wie begint er binnenkort met clomid,deel 4!!!!!!!

ja ik gebruik pregnyl jody nog een test? 1x negatief ijkt me meer dan genoeg voel me ook totaal niet zwanger meer wel sommige dingen voelen nog anders me (.)(.) enzo en steeds zo;n honger

ik heb geen id wanneer mijn nod is :lol: :lol: ik hoop dat de gyn mij vanmiddag een datum kan geven :think:

spannend

roosje, je kan ook positief testen als je te vroeg test als je pregnyl hebt gebruikt. ik zou de matcare testen halen. goedkoop en super goed. http://www.matcare.nl

angel, ja gewoon nog ff testen :wink:

ik was zwanger maar heb vorige week heel veel bloed en stolsels verloren en super veel krampen we denken aan een miskraam ik kan morgen pas naar het zkh voor een echo dus dan weten we het defniteif maar ik weet al meer dan genoeg

ps, van de 100 mensen die een kinderwens hebben blijft maar 2% kinderloos, dus dat zijn maar 2 mensen van de 100.(vrouwen)

op z’n vroegst ga ik morgen testen denk alleen dat het zaterdag ofzo zal worden

Angel,ik heb een drukkend gevoel in mn onderbuik en steeds hoofdpijn,ook

lichtflikkeringen en winderigheid…en heel moe ,kan zo in slaap vallen :zzz:

maar vocht uit mn tepels…nee dat verschijnsel kan ik(nog) niet.

Ik hoop dat je vanmiddag meer duidelijkheid krijgt bij de gyn.

nog een 1 1/2uur :shifty: en dan word ik gebeld :smiley:

Spannend.

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Angelique wat spannend!!! Ik hoop dat je je ei hebt gehad!

Roosje Wat ongelofelijk zuur dat je (waarschijnlijk) een miskraam hebt gehad! Ik wil je heel veel succes wensen morgen!!!

Hebben jullie verder bijwerkingen gehad van de clomid? Ik slik natuurlijk pas 2 dagen maar heb gelukkig nog nergens last van. Buik lijkt wel iets meer opgezet…maar dat kan ook zo horen :lol:

Liefs

newbe? wil je echt al mijn bijwerkingen weten?

ik slik dus 150 mg en heb heel veel last van de bijwerkingen (hoeft niet zo te zijn hoor bij iedereen is het verschillend) ik heb last van;

*opvliegers

*stemmingswisselingen

*haaruitval(heel erg :cry: )

*lichtflitsen

*snel moe

*eetlust word anders

*pukkels die ik anders nooit heb

en zo kan ik nog wel ff doorgaan :cry:

maar het wertk wel!! :dance:

Oke jij hebt 150 mg dat is natuurlijk een stuk meer dan ik.

Ik hoop iig niet dat ik haaruitval krijg want ik heb al niet zo veel :wink:

Maar dat het werkt is inderdaad het belangrijkst

ik slik idd de hoogste dosering maar goed je hoeft er geen last van te hebben en dat is alleen maar mooi toch!

angel bijna zover :dance:

ja pffffffff heb zenuwen hoor hahahahahahahaha ben echt benieuwd

ik niet :liar: :liar: :liar: :liar:

:lol: :lol: :lol:

wha hahahahahahahahahahahaha :pray: :pray: :pray: