Ik ben 25 en al 21 maanden bezig om zwanger te worden. Ik slik geen Clomid en heb ws gewoon een eisprong van mijzelf. Heb wel de beruchte kralenkrans waar geen verklaring voor is. Zitten in de molen, maar vriendlief wil even niets meer. Nu dus gewoon weer proberen zonder mm totdat hij er klaar voor is (tis balen, maar kan het niet in mijn eentje hihihi).
Even gekopieerd en geplakt van een aantal pagina’s terug
Zit nu trouwens te bedenken, kunnen we niet een voorstelstukje in het eerste post plaatsen. Is misschien wel zo makkelijk :thumbup:
ik heb me al voorgesteld :mrgreen:
dat zou kunnen babygirl
Ik ben denk ik een van de rijpere vrouwen hier. :shifty:
ben nu 39 en we hebben dus(al bijna 2 jaar) een wens voor een 2e.
Ik heb jaren aan de prikpil gezeten,daar ben ik in 2006 mee gestopt.
heb bijna een jaar lang geen cyclus gehad,daarna was het een zooitje.
Ben daarom doorverwezen naar de gyn.
Ik slik nu 8 maanden clomid,waarvan de laatste 4 maanden 150 mg.
Krijg nu dus wel een eisprong.(weet alleen niet wanneer :? )
Aangezien mijn klokje door tikt,(en het maar niet wilt lukken)willen we nu er meer haast achterzetten dmv andere behandeling(en).(bv IUI).
Dat is dus zo ongeveer mijn verhaal.
Ik ben 32 en krijg ook steeds te horen, dat ik nog zeeën van tijd heb :twisted: :roll: Ja goed, tijd wel, maar we proberen het ook al sinds 6 jaar (sinds eind 2007 actiever en met de mmm) …
Hallo meiden,
Het lijkt mij ook wel een goed idee om onze "voorstel"stukjes op de 1e pagina te plaatste zodat je af en toe kan teruglezen
Hallo Deb welkom. Ik zit ook pas bij deze groep sinds maandag dus ik ben ook nog nieuw. Op pag 2 heb ik het volgende geschreven:
Hoi meiden,
Mag ik me bij jullie voegen?Ik ben vadaag begonnen met 50mg clomid en het lijkt me wel fijn om er met jullie over te kunnen praten, en natuurlijk jullie verhalen en ervaringen te lezen!
Ik weet natuurlijk verder niets van jullie achtergrond maar hoop daar dan zsm achter te komen
Ik heb dus waarschijnlijk geen of een halve eisprong, vandaar de clomid. Ze dacht aan PCO (ivm bloedbeeld) maar met inwendige echo werd dit niet bevestigd…dus eigenlijk weet ze het niet zo goed.
Ik zat eigenlijk op dag 14 van mijn cyclus(opgewekt met provera) maar aan slijmvlies in bm zag ze dat er nog niets bezig was, vandaar dat ik vanaf vandaag weer opnieuw mag tellen en met de clomid mag beginnen.
Kunnen jullie misschien heeel kort vertellen wie er meeschrijven en hoe en wat?
Hebben jullie bijwerkingen? En hebben jullie net als ik rare ei of hebben jullie bv pco?
Ik wil jullie iig heel erg veel sterkte wensen!
Dus dat ben ik;) Ik ben trouwens 26 (bijna 27)
Roosje, de uitslag wist je eigenlijk al maar toch komt het hard aan he? Eigenlijk gebruikt natas precies de goede woorden. Heb ik niets meer aan toe te voegen. :hug: + :-* voor jou
Angelique wat vervelend, nu maar hopen dat je glablaas er niet uit hoeft en alles snel overgaat.
Hier verder eigenlijk geen nieuws… Heb geen last van de clomid. Hoef nog maar 1 dag. Dinsdag moet mijn man zijn zaad inleveren en gaan ze kijken of daar alles wel goed zit. En dan maar hopen op een EI!!!
Liefs
hoi allemaal
ik ben zelf 24 net geworden. en eigenlijk weet ik niet of mensen mij op mijn leeftijd hebben gewezen. (je ben zo jong , je hebt nog tijd, bla bla bla). misschien ook omdat niet veel mensen het wisten dat ik bezig was. en waarschijnlijk ook omdat allebei de keren in 1 keer raak was. maar om me heen hoor ik dat zo vaak(je bent nog jong, je hebt nog tijd, bla bla bla).
wat ik wel heb gehad is, toen het met 5 mnd zwangerschap fout ging en jeremiah nog te klein was om te overleven hoorde ik wel regelmatig, je bent nog jong je hebt nog tijd genoeg voor een ander kindje. ppppfffff… sorry maar op dat moment denk je daar niet aan en wil je alleen maar je baby terug hebben. alsof het niets is!!!
mijn huis arts heeft wel gezegt als ik voor een 2e kindje(3de) wil gaan is het beter om dat voor je 30e te doen ivm pco. daarna zal het waarschijnlijker moeilijker gaan. daar heeft hij wel gelijk in.
degene die zich alsnog voor willen stellen stuur mij een pb dan zet ik alles op de 1e pagina zoals in het vorige topic die ik net gesloten heb.
x
@jody wrote:
wat ik wel heb gehad is, toen het met 5 mnd zwangerschap fout ging en jeremiah nog te klein was om te overleven hoorde ik wel regelmatig, je bent nog jong je hebt nog tijd genoeg voor een ander kindje. ppppfffff… sorry maar op dat moment denk je daar niet aan en wil je alleen maar je baby terug hebben. alsof het niets is!!!
Dat is echt belachelijk!!!!
check pag.1
:thumbup: jody
Hoi!
Ben ik even een weekje op vakantie zijn er ineens 12 bladzijdes bij geschreven… :shock: :shock: :shock:
Ik heb helaas op dit moment niet de tijd om ze allemaal terug te lezen, maar wil toch even het een en ander kwijt…
Allereerst:
Roosje, wat vreselijk meid, toen ik op vakantie ging had je enkel nog wat bloedverlies, wat erg dat het toch in een miskraam is geëindigd. Hopelijk kun je de kracht en moed weer oppikken om door te gaan en ben je snel opnieuw zwanger!
Alle nieuwe meiden hier (heb een aantal namen voorbij zien komen van meiden die ik niet ken) welkom!
Ik heb verder weinig te melden, nog een paar daagjes (5 ofzo, mijn banner klopt in ieder geval niet moet ik nog aanpassen) en dan is mijn NOD, ik verwacht er zelf niet al te veel van.
Ik kom dit weekend nog wel even terug om wat bij te lezen en uitgebreid te reageren, ik hoop dat het verder goed gaat met jullie allemaal! :-*
hallo lieve dames :-
even een berichtje van mij pff ik voel me zo// heb zoveel gedaan vandaag in huis was niet te stoppen en nu zo;n pijn in me rug :?
maar het is wel weer lekker schoon in huis :lol: geeft me ook een goed gevoel
ik kom morgen wel terug want ben morgen hele dag alleen me vriend moet overwerken naar amsterdam toe is vanaf half 5 ochtends weg tot heel laat…) maakt me niet heel veel uit hoor hij heeft er zin in
fijne avond :-
Hallo allemaal!!
Ik was ook een weekje weg en heb helaas niet even netjes afscheid van jullie kunnen nemen :oops: .
Dit was een weekje zonder vruchtbaarheidszorgen… alhoewel het wel weer begint te kriebelen omdat we de second opinion dinsdag hebben.
Spannend, maar ik stel me erop in dat er gezegd wordt dat het andere ziekenhuis gelijk heeft en dat ik er dus niks mee op schiet.
Ik ga er zeker niet van uit dat er weer meteen behandeld wordt.
Ik heb niet getempt, wel mn slijm enigzins bijgehouden, maar dat is nog steeds niet rekbaar en eiwitachtig, maar blijft hangen op lotion-achtig. Ik heb sinds dinsdag weer pijnlijke tepels (wat niks zegt, maar ik vind het wel interesaant om bij te houden om te kijken of het verband heeft ).
:kaars: Lieve Roosje, speciaal voor jou; :vlinder: ik baal zo voor je dat het niet zo mocht zijn :hug: Heel veel sterkte met het verwerken, je kunt hier goed je ei kwijt.
:: Nieuwe dames Newbe, Deb en Irry-me (voor mij ook nieuw ) welkom! :: fijn hoor! Het is altijd leuk om ons clubje uit te breiden, ik vind het heel prettig om ervaringen te delen, en hopelijk kunnen we heel snel weer iemand feliciteren! :dance:
@Marda
Ik ben benieuwd hoe je vakantie was en hoe het met je mannetje gaat? krijgen we nog een vakantie-verslagje? Ik hoop dat je lekker hebt kunnen genieten van je gezinnetje.
@Angel
Jippie!!! Ei ei ei en we zijn zo blij voor jou!
Ga je van het weekend al testen/ of wacht je toch nog tot volgende week?
@Babygirl
Balen meis, dat je vriend zich niet prettig voelt bij nog een zaadonderzoek.
Ik hoop dat hij zich er over een tijdje toch overheen kan zetten. Ben je nog aan het tempen trouwens?
@Natas
Spannend hoor, clomid+IUI. Ik hoop dat je snel resultaat hebt, en ik hoop dat de clomid meevalt dit keer!
@All, sorry als ik je ‘vergeten’ ben! :-*
Ben blij dat ik weer terug ben en iedereen weer kan volgen! :mrgreen:
In het ‘kort’ mijn verhaaltje, en ook voor Jody, wil je dit op de homepage zetten? Dankjewel! Leuk dat je weer een beetje mee schrijft.
Wil je eigenlijk snel weer zwanger worden?
Naam: Beppie
Leeftijd: 25
Wens voor: Eerste kindje
Verhaal: PCO-beeld, in bloedwaardes niets te zien.
Na 3 jaar prikpil gestopt feb 2007. Onttrekkingsbloeding januari 2008, start clomid maart 2008. 50mg geen effect, 100mg ei rond dag 25, 150mg geen effect.
Gyn komt na overleg opeens terug op het feit dat de prikpil nog kan werken.
Ik wordt doorgestuurd naar een andere gyn die met andere modicatie werkt dan clomid.
Ondertussen heb ik een 2nd opinion aangevraagd in een ander ziekenhuis.
Ik doe aan temperaturen, slijmwaarneming, krijg geen follikel metingen.
Hoi meiden,
Ik zal mezelf even wat “netter” voorstellen dsan kan dat op de 1e pagina worden gezet:
Naam: Newbe (later zal ik wel mijn echte naam geven)
Leeftijd: 26
Voorgeschiedenis: Mijn cyclus duurt dus langer dan 6 weken, vandaar dat ik bij de gyn terecht ben gekomen. Een tijdje geleden dacht ik dat ik me ei had maar 2 dagen erna werd ik ongi…??
Nu ben ik dus begonnen met clomid. Ik heb dus waarschijnlijk geen of een halve eisprong, vandaar de clomid. De gyn dacht aan PCO (ivm bloedbeeld) maar met inwendige echo werd dit niet bevestigd…dus eigenlijk weet ze het niet zo goed.
Bloed geeft aan dat ik ei heb gehad maar die heb ik niet/half gehad…
Maar goed nu maar hopen op de Clomid.
Ik ben trouwens bezig voor een eerste kindje
Liefs
welkom terug beppie heb je een leuke vakantie gehad?
spannend aankomende dinsdag ik zal voor je duimen
Even ego:
Ik heb een nieuwe auto gekocht!!!
Ben er zo blij mee!!! Maandag kan ik heb ophalen.
Zo, nu weer normaal .
Zal straks een beter stukje plaatsten voor op pagina 1, ga nu eerst even boodschappen doen.
Beppie en marda, welkom terug!
Doe ik het ook nog een keer:
Natas, 37 jaar, 2e kinderwens sinds oktober 2006, deze maand clomid + 1e IUI.
Ik vind het zooooo eng… gister ongi geworden, had zo’n hoop dat het deze keer zo raak zou zijn dat de IUI niet nodig was , heb er echt de balen van.
De jongere meiden onder ons, jullie kinderwens is er niet minder op en dat maakt de opmerking ,je hebt nog tijd gewoon geheel overbodig. Wat niet wegneemt dat het wel een realistisch biologisch feit is. Alleen vindt ik het zo’n belachelijke opmerking. In een gesprek over koetjes en kalfjes ga je het toch niet over realistische bioligische feiten hebben :think:
Ik hou er ook niet van hoor als iemand tegen me zegt: goh, jij hebt MAAR 1 kind he? Ja je bent nu ook wel wat oud voor nog een 2e, jammer hoor het is zo leuk…
Geloof me het is me al 2 keer overkomen :twisted:
Weet je wat het is, we zijn zo kwetsbaar omdat we iets ongrijpbaars zo graag willen. En mensen zijn zo hard en maken vaak zulke domme opmerkingen over persoonlijke zaken.
x
natas
natas spannend voor iui jammer dat je ongesteld bent geworden :hug:
babygirl een nieuwe auto gaaf! wat voor 1?
ow ja even terug te komen over de huizenjacht… we doen het niet! we blijven mooi hier wonen we hebben het hier prima naar ons zin ik kwam er die week ook achter dat ik zwanger was dus toen hebben we gezegd we klussen hier door en dan zien we ooit wel een verder om een ander huis alls is hier netjes en genoeg ruimte!
kom vanavond wel weer ff langs ga ff koppie thee halen bij de buuf
middag
zo wij zijn net ff naar het wijkfeest geweest
zijn toen met de paardenkar rondje wijkgegaan Luna vone het erg leuk
heb m’n broer gevraagd foto’s te maken die “woont” iets vederop in de wijk :mrgreen:
ik ga woensdag trouwens pas testen