Pfff, moet nu tot 19.00 uur vanavond op huisbezoek gaan. Heb niet zoveel zin, maar ja de plicht roept hihihihi.
Kom vanavond nog wel even lezen en beppen.
:think: huisbezoek?
werkse babygirl
angel balen zeg dat je negatief hebt getest
hai dames
roosje, een nieuwe maand nieuwe ronde…, misschien helpt het als ik zeg dat als het kindje was blijven zitten het waarschijnlijk gehandicapt was geweest of een afwijking had gehad. ik weet dat je het niet wilt horen en dat het veel pijn doet. maar aan de ene kant is het maar goed dat je lichaam het vanzelf afstoot op een natuurlijke weg. maar ik weet ook dat je na een miskraam of bevalling erg vruchtbaar bent. opeens ben je zwanger op een moment dat je het niet verwacht. alles gebeurt met een reden en wie weet roosje???.., ik heb het gevoel dat het niet heel erg lang meer duurt hoor?(dat je goed zwanger zal zijn :dance: )
Roosje :hug: Je weet het dan eigenlijk wel maar als het bevestigd wordt is het ineens zo definitief he meid? Huil lekker uit en als het je lukt geef je zelf dan,indien nodig, na een paar dagen een “trap onder je achterste” en probeer verder te gaan met je leven. Klinkt gemakkelijker dan het is, i know. Maar ik had het nodig om niet in mijn verdriet te blijven hangen! Wat niet wegneemt dat je niet verdrietig mag zijn hoor :-*
Even er tussen uit. Wij waren afgelopen weekend in de Ardennen, voor 129,00 2 nachten 2 x ontbijt voor 2 personen. Zaten in … Quartier Latin **** in Marche en Famenne, geboekt via Hotelspecials.nl
Was super! Als je een leuke aanbieding in Durbuy kunt vinden, ik vond dat ook erg leuk!
Oja en http://www.dehogepeel.nl is ook een aanrader als je van rust en fietsen/wandelen houdt.
En dichterbij huis? Texel, de Veluwe, Zeeland (cadzand/breskens oid vind ik zelf :thumbup: ) en als je van steden houdt, Antwerpen, Gent en Brugge vindt ik echt super…
Ben nogal dol op weekendjes weg dus als je meer tips wilt, pb maar even.
Angel, balen zeg die ontsteking. oko voor jouw dan maar een dikke vette :hug:
Voor wat betreft de testen voor NOD, ik heb tijdens het clomid gebruikt ook steeds getest vanaf een dag of 4 voor mijn NOD:
resultaat, nog meer spanning, weg hoop en verdriet, geld weggooien aan test.
Ik ben door mijn tests heen, en doe het niet meer voordat ik meer dan 2 dagen overtijd ben. Wordt ik dan ongi, besteed ik het geld van die test aan een lekker taartje of andere verwennerij voor mezelf :thumbup:
natas
ja idd door die negatieve test gaat je hoop weg
maar goed ik heb m’n banner verandert en als ik dan straks overtijd ga :lol: ga ik pas weer testen
jody je hebt gelijk hoor ik weet het allemaal wel de natuur gaat zijn gang en ik moet door dat weet ik alleen nu ff nog niet
zou het echt zo zijn dat je nu meer vruchtbaar bent dan anders? ik moet eerst ongi afwachten en wil eigenlijks meteen wel door :oops:
Roosje :hug: :hug:
Angel ook een dikke :hug:
hoop dat je vlug geholpen word.
Natas1,gelukkig ben ik niet de enige! :mrgreen:
Ik ga weer,heb nu weinig tijd,kom morgen wel weer ff kletsen.
Fijne dag allemaal! :-*
hoe gaat het met je??? ik heb jolanda nog vaak gevraagd hoe het met je is. en ik zie dat je eindelijk zwanger bent, na al die tijd!!!!!!!!!!!! wat was nou de reden dat je aan de clomid moest?
he jody,
ja het gaat goed met me ja daarvoor moest ik aan de clomid mijn cyclus was helemaal de weg kwijdt dan had ik wel een eitje en dan zo twee maand niet en de hele tijd cystes daarvoor moest ik ook progesteron spuiten maar gelukkig is het allemaal goed gegaan en ben ik nu zwanger we hebben al een kloppend hartje gezien :inlove: :inlove: :inlove: het is natuurlijk heel spannend naar alles wat er gebeurt is maar het voelt zo goed :inlove:
hoe is het nu met jou?
knuff willie
roosje
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: ik hoop dat je je verdriet een plekje kan geven…
knuff willie
Hoi allemaal,
Ook wij zijn weer begonnen met Clomid. Veel last van bijwerkingen… Maar goed dat heb je er allemaal voor over! Hoe gaat het hier allemaal in z’n werk? Hoop hier lief & leed te kunnen delen en vragen opgehelderd te krijgen.
Liefs Deb
hallo deb
welkom probeer je zwanger te worden van je eerste kindje? waarom krijg je clomid?
Hoi Roosje,
Ja ik probeer inderdaad zwanger te worden van mijn eerste kindje. Toen ik 20 was wilde ik al zwanger worden. Ik ben dat jaar getrouwd en kwam eigenlijk per toeval bij de gynaecoloog terecht. Was ziek geweest en huisarts en chirurg wilden gynaecologisch onderzoek. Maar alles bleek “goed” te zijn. Na een jaar “klussen” zijn we alsnog doorverwezen naar de gyn. Mijn eitjes wilden niet groeien. Na diverse Clomid rondes zonder resultaat en de nodige spanningen zijn we toen gestopt. Niet lang daarna volgde er een scheiding. Vorig jaar januari ben ik samen gaan wonen met mijn nieuwe vriend en ik september zijn we gestopt met de pil. Die was ik terug gaan slikken maar gyn adviseerde dit niet te lang te doen. In september dus gestopt maar nog niet gelijk de behoefte om terug naar de gyn te rennen omdat onze relatie nog pril was. Nu een jaar later bleef mijn ongesteldheid uit. Was > 8 weken overtijd maar testen waren telkens negatief… Afspraak gemaakt voor echo. Ongesteldheid zat er aan te komen en was niet zwanger. Werd die middag al ongesteld en zijn dus weer gelijk begonnen met Clomid! Maar in tegenstelling tot een paar jaar geleden groeien m’n eitjes nu wel. Vrijdag 1ste echo gehad maar toen hadden we er nog geen goed gevoel bij, maandag 2de echo (12 en 14 mm) en woensdag 3de echo (18 en 21 mm) en ze groeien nog steeds… Samenlevingstest was woensdag alleen negatief… Dus dat was wel een domper. Was geen zaadcel te bekennen. Ook geen dode! Dus hoe dat kan??? En of dat nu betekend dat mijn vriend onvruchtbaar is??? Vandaag is de 16de dag. Volgende week woensdag moet ik bloed prikken om te zien of ei gesprongen is en dan de donderdag het zaadonderzoek. Ben benieuwd wat ons allemaal te wachten staat…
Ik las terug dat het bij jou van de maand een tegenvaller was… Was je cyclus langer als normaal of was je even zwanger?
Liefs Deb
hallo deb
ik heb idd vandaag de bevestiging gekregen van mijn miskraam dit was onze ronde 8 met clomid en we zijn alvanaf feb 2007 bezig ik heb pco dit houd in ik heb geen eisprong van mezelf daarom kroijg ik clomid 150 mg heel veel dus en heb ook erg last van de bijwerkingen helaas maar ik weet waar ik het voor doe ik ben altijd nu precies op tijd ongesteld door de clomid en pregnyl ik slik het van dag 3 tot dag 7 en dan dag 12 een follikelmeting en dan de pregnyl injectie en dan mogen we zelf klussen ik was het hiervoor zo zat toen hebben we het over iui gehad maar dit is nu eerst nog niet aan toepassing voor ons want we weten nu dat ik zwanger kan worden ik zou nu 6 weken en 1 dag zwanger zijn
het is een groot verdriet maar ben ook zo realisitisch dat ik nu kan denken er moet iets fout hebben gezeten anders sterft het niet af heb er erg veel verdriet om maar we moeten wel door, hoe dan ook
mocht je vragen hebben stel ze gerust hoor dit is een heel leuk gezellig topic(toch dames? :-* ) en iedereen wil je wel helpen misschien is het handig als je wat over jezelf verteld?
roosje, dat is idd wat veel mensen tegen me zeggen dat je daarna erg vruchtbaar bent. ook mijn verloskundige zei me dat. vooral mensen die denken dat ze niet zwanger kunnen worden(niet snel zwanger kunnen worden). zolang de clomid werkt en het zaad goed is moet je gewoon doorgaan.
hoi deb, heeft jou vriend nog geen zaad onderzoek gehad? wel vaag dat de samenlevings test negatief was. maar daar kan je ook iets aan doen. je moet op de dag dat je gaat klussen spoelen met iets. maar als er ook geen dode zaadjes te zien waren… :think: , wanneer moet je gaan voor het ondezoek?
angel, veel sterkte met je maag… het kan pijnlijk zijn. zo,n rot plek.
x
Goede morgen.
Hallo Deb,welkom.
Hoop dat het zaadonderzoek een positief resultaat geeft.
Ik heb gisteren een gesprek met hub gahad, aangezien we nu al 8 maanden bezig zijn zonder enig resultaat.
We willen misschien wel IUI gaan proberen,ik heb maandag een afspraak met de gyn zal het dan ter sprake brengen.
Misschien is er nog een andere manier…(pregnyl spuiten??)
Een maand niet gelukt, is een verloren maand.(voor ons).
Fijne dag allemaal!
Hoi allemaal,
Ik zal me eerst eens algemeen voorstellen aan jullie.
Ik ben dus Deb, 25 jaar en woon nu anderhalf jaar samen met mijn hele lieve vriend! We hebben 1 juli de sleutel van onze nieuwe woning in ontvangst genomen en zijn helemaal happy met ons nieuwe huis. We hebben een kat en over 6 weken komt er een puppy bij.
Omdat ik ziek geweest ben 5 jaar geleden kwamen we toen al bij de gyn terecht. En bij een eventuele kinderwens moesten we terug komen.
Ik ben getrouwd geweest en helaas gescheiden. Daarna gestopt met Clomid om eerst alles weer op orde te krijgen. In september vorig jaar zijn mijn nieuwe vriend en ik weer gestopt met de pil. Na de zomervakantie wilden we terug naar de gyn maar dat gebeurde iets eerder. 20 augustus een echo gehad; was toen 8 weken overtijd maar testen bleven negatief. De gyn denkt dat ik een cyclus overgeslagen heb.
's Middags ongesteld geworden. Konden gelijk weer met Clomid (50 mgr)beginnen. Dag 3 t/m 7 dus Clomid geslikt en dag 10 13 en 15 echo gehad. Eitjes groeiden nu in tegenstelling tot 2 jaar geleden wel! Afgelopen woensdag was dag 15 en waren m’n eitjes 18 en 21 mm en groeiden nog steeds! Helemaal happy dus! Gelijk samenlevingstest gedaan en die bleek dus negatief omdat er helemaal geen zaadcellen te zien waren… De gyn ging daar verder niet op in eigenlijk. Ik dacht gelijk dat tie onvruchtbaar zou zijn… Maar ben gaan googlen op internet en het schijnt wel vaker voor te komen. Zou het kunnen dat je te snel “leeg loopt”. Heeft daar iemand ervaring mee of wel eens van gehoord? Maar goed, volgende week woensdag bloed prikken om te zien of er een ei gesprongen is en donderdag mag mijn lieve manneke z’n zaad afleveren op t zkh voor onderzoek. Zelf denk ik dat ik m’n eisprong nog niet gehad heb. Ik ben altijd erg onregelmatig ongesteld en m’n cyclussen duren dus vaak langer als 4 weken. Dus we blijven gewoon nog ff dooroefenen!
Heb wel allemaal pijntjes en das minder leuk. Denk dat het bijwerkingen van de Clomid zijn en misschien ook de spanningen wel. Hoofdpijn, moe, pijn in m’n rug en heupen / bekken… Maar goed dat hebben we er allemaal voor over! Maar dit is de eerste maand dus dat mijn eitjes weer groeien en dus ook weer de eerste maand dat ik echt vruchtbaar ben dus spannende maand! En ook al roept iedereen in onze omgeving dat de kans klein is; wij blijven lekker hopen op goed nieuws!!!
Nog een vraagje; weet jullie leeftijden niet maar lopen jullie er ook zo tegen aan dat als je een keer je verhaal doet dat er van alle kanten geroepen wordt: Ach meid je bent nog jong! Je hebt nog wel 10 jaar te gaan; maak je niet zo druk!
deb zo herkenbaar die leeftijd!! ach jullie tijd komt nog wel je bent nog jong :evil: trouwens ik ben ook 25!
Onvoorstelbaar hey Roosje… Dat mensen niet gewoon kunnen zeggen van Nou ik wens jullie veel succes en dat van die leeftijd gewoon achterwege laten… Of je nu op je 20ste, 25ste of pas na je 30ste moeder wilt worden; het is nooit leuk als het lang duurt! Maar goed… Van mij zullen ze zo’n reactie in ieder geval niet krijgen!
Maar zouden jullie je ook allemaal even kort willen voorstellen? kan ik ook een met jullie meeleven! Anders moeten er zoveel pagina’s terug gelezen worden!
:-*
Ik ben ook 25 en tja, de opmerking je bent nog jong (hoe goed bedoeld ook) komt vrij vaak. Denk ik dan weer bij mijzelf ben toch niet voor niets zo vroeg begonnen :wall: