Wie begint er binnenkort met Clomid deel 2

Iedereen die met Clomid moet beginnen, met Clomid bezig is of met Clomid bezig is geweest is hier welkom.



Wij zijn een aantal dames die helaas niet zonder mmm zwanger worden en Clomid gebruiken of gebruikt hebben.

Sommigen van ons zijn gelukkig zwanger, bij anderen duurt het helaas wat langer.



We geven echter de moed niet op!!



Iedereen die ook op het lijstje wilt of iets wilt wijzigen stuur mij even een pb.



En iedereen die gewoon zo mee wilt schrijven of lezen, be our

gast :mrgreen:





lijstje is in aanpassing>> wordt vervolgd>>> under construction

Gevonden.



Heb nu pauze, dus ik zal eens reageren, wat is er weer veel geschreven zeg, ppff.



Luna; hoe het officieel is, weet ik niet, want elk lijf is toch anders. Maar ik zou 10 dagen tellen vanaf de dag dat je bloed geprikt hebt. Dus inderdaad nog ff volhouden.

En voor het blok zetten, dat moet je niet doen. Maar je wilt wel samen een kindje en dan moet hij er ook iets voor doen. Ik zou hem zeker af en toe prikkelen.



Noémi; mijn man is ook getest, eigenlijk tegelijk toen ik met Clomid begon. Gewoon om het uit te sluiten.



Angelbaby; wauw wat veel zwemmers, nou als dat niet goed gaat, dan weet ik het ook niet meer. Je had niet alleen al zwanger kunnen zijn, je had misschien zelfs al een kindje gehad kunnen hebben, echt balen dat wachten hoor. Dat geldt overigens voor ons allen, ik krijg er genoeg van.

Ze komen er niet meer uitvallen, dat is dan weer het voordeel van IUI :smiley: :smiley: :smiley: .



Natas; spannend hoor, nu al weer dag 33 en nog geen menstruatie?!



Jody; zo’n instelling had ik ook, maar heel af en toe ging ik toch denken dat ik zwanger was. Erg vervelend en verwarrend allemaal.



Femmie; goede uitslag zeg, en zie je nou dat vriendlief toch wel blij is met de uitslag.

Ik heb elke cyclus 2 tot 3 fm. Vanaf dag 12 en dan vaak dag 14 of 15 en één keer dag 17 nog. En tussen dag 21 en 25 ergens een keer bloedprikken. Omdat we de cyclus nu 2x gezien hebben, hoef ik vanaf nu niet meer voor controle. Wat een tut zeg!!!



Loes; een jongen, leuk hoor. Enne ook fijn natuurlijk dat de echo goed was en dat de kleine knul het goed doet.



Aaaahhhhh ik word helemaal gek van Menzis. Ik dacht dat ik medicijnen meeverzekerd had, blijkt dat maar voor een periode van 1 jaar te zijn. Ik kan die termijn nergens terugvinden. Daarnaast heb ik gedurende dat ene jaar verschillende dingen geprobeerd. Echt balen hoor, maar hier is het laatste woord nog niet over gezegd. Zal manlief ook inschakelen, hij is met dit soort zaken wat daadkrachtiger. Heb nu helemaal de zenuwen in mijn lijf.



Zo ben weer bij en heb het nieuwe topic gevonden. Ga snel posten en nog ff aan het werk, is mijn laatste werkdag voor de vakantie.



Kussss, Es

Natas, lijstje ziet er goed uit (maar idd lekker klein nog :mrgreen: ).

Zal je vanavond even pm’en (ben nu stiekem op het werk even op i-net).



Es, hoop dat het in orde komt met de verzekering en de medicijnen. En bijna vakantie, heerlijk hoor!



Femmie, aan het feesten??? :mrgreen:



Jody, hoe voel jij je?



Loes, leuk een jongen! Gefeliciteerd!

meiden ik wil jullie toch voorzichtig iets vertellen, ik hoop dat ik sommigen er geen pijn mee doe maar ik geloof dat ik zwanger ben. ik zie een tweede vage streepje. dat is toch posit. of heb ik het verkeerd?? zou vandaag ongi moeten worden. maar goed, ik hoop zo dat het zo is en dat het goed gaat.





xxx jody

Ooho Jody, spannend zeg!

Van het weekend weer testen voor een duidelijkere test??

En ze zeggen in principe een streepje is een streepje toch??!!

AAAAAAh Jody. Wat spannend zeg :thumbup: Mij doe je er geen pijn mee hoor. Ik hoop echt dat je gelijk hebt en harstikke zwanger bent :pray: En je had nog wel zo weinig vertrouwen in deze ronde :naughty:

jody… ooh nu kan ik ook niet wachten ga morgen toch nog maareens testen :mrgreen:



en licht positief is ook positief :thumbup: :thumbup:



natas

Jody; dat hoef je toch helemaal niet voorzichtig te vertellen, wij willen toch net zo graag als jij dat we (wie dan ook) zwanger wordt. Een vaag streepje is een vaag streepje, kan nog alle kanten op. Maar het is al meer dan GEEN streepje. Spannend hoor!!! Voel je je zwanger?!



Ik werd gistermiddag ineens misselijk en vervolgens had ik gedurende 1 uur ongeveer behoorlijke heftige menstruatie-achtige krampen. Langzaam gingen die krampen weg, gelukkig maar, want het voelde echt niet fijn. En nu is mijn buik weer gevoelig. Vraag me dus nu af of je bij een innesteling ook krampen kunt hebben?! Hoop het zo!!



Kusss, Es

Hoi meiden. Was even stil van deze kant, voelde me niet echt lekker. Maar ben aardig opgeknapt en mooie weer komt eraan, dus ikke ben happy :mrgreen: .



Sorry dat ik niet bijgelezen heb, was zoveel achter met mijn topics. Maar zag dat er een nieuw deeltje geopend was, dus val hier weer in.



Jody spannend :dance: :mrgreen: . Wanneer ben je van plan weer te testen? Ik hoor altijd een streepje is een streepje en dat is ook zo, maar zelf wilde ik toch echt ook een duidelijke streep zien :wink: .



Es, wat een tegenvaller met die medicijnen. Wat raar, ik heb nog nooit gehoord dat je je voor medicijnen voor 1 jaar kan verzekeren. Je verzekert je toch totdat je opzegd :think: . Hoop dat je het rechtgetrokken krijgt, want dat kan wel erg op gaan lopen.

lieve allemaal



bedankt voor jullie woorden. ik heb net weer getest en het was weer positief. dus ik ben gewoon zwanger. 30 juli pas eerste echo. dus heel spannend allemaal .het is nog zo pril en er kan van alles gebeuren nog.



natas ik heb eergisteravond testen besteld van matcare.(http://www.matcare.com). ik heb 9 stuks voor 15 euro besteld en had ze de volgende dag al in huis. en met deze testen kan je al 4 dagen voor je eerste menstruatie dag testen. deze testen zijn hcg gevoelig dus je hebt veel meer zekerheid met deze testen en ze zijn een stuk goedkoper. dit raad ik iedereen aan.



verder voel me nog niet echt super zwanger, ben wel snel buiten adem en heb gevoelige borsten. maar het is nog maar 4 wk dus nog heel vroeg.





xxx jody

Jody ik vind het helemaal super, meiden ik heb het lijstje een beetje zelf samengesteld een een beetje met wat ik al van jullie heb gehad aan gegevens.



Die testen Jody vind ik echt super goedkoop maar ik heb bedacht niet meer te kunnen wachten en straks als Niels wakker is gaan we naar het Kruidvat.

Ik geloof er trouwens nog steeds niet in… mijn borsten voel ik niks aan aan de andere kant waren mijn schoonouders hier net en zei mijn schoonmoeder, goh handig he zo lang borstvoeding geven je hebt er wel grotere borsten aan over gehouden…(grrrrrrr)



Bij Niels was ik al ruim overtijd toen ik teste en ook bij de mk daarvoor, mijn borsten ga ik ook altijd wat later voelen dus we still wait.



Hoe is het verder met iedereen?

Het is toch dubbel he? Aan de ene kant vind ik het beginnende lijstje wel heel positief dames die zo snel zwanger worden met Clomid maar aan de andere kant gun je het zo graag iedereen en wil je dat iedereen morgen gewoon een gezond kindje in de armen heeft!



natas

Natas, mooi lijstje zo hoor!

En spannend, ga je morgenochtend dan testen??



Jody, super hoor dat je zwanger bent!

het lukt me weer eens niet om die banner te plaatsen. echt weer iets voor mij.

Jody, dus ik kan je nu voluit feliciteren :mrgreen: . Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Jody gefeliciteerd :dance:



Natas weet jij al meer?

Jody, proficiat meis met je zwangerschap!!!



Natas. Ik ben 27 en heb nog geen kindjes (voor in het lijstje :wink: )



Noémi, ja deze cyclus duurt weer erg lang, maar ja daarvoor lopen we bij de FA hè. Had jij geen last van een uitblijvende menstruatie steeds dan?

En ik ga wel testen hoor. Ik moet straks nog even tests bestellen, heb niets meer in huis liggen. Maar ik weet zeker dat er toch niets is.



Dyfaine, proficiat meis met een jongetje :dance:



Hihi natas, wij kunnen nog wat van elkaar leren geloof ik. Ik kan wel stapje voor stapje denken hoor, maar de kennis van wat er daarna gaat gebeuren of juist de ontwetendheid zit toch in mijn hoofd, en soms schieten de gedachten wat door.

Maar meiden, het gaat me tot nu toe goed af!!!



Es, hihi ja ik heb wel een beetje moeten lachen om mijn trotse vriend nav de uitslag :mrgreen:

Jeetje meis, wat voor medicijnen krijg je niet vergoedt dan? Kan me voorstellen dat je er achter aan gaat. Laat ze je maar een kopie opsturen of vertellen op welke blz of onder welke hoofdstuk van de polisvoorwaarden je het terug kan vinden. Zoiets is altijd zwaar lullig, zeker als de apotheker je er niet op wijst. :x Succes ermee meis.



En hoe gaat het verder met je? Ik zag je topic over innestelingspijn. Spannend ook hoor. Meis ik hoop het zo voor je :pray:



Minnie, welkom terug. Fijn dat je je weer wat beter voelt.



Natas, lekker tactvolle opmerking van je schoonmoeder :roll: Jullie maken het wel spannend met z’n allen hier. Hopelijk mag ik snel mee gaan doen. heb je al getest?

heel licht streepje is toch ook goed?



de test ging alleen niet helemaal goed moest 2 x plassen :mrgreen: dus dat telt volgens mij niet maar goed het werd een kruis en dat is zwanger…



maar ik ga die van matcare ook nog maar even bestellen zo dan weten we maandag nog meer…



ik ben zoiezo erg voorzichtig met gaten in het plafond springen… alhoewel ik er toch al een kleintje zie zitten in de keuken :wink:

mijn 1e zw eindigde in een mk met 9 weken dus ik weet gewoon dat ik pas echt kan genieten als ik het en nog zekerderweet en een eerste hartje heb zien kloppen… (dus komop 1 augustus is mijn gyn weer terug van vakantie)… ik zou 28 juni(op mijn verjaardag) mijn ei gehad hebben dus eigenlijk nog maar 2 weken zwanger, ook al ben je dan officieel alweer 4,5 week… hmmm gaten in plafond worden steeds groter.



later meer dames en reageer ik ook even op de rest.



natas

@natas1 wrote:

heel licht streepje is toch ook goed?



de test ging alleen niet helemaal goed moest 2 x plassen :mrgreen: dus dat telt volgens mij niet maar goed het werd een kruis en dat is zwanger…

natas




Een + = een + = zwanger.



PROFICIAT MEIS!!! :dance:

Hallo, ik ben er weer, is heel lang geleden dat ik wat bij julie schreef maar ik moest zo lang wachten met onderzoeken…



Ik heb de uitslagen en we mogen gaan beginnen met IUI. :dance:

Dit doen ze niet in dit ziekenhuis maar wel op een andere locatie in Den Haag. Maandag moet ik bellen voor de eerste afspraken. Ik heb het recept voor clomid en pregnyl in huis dus daar hoef ik ook niet meer voor te bellen. Ben benieuwd of we gelijk mijn eerst volgende menstruatie mogen beginnen…



Jullie horen hier nog meer over…

Spannend lenie! Succes meis, wordt een spannende tijd voor je :-*