Goede morgen!
Roosje, fijn dat het gesprek meeviel.
Angel en Babygirl, spannend hoor! hoop dat jullie straks een positieve test hebben!
Newbe, welkom hier!
Ik gebruik nu al 5 maanden clomid,150mg. heb nu wel steeds een eisprong,dus het werkt wel.
FF ego. ik heb sinds gisteren een zwaar drukkend gevoel in mn onderbuik(soms met krampen),denk dat het met mn eisprong te maken heeft,herkent iemand dit??? (vorige maand had ik er ook al last van).
We hebben zondag nog geklusd,en vanaaf weer.
In de hoop dat het nu wel een keer raak zal zijn…
Fijne dag allemaal!
Hoi Angelique en Sasa
Leuk dat jullie meteen iets over jezelf vertellen!
Sasa jij hebt een dezer dagen je ei? Spannend! En ik lees dat je in Zwitserland woont! Mooi daar he?
Angelique Spannend voor je, jij moet nog 4 dagen wachten… en maar hopen dat het gelukt is. We zijn trouwens van dezelfde leeftijd, ik word bijna 27.
irry-me goed zeg dat je een eisprong hebt nu! Hopen dat het raak is!
Ik duim voor jullie :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Hoi Newbe,
Mijn ei heb ik al gehad (vorige week donderdag pregnyl gespoten, de eisprong was waarschijnlijk zaterdag). Maar met die tickers is dat altijd een beetje moeilijk
Ja, hier in Zwitserland is het idd mooi! Woon hier al sinds 20 jaar
hallo newbe
welkom hier
ik ben roosje ben 25 jaar en al 18 maanden bezig om zwanger te raken nu 8 ronde;s gehad met 150 mg clomid de vorige keer is het goed gegaan ik was zwanger maar heb een miskraam gehad vorige week ik moet donderdag voor een echo om te kijken voor hoe en wat ik heb net als jouw pco dus geen eisprong als je vragen hebt stel ze gerust
Newbey: ik word bijna 28 :silenced: :shifty: (nouja bijna… 27 december
)
en morgen krijg ik uitslag van de gyn of ik een eisprong heb gehad
spannend angel ik duim voor je
Newbie: Welkom hier.
Ik ben 25 en al 21 maanden bezig om zwanger te worden. Ik slik geen Clomid en heb ws gewoon een eisprong van mijzelf. Heb wel de beruchte kralenkrans waar geen verklaring voor is. Zitten in de molen, maar vriendlief wil even niets meer. Nu dus gewoon weer proberen zonder mm totdat hij er klaar voor is (tis balen, maar kan het niet in mijn eentje hihihi).
Angel: Spannend hoor, hoop morgen goed nieuws terug te lezen
:thumbup:
babygirl:waar blijven je mooie vakantie kiekjes?? (ben nog steeds benieuwd naar je nieuwe kapsel)
jeetje, wat schrijven jullie veel zeg???
roosje, ik zou gewoon nog ff doorgaan met de clomid, eigenlijk zo lang moegelijk. want als je over gaat op iui dan kan je niet meer terug om clomid te gaan gebruiken. dat zou zonde zijn toch , mocht het niet met iui lukken dan zou je balen terwijl je nog meer kansen zou hebben gehad met clomid. zwanger worden kan je wel, maar het moet gewoon blijven zitten. maar dat komt wel goed. mijn vriendin wat ik je vertelde met die bloeding had daarvoor al 3 miskramen gehad dus natuurlijk dacht ze de laatste keer dat het ook fout zou gaan, NIET DUS…, en voor haar laatste was ze al een jaar bezig. en ik las als het goed is dat de clomid nog maar een paar keer heeft aangeslagen. en van die paar keer ben je toch een paar keer zwanger geworden toch??? dus dat betekend, als je een eisprong hebt dat je erg vruchtbaar bent. dus daar ligt het niet aan. :thumbup:
luna, waarom doe je niet gewoon nu al een test. denk dat het raak is hoor? :dance: ,
JODY daar heb je ook gelijk in hoor ik doe toch eerst nog een paar ronde;s met clomid als het nog mag van de arts aar daar zullen we het donderdag wel over hebben
er word hier heel veel geschreven gezellig toch haha
:dance:
Roosje: Ik vergeet iedere keer de foto’s te plaatsen. Zal er een paar van mijn hyves afhalen en nu plaatsten.
Wie wil kan ook mijn hyves krijgen, moeten we wel vriendjes worden, want alles staat op prive (ivm mijn werk). Daar staan nl heel veel foto’s hihihi.
Jody: bedoel je mij :shifty: (ik ben Angel(ique) Luna is m’n dochter )
ik heb gisteren een test gedaan en die was dus negatief :doh: daarom wacht ik dus maar weer even…
Hallotjes dan, hoe is het met iedereen??
Hier nog steeds last van hoofdpijn, ben er gisteren voopr naar de ha geweest (heb al sinds vorige week donderdag last). Heb nu een verwijsbrief gekregen voor manuele fysio. Ben benieuwd of het zal gaan helpen. Bloeddruk was wel goed, ben ik ook weer blij mee.
Babygril: ik hoop dat het je gaat helpen en je minder hoofdpijn krijg
oh spannende dag vandaag :shifty: vanmiddag na 16.00 krijg ik de uitslag over m’n ei
:thumbup: :thumbup: voor angel spannned
babygirl fijn dat je een verwijsbrief hebt gekregen hopelijk ben je er snel vanaf lijkt me niet fijn
met mij gaat het wel ben net uit bed en zo nerveus voor morgen brr
Goede morgen!
Angel, spannend.wat denk je zelf??
Babygirl,top dat je een verwijsbrief hebt,hoop dat de therapeut van je hoofdpijn af kan helpen.
Roosje, kan me voorstellen dat je nerveus bent. :hug:
Newbe, ik hoop het ook.
Ik voel me eigenlijk een beetje de oudere hier tussen jullie. :shifty: :oops:
Jullie zijn nog lekker jong,nog even dan heb ik al weer 4 x-jes. :shifty:
Fijne dag allemaal! :-*
Irry-me: ik heb nog steeds erg het gevoel dat het raak is ben alleen bang dat het dalijk kwaaltjes blijken te zijn van de clomid
in hoeverre kunnen dit kwaaltjes van clomid zijn?
*wit vocht uit de tepels (heb ik dus verder echt nog nooit gehad behalve met bv toen Luna net geboren was)
*gevoelige borsten beetje opgeblazen/opgezet gevoel
*misselijk
*moe
*super vergeetachtig (nog erger dan normaal :oops:)
*af en toe ineens weer kunnen ruiken (kan ik ook al zo’n 2 jaar niet meer)
wanneer ga je testen angel?
roosje, gebruik jij pregnyl spuit? waarom doe je niet nog een test vandaag?
angel, hoeveel dagen zou je nu overtijd zijn? toch maar weer een testje doen? hhhmmmm
vind het echt spannend om dit met anderen mee te maken. ik weet zelf ook hoe het kan zijn.het is elke keer toch een surprise!!!