Hoi allemaal
mag ik mij ook bij jullie voegen…
Ik ben sinds juli in de medische molen gestapt en nu zijn we bezig met ronde twee van de clomid,ik heb ook alle onderzoeken gehad hsg en onderzoek van mijn vriend en de samenlevingstest alles was goed.
Nu hebben ze pcos geconstateerd en hierdoor heb ik clomid gekregen de clomid slaat wel aan want de vorige keer heb ik een mooie eisprong gehad,en nu is het afwachten op de eisprong en is het verplichte rondje klussen weer begonnen…
groetjes bloempje
welkom bloempje en succes :thumbup: mocht je vragen hebben stel ze gerust
Roosje: ja ik ben echt heel blij gewoon in 1 ronde clomid raak :shock: :o
vinnut ook wel heel eng hoor om het zo vroeg te weten eigenlijk :shifty: (met Luna wist ik het pas met 8 1/2 week :shifty: )
ik denk 19 mei maar ik heb echt geen id (weet niet hoelang m’n cyclus is geweest dus zal wel zo rond die tijd zijn :D)
Gefeliciteerd, Angel!! :inlove: Echt gaaf!!!
stuiter stuiter… YES het kan, het werkt, zie de banner van Angel…
Oooh wat leuk voor je meid, echt ik zei het al he? Had zo’n super goed gevoel hierbij!!! Ja zo vroeg weten is gewoon echt niet leuk vond ik ook niet, voor Niels had ik een mk met ong. 9 weken maar toen wist ook ook nog maar net dat ik zwanger was, ik was toen amper aan het idee gewend, dan deed het ook een stuk minder zeer.
Hierdoor wist ik bij Niels ook al vrij vroeg dat ik zwanger was maar ja dan heb ik toch optimaal kunnen genieten omdat hij er bij 37 weken toch echt uit moest!
natas
zo gaaf he angel en dat papier toch he haha :mrgreen:
ga je het vanavond ook vieren met je mannetje? toen wij het net wisten hebben we heerlijk lekker eten gehaald en samen gegeten heel leuk en gezellig :inlove:
Angel gefeliciteerd!!! :dance: Het voordeel van het zo vroeg weten is inderdaad dat je er ook extra lang van kunt gaan genieten!!! Vandaar die vermoeidheid misschien wel… je lichaam was vanbinnen druk bezig :lol:
Bloempje welkom! Ik ben hier zelf ook pas een week en met de 1ste ronde Clomid begonnen. 2 jaar geleden daarmee gestopt. Woensdag moet ik bloed laten prikken om te zien of m’n ei gesprongen is en mijn vriend moet donderdag z’n kwakje wegbrengen naar het zkh. Onze samenlevingstest was negatief omdat er gee zaadcel te bekennen was.
Samellevingstest was negatief maar m’n buurvrouw heeft me hoop gegeven! Haar test was ook negatief 3 jaar geleden en 2 weken nadien werd ze iet ongesteld en bleek ze zwanger te zijn!!! Dus het kan wél! Maar goed we wachten af en klussen gewoon lekker verder. Voel me alleen nog steeds erg naar… Hoofdpijn is wel minder maar blijf doodmoe en m’n rug doet 's morgens vroeg al pijn… Hoop dat dat snel over is want winter moet er nog aankomen en dan ben je over het algemeen ook al minder fit als in de zomer.
:-*
Angel van harte gefeliciteerd!!
Bloemje welkom hier!
angel!!! … wat goed!!!.. wat zei ik je?..ik wist het wel. :mrgreen:
maar klopt je banner wel? of heb je vroegtijdig getest?"want normaal test je vanaf je 1e nod. en dan ben je 4 wk of meer? wanneer was je laatste bloeding en wanneer heb je clomid geslikt dan zal ik kijken of ik het kan uitrekenen. hihihi ik denk dat je al wat verder bent hoor?
bloempje, welkom hier. gelukkig is alles goed ondanks het pcos. en gelukkig slaat de clomid gelijk aan. dan is het nu nog alleen klussen en zwanger worden.
10 hoeraatjes voor Angel!!!
ps natas1 hoe gaat he tmet jou?? de tijd gaat zo snel. quinty is alweer 6mnd. dus ik ken jou alweer een tijdje… gaat echt snel. je kende mij nog in de clomid tijd.pffff… :mrgreen:
x
:inlove: dank jullie :-*
ik heb echt geen id of mijn banner klopt :oops: ik heb ook geen id hoelang mijn cyclus is geweest :shifty:
ach binnenkort toch naar de gyn en dan weten we het “precies”
Ben gewoon een paar uur weg en ik zie dat er weer een zwangere is :shock:
Angel, super gefeliciflapstaart!!!
goed he Babygirl
hey weten jullie dit misschien…
met hoeveel weken “moet” je een echo krijgen?
ik heb geen fm gehad he dus ze hadden het erover dat ik dan een echo moet krijgen om te kijken hoeveel het er zijn maar nu kan ik “pas” 1 oktober terecht :think:
edit: ze hebben aan de telefoon verder helemaal niet gevraagd ook waarvoor ik kwam :roll:
Volgens mij kan je pas met een week of 8 terecht. Je kan het wel gooien op dat je niet weet wanneer je een eisprong heb gehad en daarom een termijn echo wil. Heb gelezen dat dit werkt.
ANGELIQUE GEFELICITEERD!!!
wat fantastisch!
je kan met 6 weken al een inwendige echo krijgen om te kijken of de zwangerschapsring erzit je kan dan nog geen hartje horen dat kan vaak wel met 8 weken
ja idd en hartje zien/horen is natuurlijk ook wel fijn ik laat het wel zo staan
vind het wel spannend zo :shifty:
heb je ook gelijk in angel
ik kreeg net een telefoontje:gefeliciteerd mevrouw met uw zwangerschap! iemand van de jonge gezinnen (had me opgegeven) voel me ff weer kwam toch ff hard aan om te moeten zeggen nee mevrouw heb een miskraam gehad :?