volhouden meid. Nja mijn doorzettingsvermogen werd al snel beloond. Hoop voor jullie hetzelfde.

femmie dit is me tweede keer met de puregon (hiervoor 10x clomid) erg spannnend dus de vorige keer reageerde ik heel goed op de puregon alleen werd ik te vroeg ongesteld :?

In de bijsluiter van de Provera staat dat er een bloeding

moet optreden tussen de 3e en 7e dag van gebruik.

En dat klopt ook wel want vorige keer (3 jaar geleden)

had ik de bloeding op de 5e dag (heb toch ff ha gebelt).

Nou ja goed ffies afwachten nog maarā€¦

@ Roosje, even kort, ik werd ook altijd te vroeg ongesteld met de Puregon, mijn progesteron waarde was steeds aan de lage kant. Dit was maanden lang zo, tot ik van ziekenhuis naar kliniek ging en eindelijk Utrogestan voor geschreven kreeg om de luteale fase te verlengen, ik was daardoor meteen zwanger.

Misschien even vragen om een progesterontest, of Utrogestan.

Extra pregnyl spuiten na de eisprong kan ook helpen je LF te verlengen.

Succes!

@dylan wrote:

In de bijsluiter van de Provera staat dat er een bloeding

moet optreden tussen de 3e en 7e dag van gebruik.

En dat klopt ook wel want vorige keer (3 jaar geleden)

had ik de bloeding op de 5e dag (heb toch ff ha gebelt).

Nou ja goed ffies afwachten nog maarā€¦

Volgens mij volgt een bloeding pas 3 tot 7 dagen NA dat je de laatste hebt ingenomenā€¦ misshien nog even de bijsluiter doorlezen?

Al gedacht om een testje te doen? Ik wil je niet blij maken met een dode mus, maar ik ken 2 dames die een paar weken geleden na Provera of primoulut heen maar niet ongesteld werden en zwanger bleken te zijn!

marda ik kan er idd altijd even naar vragen maar ik krijg altijd pregnyl na de fm hoor voor de eisprong maar we zullen zien :pray:

marda, wat een goeie tips, maaruhm ik heb altijd de dringende tip gekregen om te testen alvorens provera te nemen voor het geval je weet ooit nooit.

roosje ah tweede keer, nou misschien heb je iets aan de tip van marda, ik zou het zeker bespreken, als het helpt, daar doe je het uiteindelijk voor toch :wink:

dylan ik heb hier ergens nog een topic tussenstaan ā€œhoe zat het ook al weer met proveraā€ omdat ik niet meer wist hoe lang je deze moest slikken en wanneer ongi enz. Daaruit bleek toch echt dat het 3 tot 7 dgn na de stop ermee ongi zou zijn. Maar wat jij zegt komt me wel vaag bekend voor hoor dat er in de bijsluiter iets anders zou staan :think:

Ik zou me nog maar geen zorgen maken, als je nog niet getest hebt zou ik als de donder testen en anders gewoon ff wachten tot na een week na de stop met provera als er dan nog niets is, dan zou ik eens aan de bel trekken weer.

Ik had jullie nog niet vertelt dat een vriendin van me bevallen is. Gaan vrijdag op kraamvisite :inlove:

Heb de bijsluiter toch nog maar is goedgelezen.

Er staan dus gewoon 2 verschillende dingen in, in de bijsluiter

in het doosje staat dus idd 3 tot 7 dagen NA het slikken van

provera en in de bijsluiters (a4tjes) die ik heb gekregen van de

apotheek staat binnen 3 tot 7 dagen na start slikken provera :? .

Getest heb ik alwel omdat het echt niet goed is voor je als je zwanger

bent en provera slikt.

Nou goed nog even gedult dus.

@ Dylan.

Toen ik provera had gekregen werd ik ook pas ongesteld op dag 7, ik gebrijp je stress want die had ik ook. Dokter vermeld inderdaad dat het binnen 3 en 7 dagen zou optreden. Dus ff kijken wat er gaat gebeuren.

@roosje.

Mag ik weten waarom je bent overgestapt op puregon??

Goede morgen.

Roosje, voel je je al iets beter?

Wel even lekker dat je eindelijk kon slapen,lijkt me ook heel vermoeiend.

14 februari zou mooi zijn! :inlove: Ik hoop het zo voor je! :pray:

Femmie,waarom ik geen banner hebā€¦tja ik vind het elke keer heel frustrerend was het of weer niet gelukt is,of de ongi gewoon een week eerder kwam(wat bij mij vaak voorkomt blijkbaar). :?

Er is gewoon geen pijl op te trekken. :roll:

Dylan,denk dat je toch de bijsluiter in t doosje aan moet houden.

Hier gaat het zo/zo. Had gister rose-afscheiding en vanochtend weer :think:

Heb er ook een lichte kramp bij(soort ongikramp).

Dat kan dus 2 dingen betekenen: of ongi komt weer eens eerder of dat het eindelijk raak zal zijn. :shifty:

Afwachten dusā€¦ :pray:

Ik ben de hele week al moe,Tegen 11 uurs,morgens heb ik een dommeldip,dan moet ik mezelf wakker houden.

Als dochterlief naar bed is(s,avonds om half 8)dan stort ik in op de bank. :zzz:

Ik lig de hele week al om half tien in bed,ik trek het gewoon niet meer.

Heb het ook steeds koudā€¦misschien een aankomend griepje? :think:

Hoop t niet.

Ik ga nu boodschappen doen en dochterlief weer van school halen,ze moet naar de tandarts straks.

Fijne dag allemaal!