wie begint er binnenkort met clomid,deel 4!!!!!!!

HIER HET NIEUWE DEELTJE…EN ONZE VOORSTEL MAILTJES… :mrgreen:

roosje,

ik ben 25 jaar en woon in friesland,ben sinds februari 2007 bezig in de mmm, ik probeer nu 19 maanden al zwanger te worden ik heb pco en gebruik clomid helaas heb ik in begin september2008 een miskraam gehad dat was ronde 8 met 150 mg clomid als me eitje groot genoeg is krijg ik een pregnyl injectie zijn er nog vragen stel ze gerust :vlinder:

sasa,

Ik ben 32 jaar en woon in Zwitserland. Ik probeer sinds 2002 zwanger te worden. Sinds eind 2007 zijn we in de mmm. Eerst 3 rondes met clomid, maar omdat ik de laatste cyclus al op dag 10 een follikel van 24,5 mm had, moet ik nu “Merional” spuiten (in Nederland zoiets als Gonal F). IUI is niet uitgesloten, maar we proberen het nu nog even. :vlinder:

Naam: Beppie

Leeftijd: 25

Wens voor: Eerste kindje

Verhaal: PCO-beeld, in bloedwaardes niets te zien.

Na 3 jaar prikpil gestopt feb 2007. Onttrekkingsbloeding januari 2008, start clomid maart 2008. 50mg geen effect, 100mg ei rond dag 25, 150mg geen effect.

Gyn komt na overleg opeens terug op het feit dat de prikpil nog kan werken.

Ik wordt doorgestuurd naar een andere gyn die met andere modicatie werkt dan clomid.

Ondertussen heb ik een 2nd opinion aangevraagd in een ander ziekenhuis.

Ik doe aan temperaturen, slijmwaarneming, krijg geen follikel metingen. ::

Naam: Newbe

Leeftijd: 26

Voorgeschiedenis: Mijn cyclus duurt dus langer dan 6 weken, vandaar dat ik bij de gyn terecht ben gekomen. Een tijdje geleden dacht ik dat ik me ei had maar 2 dagen erna werd ik ongi…??

Nu ben ik dus begonnen met clomid. Ik heb dus waarschijnlijk geen of een halve eisprong, vandaar de clomid. De gyn dacht aan PCO (ivm bloedbeeld) maar met inwendige echo werd dit niet bevestigd…dus eigenlijk weet ze het niet zo goed.

Bloed geeft aan dat ik ei heb gehad maar die heb ik niet/half gehad…

Maar goed nu maar hopen op de Clomid.

Ik ben trouwens bezig voor een eerste kindje :vlinder:

Natas,

37 jaar, 2e kinderwens sinds oktober 2006, deze maand clomid + 1e IUI. ::

Angelique ,

ik ben 27 jaar, moeder van Luna bijna 3 jaar, uit Rotterdam.

wij proberen sinds januari 2007 zwanger te worden en zijn in augustus 2008 begonnen met clomid, omdat ik een zeer onregelmatige cyclus heb met bijna geen eisprong :vlinder:

Naam: Marda ,

(= nickname, combi van de namen van mijn 2 dochters)

Leeftijd: 28

Inmiddels mama van 2 meisjes, de oudste is 4 jaar (bijna 5) en mijn jongste is 2 jaar.

Voorgeschiedenis: Van mijn oudste dochter werd ik met de eerste ronde clomid zwanger. Van mijn jongste spontaan, maar wel pas na bijna 2 jaar geen anticonceptie te hebben gebruikt. Nu ben ik alweer 14 maanden bezig om zwanger te worden van de derde, eerst spontaan maar dat lukt totaal niet, daarna met clomid maar ik reageerde te heftig op de bijwerkingen, nu spuit ik sinds een paar maanden Puregon in combinatie met Pregnyl. Zie ook http://derdewens.punt.nl ::

Naam: Babygirl25

Leeftijd: 25 jaar

Voorgeschiedenis: Bezig sinds november 2006 en helaas nog niet het geluk mogen hebben zwanger te raken. Sinds november 2007 contact met de gyn en in mei begonnen met onderzoeken. PCO beeld (kralenkrans), maar bloedwaarden zijn goed. Ook heb ik ws een eisprong van mijzelf.

Op dit moment even uit de mm, omdat vriendlief op dit moment niet nogmaals zaad wil laten onderzoeken. Zijn motto: What happens, happens!!! :vlinder:

Naam: Renske

Leeftijd: 32

Geschiedenis: Kinderwens sinds… 10 jaar? Ik zat in de MMM omdat ik geen partner heb. Vader van mijn kind is een vriend (en homo). Na de eerste mislukte poging Clomid gekregen en dat breidde zich uit met Pregnyl en Utrogestan. De behandelingen waren IUI en Flush (zaad werd daarbij direct de eileiders ingebracht). Na de zesde poging zwanger ::

jody,

ik ben net 24 geworden. heb sinds 2005 een kinderwens. 2006 in de mmm. sinds mijn 18e weet ik dat ik pco heb doordat ik na het stoppen van de pil 18 mnd niet ongi ben geworden. dus in 2006 aan de clomid, 50 mg , geen eisprong, 2e ronde clomid, 100mg een ei en gelijk zwanger. met 5mnd zwangerschap ben ik bevallen van een zoon. ik heb cervix insufficientie(googlen). 2007 aan de clomid voor de 2e. 1e ronde 50mg en gelijk zwanger.nu een dochter sinds maart 2008.

naam: Joyce

Leeftijd: 22

Diagnose: pco,

2004 Gestopt met de pil

2005 Spontaan zwanger maar helaas uitgelopen op een miskraam.

2006 zwanger met clomid

2007 bevallen.

sindsdien niet meer aan de anticonceptie gegaan,

vanaf mei 2008 opnieuw in de mmm met clomid

1e ronde clomid = raak, ik ben zwanger!!!

zo deel 4 alweer :shock:

jody ik weet niet of het goed komt ben bang dat het goed mis is na al deze ellende :cry:

Ff track en trace, ik kom morgen weer even reageren

En :kaars: voor Roosje.

dank je wel beppie :-*

Roosje :hug: ik blijf voor je duimen!!!

heb het nieuwe deeltje gevonden hoor :smiley:

Roosje: ook ik blijf voor je duimen dat het ondanks alles toch nog goed zit :pray: :pray:

Ja, ook gevonden! Zo komen we natuurlijk nooit op blz 200 (waar we allemaal zwanger of bevallen zijn) :wink: Misschien dan in dit deel op blz. 90?

Hé Roosje! Fijn dat je je weer wat beter voelt. Ik duim voor je dat je hummeltje er toch nog zit. :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :pray:

Je hebt gelijk dat je het rustig aan doet :thumbup: - heel begrijpelijk dat je niet staat te springen om op een zaterdag boodschappen te doen. Je wordt dan toch weer met een hoop dingen geconfronteerd … :frowning:

Iedereen een fijn weekend!

roosje, heb je veel gebloed dan? of valt het bloeden wel mee. mijn nicht is gewoon al die tijd ongi gebleven tot een maand of 3. en een vriendin van mij kreeg ook een bloeding en dacht ook dat het goed mis was. en nu heeft ze een dochter van net een jaar.het hoeft niets te betekenen. wat zegt de dokter eigenlijk?

x

jody ik heb telefonisch met de arts gesproken en die dacht ook dat het mis is en dat is het ook

heb het de hele week al geroepen dat het mis was voelde het gewoon vanmorgen toch nog getest en die was negatief

Roosje: een hele dikke :hug: voor jou!!!

Wat is dit kl*te zeg, al het duimdraaien heeft helaas deze keer niet mogen helpen. Hoop dat het snel weer raak is voor je!

Roosje :hug: wat ongelooflijk balen meid :hug: :hug:

ik begin het nu welspannend te vinden hoor woensdag uitslag ei en daarna testen (geen id nog welke dag hoor :lol: maar toch begin het spannend te vinden :lol: :lol: )

Roosje, wat erg!!! :frowning: :hug: :hug: :hug: Een dikke knuffel voor jou!

dank je wel dames ik heb vandaag eigenlijks wel een leuke dag gehad vanmorgen te rijden geweest in de auto ff langs het bos en zee en op terras gezeten ik wou niet maar me vriend wou me er echt ff tussen uit hebben en het was fijn! even ergens anders

vanmiddag op bezoek geweest bij schoonouders en daar met zijn allen eten gehaald van de pizzaria erg lekker en gezellig

maar ben nu doodmoe :zzz:

wat zouden jullie doen als ik jullie mag vragen? Ik heb nu 8 x clomid gehad waarvan2x aangeslagen in mei vervroegde mk en nu een miskraam :cry: zou je voor de clomid gaan en weer zelf gaan klussen(wel zo romantisch :wink: ) of toch voor iui gaan ik zit zo te twijfelen mede doordat ik nu wel weet dat ik zwanger kan raken en iui is meteen zo ziekenhuis achtig snap je?

Gevonden!!! Ik was jullie al even kwijt :oops:

Roosje, dat klinkt inderdaad niet best dat de test nu ook al weer negatief is. Het leek zo mooi allemaal. :hug:

Angel, wat spannend dat je binnenkort mag testen! Ga je het telefoontje afwachten om te horen wanneer je het beste kunt gaan testen? Je hebt zelf dus wel het idee dat je een eisprong hebt gehad?

Verder heb ik het verschrikkelijk druk. Werk is weer begonnen en de vakantie al weer lang vergeten. Morgen een belangrijk gesprek om frustraties te uiten. Zwangerschapsverlof geregeld. Leerlingen ingelicht (“Ik vind het raar, maar het is niet raar, toch?” aldus een vewarde leerling.) Definitief ingeschreven voor studie (bij leerbeperkingen “zwanger” ingevuld).

Help me even met dit lijstje dames, want het is weer hopeloos verouderd, vrees ik…

Bijzondere data

Woensdag 3 september --> Angel belafspraak over eisprong

Donderdag 4 september --> Roosje echo (?)

Zaterdag 6 september --> Angel NOD, Marda terug van vakantie!

Dinsdag 9 september --> Beppie afspraak gyn. Bronovo

Woensdag 10 september --> Renske afspraak verloskundige

Dinsdag 16 september --> Sasa NOD

Maandag 22 september --> Beppie afspraak bij ‘nieuwe’ gyn in Voorburg.

Donderdag 5 maart 2009 --> Renske uitgerekend!!!

Renske: ja ik heb geen id eigenlijk maar ik denk dat ik een eisprong heb gehad toen ik veel buikpijn had tijdens het klussen (heb wel vaker dat ik buikpijn heb dan maar of dat dan m’n eisprong is :think:)

als ze geen ei hebben gezien ga ik ook testen hoor :wink: (Luna komt namelijk ook niet uit een ei :silenced: )

spannend angel

renske:fijn dat je ons weer hebt gevonden gaat alles goed met je?

Roosje: moeilijk… ik denk dat ik zelf nog zou proberen maarja dat zeg ik nu

maar ik zou dan wel zeggen “zoveel” maanden en dan daarna gaan we voor iui bijvoorbeeld zodat je dus niet weer ik weet niet hoelang ga proberen

maarja dat is hoe ik er denk dat ik over zou denken :-*

Roosje: dat is idd niet zo’n makkelijke beslissing. Bij ons zal het tezijnertijd ook wel op een iui uitdraaien, maar we proberen dat toch nog even uit te stellen - 't is toch weer een stap verder en we hopen nog dat het zo gaat lukken. Misschien dat je dan idd zegt, als het tot dan en dan niet lukt gaan we het met iui proberen. Luister naar je gevoel! Dan doe je zeker het juiste :slight_smile:

Renske: fijn dat je ons weer hebt gevonden :smiley: Bij mij klopt je lijstje nog.

Liefs, Sasa

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh…

wij gaan morgen een testje doen :wink:

ik ging net douche en toen kwam er vocht uit m’n tepels (voor ik onder de douche ging dus 8) :lol: )

begin het nu steeds spannender te vinden :shifty:

Angel: duimerdeduim! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: Bij mij komt er regelmatig een druppel vocht uit mijn tepels, maar een positieve test heb ik nog nooit gehad, helaas :frowning: