:thumbup: nu nog een positieve test(hadden wij ook gedaan en tsjakka zwanger sorry moest ff ben emo momenteel kan alleen maar zielige liedjes draaien en janken maar zal de spanning ook wel zijn voor morgen
:hug: :hug: :hug:
Oef, bijgelezen :shock: Angel, fijn dat je je ei hebt gehad! En nu nog een positieve test Ik duim voor je!
Roosje, een knuffel voor jou :hug:
Groetjes aan iedereen
@roosje83 wrote:
ik ben aan het kijken voor een goedkoop weekendje weg nog leuke tips??
http://www.inpakkenenwegwezen.nl super deals heb je hier.
EN SORRY, AHAHAHAHAHAHA :lol: . wat een verhalen hadden jullie zeg?? zo krijg je de paginas idd wel vol ja.
roosje, heb je nog een keer getest voor de zekerheid? gewoon ff doen. waarschijnlijk is hij negatief volgens jou, dus doe hem nog een keer, dan komt de klap iets minder hard aan bij de echo morgen. (denk ik)
xx
lieve rooosje,
ik wou je heel veel sterkte wensen vandaag ik hoop dat de echo goed is
,
een hele dikke knufff willie
Goede morgen!
Angel, top dat je een eisprong gehad hebt,en ook nog op het juiste moment geklusd.:thumbup:
Nu nog een positieve test.
Roosje,ik wens je veel sterkte bij de echo. :hug:
Kijk eens op weekendje weg.nl,die hebben ook hele leuke aanbiedingen.
Jody,ja we kletsen wat af hier. :lol:
Heb verder nogsteeds een drukkend en kramperig gevoel in mn onderbuik.
Maandag moet ik naar de gyn,dan zal ik meteen vragen waar dit nou vandaan komt.
Fijne dag allemaal! :-*
Lieve Roosje! Heel veel sterkte vandaag, ik denk aan je!! :hug: :hug:
pff over een kwartiertje gaan we weg heb krampen ben nerveus brr :?
Ik denk aan je :hug: :hug:
Heel veel succes Roosje. Ook ik denk aan je :hug:
Heel veel sterkte straks Roosje!!!
hier ik ook weer even.
Roosje succes meid vandaag :hug:
Angel, wat spannend zeg en laat ik nou toch een heel goed gevoel hebben! (maar ik moet wel eerlijk zeggen dat die dingen die jij opnoemt voor mij ook heel herkenbaar zijn tijdens clomid gebruik, soms denk ik wel eens dat het soort schijnzwangerschap is…)
Willie hoe is het met jou?
Enne… irry me, geloof ik (sorry maar ik ben slecht in namen) je bent niet de enige oudere hier hoor… ik doe soms ook een beetje mee (ben 37).
Verder iedereen even succes en als je hem nodig hebt: :hug:
Hier alles wel ok. De pms lijkt wat beter te gaan door dieet en bezoek osteopaat.
De nieuwe clomid is besteld, dit weekend wsl ongi, en natuurlijk hoop ik weer dat het niet nodig is.
Wel spannend hoor deze ronde de IUI… zie er niet echt tegen op maar wel weer tegen de spanning rondom de wachtweken, de hoop en de eventuele teleurstelling. Ik ga er maar niet vanuit dat het de 1e keer raak is maar hoop heb ik gelukkig wel hoor!!
Groetjes van natas
hheeyyy willie.
hoe gaat het met je??? ik heb jolanda nog vaak gevraagd hoe het met je is. en ik zie dat je eindelijk zwanger bent, na al die tijd!!! wat was nou de reden dat je aan de clomid moest?
roosje, ik wacht en wacht en wacht… hoop dat je snel met een update komt.
xx
het was weg er zat niks meer was 6 weken en 1 dag vandaag anders alles was schoon van binnen ik mag over een aantal weken weer beginnen met clomid als ik er weer klaar voor ben
negatief getest
maar ik moest vandaag ook naar het ziekenhuis dus weinig kans gehad om hier te komen melden
m’n maag is ontstoken :? daar heb ik nu tabletten voor maar kans is klein dat daarmee de pijn dus weggaat…
nu moet ik dus ongeveer een maand die maag tabletten gaan slikken en dan in de laatste week even heel gezellig andijvie eten :shifty: en als ik dan pijn heb/krijg mag eindelijk m’n galblaas eruit
Roosje :hug: :hug: :hug:
Roosje :hug:
Roosje, een dikke :hug: voor jou! He wat jammer toch
Angel: Wat lastig zeg! Ik hoop dat het snel weer beter gaat (en de test positief wordt ;-)). Hoezo andijvie?!?
oh ik dacht dat ik hier het verhaal ook wel had verteld
ik heb dus hoogstwaarschijnlijk last van galstenen als ik andijvie eet dan krijg ik dus heelveel pijn
nu moeten we dus uitvinden of het idd galstenen zijn en niet die maagontsteking
ik krijg steeds meer het id dat het gewoon clomid bijwerkingen zijn en ik een deze dagen ongi zal worden :shifty:
Angel jij ook een dikke :hug: .
Snap de andijvie ook niet zo :?
Aha, zo zit dat! Nee, van dat andijvieverhaal wist ik niks Ik hoop dus idd dat je de pijn gauw wegkrijgt! :thumbup: Succes!
En natuurlijk dat je NIET ongi wordt! :thumbup: