Ik heb weer wat bloedverlies… Dus het is game over…
@ Beppie, fijn dat je zo’n leuke vakantie hebt gehad, heerlijk is dat he, om helemaal uitgerust terug te komen!
@ Babygirl, leuk! wat voor auto heb je gekocht?
Even voor het lijsje op pagina 1;
Naam: Marda (= nickname, combi van de namen van mijn 2 dochters)
Leeftijd: 28
Inmiddels mama van 2 meisjes, de oudste is 4 jaar (bijna 5) en mijn jongste is 2 jaar.
Voorgeschiedenis: Van mijn oudste dochter werd ik met de eerste ronde clomid zwanger. Van mijn jongste spontaan, maar wel pas na bijna 2 jaar geen anticonceptie te hebben gebruikt. Nu ben ik alweer 14 maanden bezig om zwanger te worden van de derde, eerst spontaan maar dat lukt totaal niet, daarna met clomid maar ik reageerde te heftig op de bijwerkingen, nu spuit ik sinds een paar maanden Puregon in combinatie met Pregnyl. Zie ook http://derdewens.punt.nl
Marda: wat balen zeg!!!
Heb een foto van mijn nieuwe toet toet in het SF geplaatst. Tis trouwens een citroen saxo uit 1997
Hier mijn stukje voor pagina 1
Naam: Babygirl25
Leeftijd: 25 jaar
Voorgeschiedenis: Bezig sinds november 2006 en helaas nog niet het geluk mogen hebben zwanger te raken. Sinds november 2007 contact met de gyn en in mei begonnen met onderzoeken. PCO beeld (kralenkrans), maar bloedwaarden zijn goed. Ook heb ik ws een eisprong van mijzelf.
Op dit moment even uit de mm, omdat vriendlief op dit moment niet nogmaals zaad wil laten onderzoeken. Zijn motto: What happens, happens!!!
[/b]babygirl: mooie auto hoor top! heb hem al even gezien in het showforum! hoe is het met je? is vriend nog niet op andere gedachten gebracht?
Marda: wat balen zeg dat je een bloeding hebt hopelijk zet het niet door :thumbup: heb je een fijne vakantie gehad?
Renske: het is hier maar stil aan jouw kant alles goed? druk met school/werk? is de babykamer al bijna klaar? spannend hoor! wil je trouwens ook het geslacht van de kleine weten?
en is het met de rest ook allemaal goed? hier wel redelijk vandaag een lekkere relaxdagje gehad heerlijk inmiddels is me vriend ook weer thuis van het werken vanavond geen plannen lekker thuis voor de buis ook wel eens lekker we hebben bijna elk weekend wel wat dan vind ik het ook wel weer eens lekker om niks te doen :silenced:
ik begin vrijdag weer met werken! heb er nu ook wel weer zin in weer het normale ritme op te pakken is ook wel weer fijn.
thuis word k er vaak mee geconfronteerd en dat zal ook op het werk enz zijn maar we moeten wel door het gaat momenteel wel prima met me ben er vrij rustig onder moet ik eerlijk zeggen, ik kan nu ook denken van: ik kan zwanger raken! dat is ook een fijn gevoel natuurlijk hadden we veel liever gehad dat dit kleintje was blijven zitten, helaas niet ik hoop dat de ongesteldheid snel komt want ik wil eigenlijks wel verder :oops:
lees veel dat je na een miskraam erg vruchtbaar bent dus daar moeten we dan wel even gebruik van maken nietwaar? :oops: :dance:
lichamelijk heb ik ook nog wel last hoor snel pijn in me rug en nog wat van de onderbuik
dames dit word zo langzamerhand alweer eenlang bericht dus ik ga maar weer stoppen het is maar rustig hier op kok! :doh:
fijne avond en weekend dames :-*
hoe krijg je dikke letters ik snap er niks van :oops: [/b]
Hey Mensen,
Ik ben er nog hoor, maar het is zo hectisch allemaal en ik ben steeds zo moe en misselijk (dat zou toch in de eerste drie maanden moeten zijn?!). Meestal houd ik het binnen, maar soms lukt dat niet. Vanmiddag had ik een crematie (vader van collega) en ik had maar een krentenbol meegenomen waar ik tijdens de dienst af en toe wat vanaf knabbelde. Een beetje suf natuurlijk, maar alles beter dan tijdens de dienst over je nek gaan…
Roosje, wat erg dat je eigen gevoel bevestigd werd en dat er inderdaad niets meer zat. Je vroeg ergens wat onze ideeen over IUI waren. Natuurlijk wordt het dan allemaal veel klinischer, maar klussen met je vriend op gezette tijden kan op een gegeven moment ook remmend werken. Met IUI kun je klussen in ieder geval stressvrij houden. Maar ik weet verder niet of en in hoeverre dat bij jullie speelt. Babykamer is nog niet verder af dan afgelopen maand in de vakantie. Volgende vakantie maar weer verder.
Marda, wat balen dat je toch ongi gaat worden. En dat nadat het deze maand zo’n beetje bij de helsdeuren vandaan moest komen. Juist dan heb je zoiets van: “Dat moet toch ergens goed voor zijn geweest.”
Natas, ik weet dat je IUI een hele grote stap vindt. Ik hoop dat het maar een keer nodig is en dat het je meteen brengt wat je wilt.
Oh, over leeftijden: ik ben dus 32 en ik ben volgens mensen te jong om alleen aan kinderen te beginnen. Zo veel mensen roepen dat ik daar best nog vijf jaar mee had kunnen wachten. Pfff.
Alle nieuwen: welkom, welkom :**:
Hier mijn stukje voor pagina 1:
Naam: Renske
Leeftijd: 32
Geschiedenis: Kinderwens sinds… 10 jaar? Ik zat in de MMM omdat ik geen partner heb. Vader van mijn kind is een vriend (en homo). Na de eerste mislukte poging Clomid gekregen en dat breidde zich uit met Pregnyl en Utrogestan. De behandelingen waren IUI en Flush (zaad werd daarbij direct de eileiders ingebracht). Na de zesde poging zwanger.
@roosje83 wrote:
hoe krijg je dikke letters ik snap er niks van :oops: [/b]
[.b][./b] alleen dan zonder punt

Hoi allemaal,
Leuk dat jullie je nog even voorstellen! Hier gaat alles een beetje aan me voorbij de laatste dagen… Is alleen werken en slapen; onvoorstelbaar hoe moe ik ben! Hoop wel dat het snel over gaat… Pijn in m’n rug en bekken wordt er ook niet minder op en dat terwijl we nog niet zwanger zijn; ben benieuwd hoe dat straks is :roll: Moet dit weekend werken (laat-vroeg) terwijl m’n vriend lkkr vrij is dus das wel balen. Is kermis hier dus die zet de bloemetjes lekker buiten :lol:
Maar hier “klussen” we nog even door. Vandaag dag 18 en heb geen iedee of m’n eisprong al geweest is… Gyn dacht dat het afgelopen woensdag (dag 15) zo ongeveer geweest had moeten zijn maar dat zal het bloedonderzoek woensdag wel uitwijzen. Zelf denk ik dat tie er toen nog niet was… Maar goed ik ben geen gyn dus kan het verkeerd hebben!
Nou meiden allemaal nog een fijn weekend en tot snel weer! :-*
Hallo meiden,
Natas, vervelend dat je het via iui moet proberen! Je hoopte dat dit niet nodig was. Dat lijkt me echt heel logisch. Ik had het vorige keer. Ik hoopte toch dat na de provera mijn cylcus weer "normaal was. Mijn temp ging op dag 13 echt goed naar beneden, ik was helemaal blij. Maar de dag erna was het nog steeds net zo laat. De gyn keek en zag inwendig dat er niets bezig was… ik hoopte zo dat ik niet aan de clomid hoefde maar dus toch wel… Zo hoop je iedere keer dat de volgende stap niet nodig zal zijn!
We duimen met z’n allen dat je ie iui poging raak zal zijn!
Renske jij gefeliciteerd met je zwangerschap! Vervelend dat je steeds misselijk bent. Hopelijk gaat dit snel over!
Deb misschien moet je eens gaan temperaturen. Dan weet je meteen OF je wel een eisprong hebt. Bloedbeeld zegt namelijk ook niet alles…kijk maar naar mijn verhaal…
Ik was gister op kraambezoek bij een goede vriendin van mij. Het kindje heet Thom en is echt heel klein. (3weken te vroeg) Zo lief was hij. Tjas op zo’n moment heb je echt zoiets van IK WIL OOK!
Het was erg leuk maar ook best wel moeilijk.
Liefs
hoe is het hier dames?
ik heb het ff gehad geloof ik :?
dacht er wel weer te zijn maar nee hoor
weet ook dat het tijd nodig heeft maar momenteel breekt het me wel even op
ben zo moe bij alles wat ik doe enz en die rotrug van me :wall:
hoef maar een baby te zien op tv en ik alweer
sorry ff ego van me aftikken :-*
Roosje, die moeheid is superfrustrerend he meis, vergeet niet dat je lijf nog vol zit met zwangerschapshormonen. Mijn ervaring is helaas dat dit nog enige tijd in je lichaam blijft zitten. Dit kan een voordeel zijn doordat je hierdoor sneller opnieuw zwanger kunt raken. Maar ondertussen is het behoorlijk klote (excuse moi) omdat je lichamelijk niet goed functioneert en je geest ook nog niet goed meewil.
De enige tip die ik je kan geven is accepteer dat je niet fit bent, je hoeft heus niet het zielige vogeltje uit te hangen maar wel het beetje zielige vogeltje
Hoe zit het met je weekendje weg??
Marda: :hug: we blijven gelijk op gaan helaas… laten we er dan ook maar samen voor gaan deze maand. Ik werd vrijdag ongi dus morgen alweer dag 4 en dan gaaan we slikken en de gyn bellen voor de afspraak FM…
Andere meidne, bedankt voor jullie lieve woorden, echt het helpt me om door te zetten :thumbup:
natas
Dikke :hug: roosje. Laat alles er maar lekker uitkomen!!!
Hier even een ego:
Voel me niet zo lekker. Ben veel misselijk, heb maagzuur en heb last van mijn buik. Temp is weer hoog, dus ziet er nog goed uit. Gevoel zegt alleen dat het niet raak is, weet niet waarom.
Morgen ga ik voor 3 dagen op cursus in Steenwijk, heb er echt zin in!!! Ben benieuwd of ik ongi wordt. Tot nu toe wordt ik bijna elke keer 1 dag eerder ongi. Zou betekenen dat ik donderdag de :twisted: duivels krijg.
Ga strakjes mijn auto ophalen!!!
Zo en nu weer aan het werk . Kom pas vanavond weer even kieken, heb gewoon niet eerder tijd (moet ook nog naar de tandarts strakjes :shock: )
:oops: :oops: ik verwaarloos jullie geloof ik :oops: :oops:
ik ben de laatste dagen ook zo moe :? verder ben ik de hoop helemaal verloren
ok diep van binnen hoop ik het nog wel hoor maar geloven niet meer
voor iedereen :hug: :-*
Angel, welnee joh, je bent hier omdat je het nodig hebt wanneer jij het wilt hoor!!
Moe kan natuurlijk ook een goed teken zijn he?? :-*
natas
natas: heb je ook gelijk in hoor die zwangerschapshormonen blijven zolang zitten maar goed ik wil eigenlijks wel snel wee rverder moet er nu gebruik van maken niet waar? ik heb alweer een lange nachtrust gehad en vandaag nog vrij ik ga vrijdag weer aan het werk
het weekendje weg is nog niet geboekt, ik moet even kijken wanneer ik vakantie krijg dan kan het eventueel in die week ofzo moeten maar even kijken
babygirl:gaaf zeg je nieuwe auto halen altijd leuk!
jakkes die klachten niks aan he, hopelijk heeft het niks te betekenen en dat je ongesteldheid weg blijft
succes bij de tandarts!
angel: spannend zeg! en het verwaarlozen valt wel mee hoor haha schrijf gewoon lekker wanneer je tijd en zin hebt!
fijne dag dames
Goede morgen.
Roosje,ik hoop dat je weer vlug een beetje de oude word.
Begrijp dat je verder wilt,maar je lichaam heeft er nog geen zin in.
Schrijf het maar lekker van je af hoor.
Marda,jammer… :hug:
Babygirl,leuke auto!! :thumbup: alvast heel veel plezier ermee!!
en die klachten :think: wie weet???ik hoop het voor je.
Angel,misschien toch positieve kwaaltjes???
Spannend hoor!!!
Ik moet vanmiddag naar de gyn,ik zal vanaaf of morgen een verslagje uitbrengen.
Fijne dag allemaal! :-*
beppie ,hoe gaat het met jou. ik probeer ook weer eens wat vaker te komen.hahahah…
babygirl. :thumbup: met je nieuw auto…
renske ik zie nu pas dat je het alleen gaat doen. wat gaaf! en die vriend van je gaat hij wel een vader figuur aannemen of willen jullie dat helemaal niet. ben benieuwd hoe je dat gaat doen. en hoe is het voor hem met het idee dat hij toch een kind krijgt.
voor de meiden die er wat doorheen zitten een hele dikke :thumbup: :hug: , dit is maar tijdelijk hoor? zodra je weer een lichtpuntje ziet dan is het niet of je er weer helemaal tegenaan kan.
x
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!
IK BEN ZWANGER :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
gefeliciteerd super!!!
en dat terwijlik het eigenlijk helemaal niet meer verwachtte :shifty:
gaaf zeg wat zal je gelukkig zijn super gaaf wanneer is je uitgerekende datum?