wat is het stil hier?? hoe gaat het verder met de rest?? hier ok. heb echo gehad maandag en ik ben vandaag 6.5wk. kan niet wachten tot de 12wk voorbij zijn.
xxx jody
Vervelend Lenie, ik hoop dat je je snel weer beter voelt als je klaar bent met de Clomid.
Dames even een gewetensvraagje. Ik ging vanmiddag naar de apotheek om alvast de derde Clomidkuur op te halen. Na de derde poging zou ik weer terug moeten naar de gyn. Kom ik thuis heeft die muts me 3 kuren meegegeven :wall: Zal ik nu toch na de derde poging de gyn bellen of lekker 5 pogingen doen? :think: (ik weet ik denk pessimistisch, maar dan kan het alleen maar meevallen toch? :mrgreen: )
Lenie, wat vervelend dat je je zo voelt. Hopelijk is het snel over :hug:
Hoi meiden,
Hier ben ik ook weer een keer, en nu wat uitgebreider.
Natas; bedankt voor het :-* , ik moet zeggen dat ik niet eens erg teleurgesteld was. Ik geloofde er al niet in, vandaar.
Jammer dat je het leuke nieuws al zo vroeg hebt moeten vertellen. Maar ja, dingen eten die je eigenlijk niet mag hebben, da’s ook geen optie.
Minnie; wat die zorgverzekeraar betreft, overstappen mag per 1 januari altijd en voor de basisverzekering mogen ze je niet weigeren. Moet nu alleen nog de juiste aanvullende verzekering vinden, oh nee, eerst een andere verzekeraar. En ik ga in de brief aan Menzis de ombudsman noemen, daar schijnen ze nogal gevoelig voor te zijn.
Lenie; ja die stemmingswisselingen schijnen er ook bij te horen. Ik heb er zelf (gelukkig) geen last van, alhoewel manlief dat niet zal bevestigen, hi hi!!! Overigens zijn de bijwerkingen bij mij weg vanaf dag 14 ongeveer, dus het is nog wel te overzien. Ik heb last van opvliegers, wat overigens ook niet fijn is. En die lichtflitsen, nu nog niet zo erg, maar straks als het vroeger donker wordt wel. Maar we gaan gewoon goed ons best doen om voor die tijd zwanger te zijn.
Jody; hoe was de echo, heb je een kloppend hartje kunnen zien?!
Luna; ik zou na de 3e kuur de gyn bellen, misschien stelt hij zelf ook wel voor om nog een paar kuren te doen. Pessimistisch of niet, je hebt ze gewoon alvast in huis, lekker makkelijk.
Zo ik ga snel posten en lekker nixen.
Liefs, Esther
@Luna1 wrote:
Dames even een gewetensvraagje. Ik ging vanmiddag naar de apotheek om alvast de derde Clomidkuur op te halen. Na de derde poging zou ik weer terug moeten naar de gyn. Kom ik thuis heeft die muts me 3 kuren meegegeven :wall: Zal ik nu toch na de derde poging de gyn bellen of lekker 5 pogingen doen? :think: (ik weet ik denk pessimistisch, maar dan kan het alleen maar meevallen toch? :mrgreen: )
Ik zou gewoon de gyn bellen. Als het na 3 pogingen niet gelukt is, zal de gyn vast willen weten of er misschien iets anders aan de hand is. Je kan ervoor kiezen om stug door te gaan met de clomid, maar als er meer speelt, kan je het misschien ook maar zo snel mogelijk weten?
Ik zou bellen en aangeven dat je meer hebt meegekregen en dan overleggen hoe verder.
Wel lekker slorig trouwens om gewoon de drie dubbele dosis mee te geven…
Bedankt dames, ik denk dat ik idd gewoon maar de gyn ga bellen na 3 kuren.
Femmie het was ook een enorme muts bij de apotheek want ze heeft geloof ik 2 spelfouten gemaakt in het woord cyclus op de sticker en ik hoefde niks te betalen. Toen ik daarnaar vroeg zei ze dat ze het fout had gedaan en dat ik eigenlijk wel moest betalen, maar niet wist hoe ze dat moest aanpassen in de comp. Nu hoefde ik dus niet te betalen :eh: Lekker vaag dus.
Femmie, lief dat je naar me vraagt. Heb niets te klagen . Zwangerschapskwalen horen erbij, maar ik had door de zwangerschap erg last van astma en dat heb ik nu eindelijk weer onder controle. Dus ik ben blij :mrgreen: .
Je hebt nu 2 dagen Clomid geslikt toch? Hopelijk geen bijwerkingen?
Lenie, balen dat je er last van hebt. Ik herken zo wat je schrijft.
Jody, een mooie echo gehad dus! Gefeliciteerd :dance: .
Luna, ik zou terug gaan naar de gyn. Zou me een veiliger gevoel geven. Heel slordig van de apotheek.
Ik had iets soortgelijks. Had nog voor 3 ronden liggen van 2 jaar terug en dacht zeker te weten dat de gyn me zonder verdere onderzoeken weer voor een paar ronden mee zou geven. Maar had toch gewacht tot ik weer bij de gyn terecht kon en inderdaad daar stond ik na 5 minuten zonder verder onderzoek weer buiten met een recept voor 2 ronden en een afspraak voor over 2 maanden. Had wel gewoon de oude Clomid gebruikt en ben nu zwanger m.b.v. Clomid-pilletjes uit hetzelfde doosje als waarmee ik zwanger ben geworden van Sanne :mrgreen: .
Dank jullie wel voor de reacties.
Dus ik ben niet de enige mat klachten…maar ja we weten waar we het voor doen toch!
Een dubbele dosis medicatie is idd wel erg slordig zeg!!! Laat weten wat je beslist te doen.
Luna, wat slordig zeg van de apotheek! Maar niet moeten betalen klinkt dan wel weer goed. Maar ik zou ook de gyn bellen voor verdere stappen.
Femmie, hoe voel jij je?
Geen last van bijwerkingen?
Lenie, hoop dat je niet teveel last krijgt van bijwerkingen.
Es, hoop dat je een goede andere zorgverzekeraar vind!
Hoe gaat het met iedereen? :-*
Hier druk in de klusperiode. En morgen lekker naar Brazilie. Dus mij zien jullie over 2 weken weer (met hopelijk goed nieuws)
Hoe is het hier met iedereen???
Hier alles naar wens, erg moe maar dat is over 1,5 jaar wel over :mrgreen:
Wacht met smart op de echo volgende week donderdag… dan maken we het ook verder wereldkundig, wel voor de 12 weken maar als de echo goed is dan durven we wel.
Iedereen succes :-*
Het lijstje wordt even niet bijgewerkt… ik wil het evt. wel even skippen en als iemand anders zich geroepen voelt om het wel te doen… ik ben wat enthiousiast begonnen en wil het wel vol houden maar… de tijd ontbreekt even…sorry dames.
natas
natas ik heb een pb voor je.
xx
Na die echo ben ik niet goed geworden gisteren. Ik was op weg naar het werk en toen viel ik bijna flauw in de AH.
Ik ben zooooo moe en ik bibber em doe raar.
Nou denken ze (zh en ha) dat het misschien een combinatie is van bijwerkingen van de clomid en een allegie voor de gel van de echo en het rubberen hoesje. Ik heb namelijk een latex allergie en kwam er te laat achter dat deze om dat apparaat zat.
Ik duik zo de bank weer op maar wilde even laten weten hoe het ging.
Donderdag wel de 2e echo en misschien vrijdag dan die insiminatie.
Ooh Lenie, wat balen zeg!
Hoop dat je snel opgeknapt bent hoor. Vrijdag dus op tijd denken aan het hoesje! Beterschap!
Hè Lenie, wat vervelend. Hebben ze daar ook andere hoesjes voor, waar je wel tegen kan?
Hoop dat je je al wat beter voelt… :hug:
Zo daar ben ik ook weer, het ouderwetse leventje met het vertrouwde ritme is weer begonnen, heerlijk. Begrijp me niet verkeerd, vakantie is heerlijk, geen wekker enzo, maar dat ritme is toch ook wel fijn hoor.
Luna; met recht een muts zeg. En dat in een apotheek. Wie weet welke medicijnen jij meegekregen had als ze echt niet opgelet had?!
Minnie; fijn dat je door de zwangerschap minder of geen last meer hebt van astma. Wat dat betreft zou je altijd wel zwanger willen zijn, toch?!
Noémi; ik heb van CZ al een bericht ontvangen, zij accepteren zonder problemen en als het goed is zou ik meteen aanspraak mogen maken op de medische zorg, IUI/IVF wie zal het zeggen. Maar natuurlijk gaan we er vanuit dat het niet nodig is. Maar overstappen doe ik zeker, bij Menzis wil ik niet meer verzekerd zijn.
Luna; je zult het wel niet meer lezen maar veel plezier in Brazilie. Wie weet kom je wel zwanger terug, dat zou geweldig zijn.
Natas; over 1,5 jaar pas … ppff ik hoop voor je eerder hoor. Vermoeidheid hoort er wel bij, maar fijn is anders, lijkt mij zo. Dat lijstje wil ik anders wel van je overnemen, moet je alleen ff mailen hoe dat moet.
Lenie; da’s vervelend zeg, allergisch voor latex. Je moet morgen maar goed opletten dat ze er niet weer zo’n ding omheen doen. Ik hoop dat je snel opknapt.
Hier gaat het zo z’n gangetje, vandaag is dag … 17 en dan zou ik een eisprong moeten hebben. Voor de zekerheid vanavond maar weer babyvrijen en morgen ook. En dan weer de wachtweken. Wish me luck!!!
De bijwerkingen, elke keer die lichtflitsen gedurende 2 weken. Maar ook opvliegers, alleen zijn die elke keer weer anders. Nou ja, het hoort erbij en is voor een goed doel.
Ga snel kijken bij Anouk, want die ligt boven in bed tv te kijken.
Kusss, Es
Succes met baby’s maken…
Ik krijg morgen misschien pregnyl en ik hoop dat ik daar niet al te erg op reageer dan.
He meiden,
Hier even een teken van leven. Heb het erg druk de laatste tijd met dingetjes die ik wel wil delen hoor, maar niet hier op het topic, wel via pb of msn.
Ik moet zo weer weg, dus kan even niet op iedereen reageren (sorry)
Hier gaat het redelijk. Wordt een beetje heen en weer geslingerd met mijn emoties. Laatste dagen veel bruinige afscheiding gehad, waardoor ik elke keer even een dipje kreeg. Had echt het gevoel dat het niet goed zat van binnen. Gisteravond daarentegen onder in mijn buik enorme stekende pijn, wat een half uur heeft aangehouden. Kreeg ik toch weer stiekeme hoop of dat misschien een eisprong is geweest? (al zou dat wel erg vroeg zijn)
Maar goed, morgen weten we meer. Morgenvroeg heb ik FM en ik ga er maar vanuit dat ik te horen krijg dat de clomid niet aangeslagen is en mijn hormonen een zooitje zijn. Dan kan altijd het altijd mee vallen.
Laat jullie morgen iig meer horen, misschien dat ik vanavond nog ff langskom, maar weet niet zeker of dat gaat lukken.
Tot gauw!!! :-*
Minnie, wat fijn dat je de astma onder controle hebt. Dat is echt niet fijn als je daar last van hebt (en al zeker niet tijdens zwangerschap)
Lenie, hoe is het met je? Wat slecht dat ze je bij de intake niet gevraagd hebben naar latexallergie. Bij mij vroegen ze er specifiek naar.
Natas, hopelijk gaat je vermoeidheid snel zakken, maar het is voor het goede doel he!
Noémi hoe gaat het met je?
Luna, je bent de klusperiode weer voorbij zo ongeveer. Spannend weer hoor!!!
Angelbaby, hoe is het met jou?
Es, wat vervelend dat je zo’n bijwerkingen hebt! Nou ik wens je heel veel succes iig.
Nou ik heb dus geen last van bijwerkingen gehad en heb morgen FM. Erg dubbel gevoel bij en ben best een beetje zenuwachtig en bang dat ik geen goed nieuws krijg. Hoop dus heel erg dat ik morgen goed nieuws mag brengen.
Fijne avond en tot morgen meiden!