oh ik heb het alleen gehad toen ik Luna bv gaf en daarna nooit meer
't is toch geen bijwerking van de clomid he :shifty: :lol:
oh en een niet onbelangrijk detail :shifty: ik heb vandaag en gisteren het idee gehad dat ik iets rook :think: :eh: (en dat is al zeker 2 jaar geleden voor het laatst geweest dat m’n neus het deed :lol:)
Lijkt me een goed teken Ik hoop zo voor je dat de test positief is!
De vorige cyclus reageerde ik helaas heel erg of op het clomid of op de pregnyl en daarna de utrogestan - wat het nu precies was, ik weet het niet. Maar ik had hele gevoelige borsten en ging van bepaalde “normale” geuren zowat over mijn nek :? Het is natuurlijk wel zo dat je van al die hormonen ook zwangerschapsverschijnselen kunt krijgen. Maar zoals gezegd: ik hoop heel erg op een positieve test voor jou, Angel ,
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: (en natuurlijk voor ons allen ;-))
:? negatief hopen maar dat ik te ongeduldig ben geweest en te vroeg heb getest
Ik hoop het ook, Angel! Ã?k duim voor je!
De duimen draaien hier ook mee hoor Angel!!!
Roosje: Succes in de keuze die jullie moeten gaan maken. Welke je ook kiest, er zullen altijd voor en tegens aan vast zitten. Volg je hart en vaak maak je dan de juiste keuze!!!
Hier heb ik niet zo’n goede week gehad. Heb heel veel last van hoofdpijnen en maagzuur. Heb afgelopen vrijdag en zaterdag geloof ik 10 pijnstillers ingenomen die geen van allen hebben gewerkt. Ben wel eigenwijs geweest en naar Beatstad geweest. Was super gezellie!!!
Vandaag zijn geloof ik de wachtweken weer gearriveerd. Borsten beginnen weer pijn te doen en mijn lichaam werkt niet mee. Heb er wel een goed gevoel over, is lang geleden dat ik dat heb gehad.
Voor iedereen die het nodig heeft een dikke :hug:
Lijstje:
Bijzondere data
Woensdag 3 september --> Angel belafspraak over eisprong
Donderdag 4 september --> Roosje echo (?)
Zaterdag 6 september --> Angel NOD, Marda terug van vakantie!
Dinsdag 9 september --> Beppie afspraak gyn. Bronovo
Woensdag 10 september --> Renske afspraak verloskundige
Vrijdag 12 september --> Babygirl NOD
Dinsdag 16 september --> Sasa NOD
Maandag 22 september --> Beppie afspraak bij ‘nieuwe’ gyn in Voorburg.
Donderdag 5 maart 2009 --> Renske uitgerekend!!!
angel:hopelijk heb je te vroeg een test gedaan ik blijf voor je duimen :thumbup:
sasa:dat denk ik ook ik denk dat ik 3x clmid nog maximaal wil gaan doen en daarna iui als dat nog nodig is dan je moet er wel een limiet aan doen denk ik anders ga je maar door en als ik nu geen last had van bijwerkingen was het al een stuk fijner maar we zullen afwachten welk advies we donderdag krijgen
babygirl:was dat een soort dans feest waar je naar toe bent geweest? hopelijk voel jij je ook snel weer goed :hug: voor jou meid
renske:mijn datum klopt ook nog in je lijstje ik had morgen anders een gesprek over iui maar dat hebben we afgezegd eerst donderdag maar zien hoop alleen niet dat we daarna heel veel weken weer moeten wachten
beppie: weet het je bent lekker met vakantie maar heerlijk lekker genieten op de camping hopelijk heb je wat goed weer meid, hier ging het vaancht flink te keer met onweer en regen :shock:
en nu ff egö: vanacht bijna de hele nacht op geweest zoveel onweer en regen maar ik was misselijk :sick: emmer naast me bed gezet en asperine genomen en tegen 4 uur viel ik in slaap tjee wat voel ik me nu brak :? hang alweer op de bank moet straks me leidinggevende bellen over deze week wat mijn invulling er van word op me werk nou ik ga deze week nog niett :snooty: :naughty: ik ben helemaal niet met werk bezig wil eerst deze week nog ff rustig aan doen
ik kom straks wel ff terug met wat ze zei
Gevonden!! :mrgreen:
Goede morgen!
@Roosje, klinkt echt als een mk ,hoop alsnog op positief nieuws donderdag. :hug:
Kan me voorstellen dat je nu twijfelt,maar het is al 2 x wel aangeslagen dus de kans is groot dat het dan weer gebeurd.
voel je je nu al iets beter?? :hug:
@Angel&luna, wie weet is het nu wel raak! mijn duimen draaien voor je! :thumbup: :thumbdown:
Voor de dames in de wacht, mijn duimen draaien ook voor jullie! :thumbup: :thumbdown:
Ff ego:
Ik heb vrijdag gebeld,en heb voor volgende week maandag aan afspraak gemaakt.
Het blijkt dat hartkloppingen ook een bijverschijnsel is,maar die komen alleen niet zo vaak voor.
Die lichtflikkeringen zijn nu iets minder gelukkig,maar heb het nu weer onwijs warm snachts…
IK zit nu ook te twijfelen of we ook voor IUI ga,aangezien we nu al 9 maanden zonder resultaat bezig zijn.(ik zal het volgende week voorleggen aan de gyn.)
Ik raak hier alleeen maar gefrustreeder,het lijkt wel of er hier een babyboom gaande is. :?
de een na de andere is plots zwanger! :shock:
het is niet dat ik het hun niet gun,maar dit voelt zo ***(je weet wel).
irry my ik snap je helemaal hoor meid :hug:
het gaat wel met me heb een slechte nacht gehad dus ben nu doodop
we wachten donderdag af maar ik ben er van overtuigd dat er niks meer zit
Ik hoop voor je dat er nog iets zit, maar als ik je zo hoor ben ik ook bang van niet… :hug:
ga zo maar ff boodschappen doen.
Fijne dag!!!
Liefs Mary! :-*
ik ben ook bang van niet hoor meid , ben erg emo soms en soms zo sterk he dan denk ik kan de hele wereld wel weer aan maar of dat zo is? :silenced:
ik moet eigenlijks ook om boodschappen maar ik zie dat nog niet zitten metee geconfronteerd worden met van alles doet me pijn!
ik doe het dan ook nog niet maar moet deze week toch maar wel
denk ook dat ik volgende week weer aan het werk ga, die stap moet toch wel genomen worden, ik moet wel verder hoe dapper ik dit ook schrijf ik erbij maar goed, ik denk dat het misschien wat aangepast moet worden voor me geen idee nog nadeel is ik moet 30 min autorijden dus ja koppie moet er wel goed bij
Irry-me :hug: :hug: ik begrijp je gevoel :hug:
heb gebeld met me leidinggevende en het viel me weer mee
zeheeft het niet over gehad wanneer ik weer denk om aan het werk te gaan ze was wel medelevend ik blijf deze week zowieso nog thuis en dan zie ik na donderdag wel weer verder ze belt me dan weer
net ff de was gedaan en wat opgeruimd eindelijk weer ff at dingen doen!
Roosje, fijn dat het gesprek meeviel! Denk maar lekker aan jezelf en doe dat wat goed voor je is. Welterusten!
Roosje: fijn dat ze medelevend is :hug:
zo de spanning stijgt hier echt met de minuut :shifty:
last van m’n liezen m’n (.)(.) zelfs Darius was het opgevallen dat ze opgeblazen aanvoelen :lol:
en wat ik helemaal over het hoofd heb gezien is dat ik zo ongelooflijk moe ben de laatste dagen :doh: (dat zag ik ook over het hoofd toen ik zwanger was van Luna :lol: en nu denken we weer aan griep… :roll: :think: )
en ik vergeet echt alles :wall: (nog meer als normaal dus :lol:)
kort samengevat word tijd voor duidelijkheid :lol: en als ik niet zwanger blijk te zijn ga ik dit lichaam weggooien 8) :lol: :lol: :lol:
@ Angel: hahahahahaha, ken het gevoel :mrgreen: . Maar wel super spannend hoor!!!
Roosje, fijn dat het gesprek is meegevallen. Beatstad is een festival in Den Haag dat sinds 2005 gehouden wordt. Ik ging niet mee voor de muziek (was rock), maar voor de gezelligheid. Was gelukkig zeer geslaagd!!!
Hier alles een beetje raar. Heb al sinds donderdag hoofdpijn die niet minder word. Ga er vanmiddag maar voor naar de huisarts. Mijn (.)(.) doen nu al zeer, terwijl dit normaal pas 1 week voor mijn NOD is. Maar het vreemste vind ik dat ik vanmorgen ineens mijn drinken niet meer lekker vond smaken. heb maar 1 pakje bij me, dus ga vanmiddag thuis een ander pakje proberen (kan natuurlijk ook zo zijn dat het ene pakje niet meer goed is hihihi).
To be continued…
@Angel: Hihi, weggooien zou ik je lichaam maar niet, hoor! Misschien heeft de test gewoon wat langer nodig voordat-ie positief wordt! Ik hoop het
@Babygirl: Wie weet - misschien toch tijd voor een testje ;-)?
Ff ego: sinds gisteren heb ik weer steeds zo harde tepels en jeuk aan mijn borsten net als de vorige cyclus. Maar krabben helpt niet :lol: Nu maar een andere bh aangetrokken. Maar het zal de utrogestan wel zijn. Al het andere durf ik niet te hopen (moet sowieso nog anderhalve week wachten tot ik kan testen).
Hoi meiden,
Mag ik me bij jullie voegen?Ik ben vadaag begonnen met 50mg clomid en het lijkt me wel fijn om er met jullie over te kunnen praten, en natuurlijk jullie verhalen en ervaringen te lezen!
Ik weet natuurlijk verder niets van jullie achtergrond maar hoop daar dan zsm achter te komen
Ik heb dus waarschijnlijk geen of een halve eisprong, vandaar de clomid. Ze dacht aan PCO (ivm bloedbeeld) maar met inwendige echo werd dit niet bevestigd…dus eigenlijk weet ze het niet zo goed.
Ik zat eigenlijk op dag 14 van mijn cyclus(opgewekt met provera) maar aan slijmvlies in bm zag ze dat er nog niets bezig was, vandaar dat ik vanaf vandaag weer opnieuw mag tellen en met de clomid mag beginnen.
Kunnen jullie misschien heeel kort vertellen wie er meeschrijven en hoe en wat?
Hebben jullie bijwerkingen? En hebben jullie net als ik rare ei of hebben jullie bv pco?
Ik wil jullie iig heel erg veel sterkte wensen! :-*
Liefs
Hallo Newbe,
Welkom bij ons!
Ik heb clomid genomen, maar moest deze cyclus merional spuiten (dat is in Nederland zoiets als Gonal F), omdat ik in de 3e cyclus raar op de clomid reageerde. :shock: Als ik niks neem heb ik een eisprong, maar veel te laat (dag 18 of 19 van een 28- tot 30-dagencyclus). En in de 2e cyclushelft dan te weinig progesteron. Dus ja, dan maar aan de medicijnen en hopen dat het lukt!
Veel succes en veel plezier met het meelezen en meeschrijven 8)
Sasa
sasa: :lol: :lol: ik bedoel als het negatief blijft :lol:
Newbe: welkom
ik ben Angelique (27 jaar) mv Luna die bijna 3 word en ik heb eenzeer onregelmatige cyclus veelal zonder ei vandaar dat ik aan de clomid zit