Angelbaby!!! Meis, wat lees ik nu toch! Wat ongelovelijk balen, ik had zo ongelovelijk goede hoop deze ronde…
Hoe gaat het nu met je?
Jody, hoe was het in centerparcs?
Natas, hoe was jou week?
En verder aan iedereen :hug:
Meiden ik heb een vraag:
Als je op dag 12 een inwendige echo hebt, en je hebt op dag 11 geklust, kunnen ze dat dan zien op de echo? :oops:
Tja, ben er eigenlijk nog een beetje suf van. Moeten ons nu echt gaan realiseren dat een kindje bij ons echt niet meer vanzelfsprekend is… Verder gaat het eigenlijk wel.
Volgens mij kunnen ze dat met de echo niet zien. Wel als ze slijm bij je weg zouden nemen en het onder een microscoop leggen Dat is tenslotte het samenlevingsonderzoek
@angelbaby wrote:
Tja, ben er eigenlijk nog een beetje suf van. Moeten ons nu echt gaan realiseren dat een kindje bij ons echt niet meer vanzelfsprekend is… Verder gaat het eigenlijk wel.
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Meis, ik kan er weinig op zeggen. Dit moet echt heel confronterend zijn

Sterkte ermee :-*
Hoe lang ga je pauze nemen?
Thx voor je antwoord, ja we zullen er idd met de samenlevingstest aan moeten gaan geloven natuurlijk ook…
hoi hoi
ben er weer.
ik heb nog niet alles terug gelezen maar ik zag wel dat angel ongi geworden is. jeetje miena… dat is klote hoor? maar zodra je ivf gaat doen is de kans groot dat het binnen 3 keer lukt!! de bevruchting word dan voor je gedaan he? je moet misschien maar toch positief denken over ivf anders raak je echt down denk ik. en zo heel erg is het ook weer niet dat jij een klein duwtje nodig hebt hoor meid???
je moet er gewoon even niet aan denken , en jij bent ook gelukkig niet de enige…
en nogmaals voor alle nieuwe, welkom!!
center parcs was wel leuk maar ben ook weer blij dat ik terug ben. ben ook sinds 3 dagen niet echt lekker. de verschijnselen gaan beginnen denk ik. :sick:
hoe is het met de rest??
xxx jody
ff snel een berichtje van mij. In de vakantie ben ik helaas ongesteld geworden, wel netjes na 31 dagen (geloof ik, ik moet nog ff rekenen). Inmiddels heb ik al 3 dagen Clomid weer geslikt, nog 2 te gaan. De bijwerkingen zijn nog te overzien.
Ik heb helaas geen tijd meer om op jullie allen te reageren. Wil nog wel ff Angelbaby een hart onder de riem steken, jammer meid, inderdaad “geniet” van de rust.
En ik zag geloof ik ook 2 nieuwe meiden, welkom hier, maar wel helaas natuurlijk.
Ik hoop snel weer actief mee te kunnen schrijven, maar de vakantie en de nasleep daarvan belemmeren me daar een beetje mee.
Liefs, Es
Meiden, het gaat beginnen… :shifty: :shifty: :shifty: :shifty: :shifty:
Ben zojuist ongesteld geworden. Heel vreemd, echt helemaal geen voortekenen gehad, maar wel, zoals met pilgebruik, 3 dagen na de laatste pil :dance:
Dat wordt dus dinsdag bloedprikken. Ga morgen mijn vriend laten bellen voor een afspraak voor de echo.
(jeetje, ben er gewoon zenuwachtig van :oops: )
Jody, fijn dat je het lekker gehad hebt, kan je er weer even tegenaan :-*
Es, wat balen zeg! Doe het lekker rustig aan verder. Heb je wel een fijne vakantie gehad?
Es: balen zeg. Dat is inderdaad geen fijn deel van je vakantie, we hadden wat anders gehoopt.
Femmie: begrijp dat jij dus komende week met Clomid begint? Succes ermee en ik hoop dat je weinig tot geen last van de bijwerkingen zal hebben.
Jody: fijn dat je vakantie leuk was. Minder van het :sick: maar ja, denk maar zo, je krijgt er iets moois voor terug
Hier begint de rust een beetje te komen. Ga komende week waarschijnlijk wel vast bellen voor een afspraak met de gyn. Wil namelijk dan graag op woensdagmiddag ergens in september. Dan hoef ik geen vrij te vragen. En ik heb ovulatietesten besteld, zodat ik toch bij kan houden wanneer ik mijn eisprong heb, zodat ik weet wanneer ik ongeveer ongesteld moet worden. Verwacht wel gewoon hetzelfde ongeveer, maar je weet het niet, wat je lijf doet na 6 maanden hormonen.
Ik ga morgen beginnnen met clomid…
Ik ben benieuwd wat het met mij doet, of ik er niets van merk od juist wel.
Ik heb normaal heel veel last van bijwerkinegn maar ga er gewoon niet vanuit.
Ik ga morgen dus ook bellen voor de eerste afspraak met uitleg en de echo.
Ik hou jullie op de hoogte.
Angelbaby: ik snap dat je na 6 maanden je wel afvraagt wat je lichaam doet na al die hormonen.
Femmie nu gaat het voor jou ook beginnen! Ik vond het ook heeel spannend allemaal. Op welke dag moet je een echo? Ik had helemaal geen bijwerkingen. Alleen vanaf dag 13 t/m 17 een beetje buikpijn. Ik hoop dat jij er ook geen last van hebt.
Lenie voor jou ook spannend. Ga jij ook beginnen met 50 mg?
Jody heerlijk dat je vakantie geslaagd is. Idd balen van de :sick: maar dat is voor het goede doel.
Es balen zeg. Ik duim weer voor je deze ronde
Angel wel spannend wat je lichaam gaat doen. Hebben jullie nog wel altijd kans op een spontane zwangerschap of is dat zo goed als uitgesloten?
Voor iedereen die ik vergeten ben :-*
Hier op dag 10 van mijn cyclus. Geen bijwerkingen van de Clomid tot nu toe. Maar ik merkte vorige cyclus ook pas op dag 13 wat. Ik heb de gyn gebeld en ze zou het recept voor de 3e kuur Clomid naar me opsturen, zodat ik meteen door kan in mijn vakantie als deze ronde niet gelukt is.
Lenie, spannend hoor! Hoop dat de clomid goed aanslaat en dat je geen bijwerkingen hebt.
Femmie, wat spannend voor je zeg! Hoe blij kan je zijn met een ongesteldheid eh?! :mrgreen: Hoop dat het snel raak bij je is hoor!
Jody, fijn dat je van je vakantie genoten hebt.
Wel balen van je misselijkheid.
Luna, goed dat je een nieuw voorschriftje krijgt, al hoop ik dat je die niet gaat hoeven te gebruiken.
Es, fijn dat de bijwerkingen nog zijn te overzien. Hoop dat je er geen last meer van krijgt.
Gezien wij beide gezond zijn, alle testen goed uit zijn gekomen etc. zouden wij eigenlijk überhaupt gewoon zwanger moeten kunnen worden. Het is alleen nog nooit gebeurd.
Ik maak de komende maanden dus gewoon iedere cyclus kans. Ben alleen wel benieuwd of mijn cyclus er niet van in de war is geraakt. Ik had altijd al een goede cyclus (28 tot 32 dagen) en hoop dat hij dat nu nog is.
Spannend allemaal voor de “nieuwe” Clomid gebruikers. Veel succes hiermee!
Angelbaby :hug:
Je klinkt zwaar teleurgesteld (en heel begrijpelijk). Goed van je dat je alvast gaat bellen voor in september. Wil je dan eea door gaan nemen of door gaan spreken wanneer jullie gaan starten?
Hoop voor je dat je cyclus gewoon normaal blijft doen en er misschien toch ineens een wonder gebeurd
Lenie, wij lopen vrij gelijk aan elkaar (denk/hoop ik
)
Hoeveelste clomidkuur is dit voor jou?
Luna, spannend ook voor jou. Klusdagen zijn dus aangebroken begrijp ik? Hoe doen jullie het? Om de dag? Of iedere dag? Ik vroeg me af of wij gewoon elke dag zouden kunnen klussen met het zaad van mijn vriend (64 miljoen). Denk dat de kwaliteit er misschien wel minder door wordt. Moet ik eens aan de FA vragen.
Noémi, ja met een ongesteldheid kan je heel gek ineens heel blij zijn, maar ben inmiddels weer zwaar teleurgesteld (zie onderstaand verhaaltje)
Ik begin een beetje gek te worden. Ik had vanmiddag echt helder rood bloedverlies. Zojuist bij wc bezoek was mijn tampon na 8 uur nog maar half donkerrood gekleurd. De FA had gezegt dat dag 1 was als je echt helder rood bloed had, niet als je oud bruin bloed verloor. Het is vandaag wel goed begonnen, maar zakt af naar het minder goede. Wat moet ik nu? Mijn vriend gaat morgen bellen naar de poli. Heb alles maar goed voor hem opgeschreven. Hopelijk komt hij eruit met de ass.
Femmie bij mij stelde de ongi na de primolut ook niet veel voor. Ook bruin en rood door elkaar. Kon alles bij elkaar wel in 1 tampon. Was er ook na 3 dagen weer van af. Ik denk dus dat je vandaag als dag 1 moet tellen.
Ik hoop binnen nu en een week mijn eisprong te hebben. Ik begin in de verte mijn buik alweer een beetje te voelen. En aangezien we op de dag dat ik waarschijnlijk mijn eisprong heb 21 uur onderweg zijn naar onze vakantiebestemming kunnen we maar beter even een voorraadje aanleggen. Ik denk dat wij het om de dag doen en volgend weekend elke dag.
Femmie : dit is mijn eerste clomid kuur en ik start met 50 mg.
De hoeveelste kuur is dit voor jou?
Femmie; het is logisch dat je na Primoluut/Provera bijna geen bloedverlies hebt, althans dat kan logisch zijn. Tenslotte heb je bijna geen opbouw van baarmoederslijm en misschien geen eisprong (anders was de Primoluut/Provera niet nodig geweest). Een menstruatie zorgt er voor dat datgene wat opgebouwd is (bms en eiblaasje) afgestoten wordt. Dus het hoeft niet veel te zijn. Ik heb elke keer alleen maar bruinverlies, maar ik weet dan ook zeker dat er geen opbouw van bms en een eiblaasje is.
Hopelijk heb je iets aan dit antwoord?!
Kusss, Es
p.s. ik kom later (vandaag of deze week) nog wel terug, heb nog vakantie en manlief vindt het niet gezellig als ik achter de pc zit, mannen GGRR!!!
even een dikke :-* voor angelbaby en voor es. Ongi is niet leuk :twisted: . Angel zoek idd de rust om te starten met de ivf! veel succes in ieder geval en je mag boos zijn, je mag teleurgesteld zijn. Ook jij wilt zo graag en waarom dan niet he, maar keep smiling en jouw tijd komt ook! :-*
Verder iedereen die is gestart met de clomid, succes meiden. Spannend ik hoop ook voor jullie snel veel :sick: en
ik was een paar dagen weg, leuk gehad… maar we hebben het mijn schoonzusje en zwager wel moeten vertellen, hij wilde een menu klaar maken met van alles wat ik niet mag hebben… ze wilden heel veel ondernemen en ik ben zo .
Dus hebben we besloten het maar te vertellen. Ben ook wel iets misselijk maar dat valt mee… maar moe… het huishouden moet maar wijken, ik ga lekker slapen als Niels slaapt!
Ben ook hier dus wat minder, tot later en iedereen die ik vergeten ben: sorry!
natas
Natascha, welkom hier!
Angelbaby wat balen, het is je zo gegund :hug: . Snap dat je teleurgesteld was en ws bent.
Es, jammer niet raak dus . Zag net een berichtje van je met de vraag over zorgverzekeraars en vergoedingen. Geen idee hoe het met overstappen gaat, maar hoop dat je een goede vindt en het makkelijk kan regelen. Vind al die zorgverzekeraars en verschil in vergoedingen zo onoverzichtelijk.
Lenie, heb je last van bijwerkingen gekregen? Lees veel verschillen, sommige meiden hebben nergens last van en andere des te meer.
Luna, ik begreep het in een ander topic ook dat het niet zo vreemd is dat ik weinig bloedverlies heb. Gelukkig maar, begon al rare dingen te bedenken…
Wordt weer spannend voor jou hè!
Lenie, voor mij wordt dit ook ronde 1. Spannend. Loop ik een dag achter op jou
Wel fijn om iemand zo naast me te hebben die gelijk opgaat. :-*
Succes ermee meis. Moet jij ook voor een FM?
Es, thx voor de uitleg. Het hebben er inmiddels zoveel tegen me gezegt, ik ben overtuigt :mrgreen:
Fijne vakantie nog meis.
Natas, doe het maar lekker rustig aan hoor.
Minnie, hoe is het met jou verder?
Nou meiden ik ga morgen starten met clomid en bloedprikken en dan op 9/8 de FM.
Tot gauw!
En Femmie hoe voelt het om “echt” begonnen te zijn? :mrgreen:
Nou ik slik nu 2 dagen Clomid en ik voel mij een partij raar…ik ben wisselend gestemd en ik ben moe wakker moe wakker… zo stort ik in en zo ben ik ineens wakker…
Ik moet maandag dus op mijn 10e dag voor een echo…