Wie begint er binnenkort met Clomid deel 2

ok natas

thx, ik zal eraan denken.

xx jody

Vandaag ongi geworden helaas. Maar wel keurig op tijd. Op naar de volgende ronde!

Natas gefeliciteerd! Wauw, 2 meiden achter elkaar zwanger :dance: . Jody, had ik al gefeliciteerd.

Benieuwd wie er gaat volgen :mrgreen: .

Lenie, spannend IUI. Welkom terug begrijp ik.

Angelbaby, snap je helemaal :hug: . Ik word ook zo treurig van berichtjes van mensen die niet in een bepaalde tijd zwanger willen worden omdat dat om 1 of andere reden niet uit komt :doh: . Zelf werd ik erg verdrietig van mensen die vroegen of het al niet tijd voor een 2e was. Heel leuk als je net een mk achter de rug hebt. Snap niet dat vage bekenden of buren dat soort vragen durfen te stellen.

Meis, ik duim voor je. Gun je zo een positieve test.

Vervelend dat zoveel meiden last van overbeharing hebben. Vooral in de zomer zal dat geen pretje zijn.

Sorry dat ik verder even nergens op reageer. Liep zo achter. Hier verder alles goed. Heb maandag de eerste echo gehad en die was goed! Alleen doordat ik nu zo’n last van astma en hoofdpijn heb zit ik veel minder achter de pc.

Meiden, :doh: :doh: :doh: ik heb met mijn stomme kop dat stukje over MK bij PCO hier neer geplaatst omdat erom gevraagd werd, maar zonder na te denken wat dat voor impact kan hebben voor de prille zwangere onder ons. Sorry, sorry, sorry, sorry dus… Ik zal het nooit meer doen :-*

Jody, natas, hoe is het nu? Al wat meer kwaaltjes aan het krijgen?

Noémi, morgen is het zondag. Het lijkt erop dat ik kan gaan starten :pray:

Luna, balen meis, morgen weer starten met clomid? Wanneer ga je eigenlijk naar brazilie? (brazilie was het toch hè?)

Minnie, alles goed met je? Ja als je soms even niet komt, heb je heel wat bij te lezen hè, is soms lastig dan om te reageren. Wel een leuke terugkomst met 2 zwangere :mrgreen:

hai hai

ik ben nathascha en na de vakantie ga ik weer beginne met de clomid

voor een 6de kindje :slight_smile: ik heb 4 kinderen met clomid gekregen dus ik heb goede hoop arts denkt dat ik weer pco heb maar we zullen zien ben momenteel heerlijk ahum onregelmatig en elke maand lopen me cyclus dagen met 2 dagen op …

ik ben natas heb al 5 kids maar nog een wens voor een lief kleintje

sommige zullen wel denken 6 kids tjee hahah mijn wens is een groot gezin .

ik heb 3 dochters laila 16.5 jaar

samira 14 jaar

latifa 11.5 jaar

en heb 2 zonen

sami 7.5 haar

karim net 1 geworden

ik wilde al sneller na sami zwanger worden zodat ze samen konden opgroeien maar helaas was me dat niet gelukt ik hoop dus met karim dat het wel zal lukken .

ik ben met me vorige zwangerschappen met clomid zwanger gworden alleen me oudste niet . met de jongste was ik gestop met de clomid ik was boos de ferti arts wilde gekke dingen doen zoals fotos en onderzoeken en ik was meer dan 10 kg aangekomen er door dus stopte er mee maand er op zwanger … ja ja de wonderen zijn de wereld nog niet uit vind ik

ik hoop zo af ent oe mee te kunnen schrijven als dat mag ??

groetjes natas

Femmie succes met de Provera. Ik ben vandaag met de 2e Clomidkuur gestart. Ik ga over 2 weken precies naar brazilie en heb waarschijnlijk ergens boven de oceaan mijn eisprong :lol:

Even een vraagje over Clomid.

Ik ken dat middel eigenlijk niet…

Wanneer je dit op de derde dag van je menstruatie gaat slikken, ben je dan korter ongi???

Of gaat dit gewoon verder???

Je ongi houd daar niet van op, dat zou een mooi bijkomstig voordeel zijn :slight_smile: Je bent net zo lang ongi als anders. Ik in ieder geval wel.

Nathascha: welkom hier! Voor de 6e… dat is even wat andere koek. Heel veel succes en ik hoop voor je dat je snel je 6e kindje mag verwachten.

lieve dames

ff snel een berichtje van mij want ik ga 5dg naar center parcs. ik ben vrijdag avond weer terug en dan zal ik ff op iedereen reageren.

natascha welkom hier. ik spreek jullie na vrijdag.

xxx jody

hey dames dank je wel :slight_smile: ik ga ook de 30ste op vakantie en dan als we terug zijn gaat alles weer van start

heb goede hoop hoor :slight_smile:

knuf natas

Angelbaby hoe gaat het met jou? De druimen draaien hier nog steeds voor je! :pray:

Geen nieuws is goed nieuws zogezegd. Nog geen bruinverlies, we wachten dus nog maar af.

Natascha, welkom!

Angel, spannend!

[Angel baby =: wat spannend… we duimen ons helemaal lam hier ,…

liefs loes

Dan duim allemaal nog maar even flink door :slight_smile:

Denk overigens zelf nog steeds dat ik wel ongi ga worden, maar misschien kan jullie duimen daar verandering in brengen :pray:

We durven niet te stoppen met duimen voor we van jou een teken hebben gehad :pray:

angelbaby… :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Natascha welkom!

Vakantiegangers, veel plezier, ook hier de rest van de week weg…

Natas

Jullie mogen stoppen met voor me te duimen. Het bruinverlies is gearriveert.

Nu begint dus mijn pauze… alles op een rij zetten, voor onze eerste (en hopelijk meteen laatste) IVF/ICSI poging…

Hoop dat het snel doorzet. Verwacht het morgen, uiterlijk vrijdag.

Ooh Angel, wat balen zeg.

“Geniet” even van de rustpauze, neem weer tijd voor elkaar en dan vol goede moed er weer tegenaan. Sterkte hoor! :-*

Angel nee :hug:

Succes met alles op een rij te zetten en dan op voor de hopelijk laatste poging :-*