wie begint er binnenkort met clomid,deel 4!!!!!!!

:hug: ja zulke dingen komen idd hard aan :hug:

Jeetje Roosje wat vervelend voor je. Dan word je er meteen weer aan herinnerd. :hug: :-*

Morgen met zaadjes van mijn man op weg. Toch best spannend. Je gaat ervan uit dat het goed is maar je weet maar nooit.

Hebben jullie dit ook moeten doen? Hoe lang duurde het voordat jullie de uitslag kregen?

Liefs

Angel, bij Niels had ik een inwendige echo bij 6wk+1dg en een kloppend hartje :thumbup:

natas

newbe

mijn vriend heeft 2x zaad in moeten leveren eerste keer was bij de standaard onderzoeken en kregen we 8 weken later pas de uitslag :shock: het was traag toen(wat bleek het was te lang onder weggeweest)

de tweede keer was alles goed gelukkig! dat was toch wel een zorg minder toen hadden we binnen 1 week de uitslag

Heb ook leuk nieuws (niet zo spannend als Angel, maar dat is nu even niet te overtreffen hihihi)

Mijn nieuwe auto staat voor de deur :dance: . Ben er helemaal blij mee en kan niet wachten om hem echt mijn auto te maken. Wil nieuwe matjes en wat leuke spulletjes erin zien :smiley: Gaan als het goed is zo voor een radio kijken, moet er morgen nl mee naar Steenwijk. Enne 2 uurtjes zonder muziek in de auto zitten kan niet :naughty:

nee zonder muziek kan echt niet :dance:

@Newbe wrote:

Jeetje Roosje wat vervelend voor je. Dan word je er meteen weer aan herinnerd. :hug: :-*

Morgen met zaadjes van mijn man op weg. Toch best spannend. Je gaat ervan uit dat het goed is maar je weet maar nooit.

Hebben jullie dit ook moeten doen? Hoe lang duurde het voordat jullie de uitslag kregen?

Liefs

ik geloof dat het een week duurde de uitslag :think: (zeker weten doe ik het niet meer)

:dance: :dance: ook leuk toch een nieuwe auto :wink:

Nieuw auto is erg leuk, maar ruil hem zo in voor een mooie dikke buik :mrgreen:

angelique, als je nu voor een echo zou gaan zullen ze niets kunnen zien(van je zwangerschap) dus misschien is het maar beter dat je 1 okt terecht kan want dan weet je zeker dat je iets zal zien. straks kom je voor niets als je nu zou gaan en dan zit jij weer in de stress terwijl er niets aan de hand is. ik denk idd dat je dan rond de 8 wk zw. bent rond 1 okt.

roosje , ik ken dat . net voor de 20 wk echo ging het fout met m,n zwangerschap en de verlos. zou het afbellen. kreeg ik een telefoontje waar ik bleef. uuuhhhhh… ben niet meer zwanger!!! :cry: . hoe kon ze dat toen vergeten af te bellen. ppfff…

babygirl kan je een foto plaatsen van je waggie?hihihihi. ik weet niet waar je je foto heb geplaats.

@Angel & Luna wrote:

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!

IK BEN ZWANGER :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Ik las in een ander topic dat je medicijnen hebt voor je maag.

Mogen die wel in combi met de zwangerschap??? :think:

GEFELICITEERD!!!

Hier al met 7 weken een kloppend hartje.

Volgens mij is dat het normale termijn hoor!

Maar 1 oktober is wel safe!!

Jody, foto staat in ons SF, Maar zal tzt een nieuwe plaatsen met mijn nieuwe spulletjes erin hihihi

@pooh wrote:

@Angel & Luna wrote:

IK BEN ZWANGER :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

GEFELICITEERD!!!

ja heb ik speciaal om gevraagd aan die arts

babygirl, ik kan het echt niet vinden :doh: . zou je de link hier kunnen plaatsen?

x

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=60831 volgens mij is dit hem je moet het showforum van de hormoonmeisjes hebben :wink:

Hoi dames

Wat een warm welkom hier zeg… das wel heel fijn.

Hebben jullie trouwens ook zo’n emotionel stemmingen van de clomid? ik kan soms ineens in huilen uitbarsten… dan zeg ik maar dat het de hormonen zijn.

Wij hadden bij het zaadonderzoek vrij snel de uitslag en bij de samenlevingstest weet je het meteen dat was wel prettig.

groetjes bloempje

lieve bloempje zo herkenbaar hoeveel clomid gebruik je? ik krijg 150 mg dus 3 tabletten ik ben er ook erg emotioneel door soms het ene moment zo blij en het andere moment zo :cry: en verlies heel veel haar dat vind ik nog het moeilijkst

@Angel & Luna wrote:

@pooh wrote:
@Angel & Luna wrote:

GEFELICITEERD!!!

ja heb ik speciaal om gevraagd aan die arts

Top! :clap:

ik heb nu 50mg gehad deze maand daar reageerde ik gelijk goed op,ben allang blij dat ik er niet van aankom want dat is ook een van de bijwerkingen.

groetjes bloempje