echt verschrikkelijk dat wachten :roll: Maar bij jou gaat het er toch steeds beter uitzien Judith
Voor jou ook spannend Lenie.
nog steeds niets luna
Zo, net de 2e ronde clomid achter de rug. Donderdag heb ik een afspraak bij de gyneacoloog om te kijken of ik voldoende en goede eitjes aanmaak. Spannend.
Ik heb deze keer (heb ook een 'dubbele dosis’gehad ten opzichte van de vorige keer) erg last ervan gehad. Ben normaal absoluut geen neerslachtig persoon, maar ik zag deze keer ff niet zitten. Sjonge wat hormonen al niet met je kunnen doen zeg…
Hadden jullie er ook zo’n last van? Als je weet dat je aan het einde van de maand zwanger bent is het gewoon voor een goed doel, maar is dat niet zo begint al die ellende weer van voor af aan!
Ooooooh spannend Judith. Op welke dag van je cyclus zit je nu eigenlijk? Wanneer ga je testen?
Ankie ik ken het wel hoor. Ben ook altijd een beetje down na de Clomid. Maar na de eisprong gaat het altijd weer beter. Ik ga nu weer ongi worden en ben (nog) niet eens zo teleurgesteld. Onze tijd komt nog wel denk ik dan.
Vanmorgen zijn ze gekomen :evil:
Vanacht echt veel pijn gehad,dat ga ik ook wel even melden met die kijkoperatie.
Had gister heel de dag al steekjes in mn onderbuik/lies.
Maar vanacht werdt ik gewoon wakker van de pijn.
En echt met de tranen over mn wangen zo’n pijn.
Het duurde misschien 45 minuten toen was het over,had een warme kruik gemaakt.
Nu voel ik het nog wel lichtjes net als gister overdag.
Ankie,ik heb het eigenlijk de laatste tijd heel erg,ben soms zo chago,is gewoon niet leuk meer.Of het van de clomid komt weet ik niet,slik het nu 7 maanden,misschien dat het erger wordt hoe langer je het gebruikt?
Of het is gewoon een winterdip bij mij dat kan ook :mrgreen:
Om half 2 kan ik bellen voor een afspraak voor de kijkoperatie,zal denk 26 november worden.
Nou luna als ik niet zwanger wordt deze maand moet jij het zijn hoor :thumbup:
Balen Judith Ik had het echt zo gehoopt voor je.
Maar ik heb net even stiekem getest :shifty: om mijn vermoeden te bevestigen en idd negatief. ben eigenlijk niet eens teleurgesteld omdat ik deze maand door hsg eigenlijk al afgeschreven had. Nu maar afwachten of ik weer keurig vrijdag ongi wordt.
Ach in augustus uitgerekend zijn lijkt me ook geen straf
Judith en luna, ik had het zo gehoopt voor jullie.
Ik heb deze keer ook meer steken erg onder in mijn buik. Is niet fijn!!!
Nou dan gaan we met z’n allen nog even verder duimen voor jou Lenie
we duimen door :thumbup:
26 november idd de laparoscopie
ik ben s’middags aan de beurt
Ik ben vandaag tijdens mijn rijles van achteren aangereden Ik ben na alles nog wel met instructeur zelf naar het ziekenhuis gereden omdat we allebei toch wel last hadden van onze nek. Nou gelukkig niets ergs alleen kan de spierpijn erger gaan worden de komende dagen…Ik heb al zo’n koppijn en spierpijn…
:shock: lenie dat is niet zo mooi
Jeetje Lenie ik hoop dat je er niet teveel last van blijft houden :hug:
Zo… Ben er net weer van t ziekenhuis, ik zit nu op cyclus dag 24 en mijn eitje is gesprongen!! Dit was de 1e ronde clomid en nu maar afwachten
Ik moet eerlijk zeggen na 6 dagen klussen heb ik t nu ook wel een beetje gehad hoor en nu maar hopen dat er raak is geschoten :lol:
Volgende week bloedprikken en die week daar op hopen dat mijn ongesteldheid uitblijft!! vind t wel spannend hoor!!
Liefs
Ik hoop dat jullie goed gemikt hebben en ik ga duimen hoor!!!
nou volgens mij is het hier niet raak.
Ik ga vanmiddag even het ziekenhuis bellen voor een nieuw recept clomid. Misschien dat het morgen doorzet.
Lenie: Ik blijf toch nog even voor je duimen hoor!!! :thumbup:
Ik denk zelf dat t hier ook niet raak is hoor, pijntjes onder in mijn buik en hoofdpijn!! :?
Zegt vaak al genoeg maar ik geef niet eerder moed op totdat ik ongesteld word!!
Liefs
hoi dames
jullie zijn druk bezig met de mmm. tja ik weet wat het is ,ik heb er ook in gezeten. ik heb vandaag weer controle gehad ivm het bandje(cerclage) en mijn bmhals is nog steeds 3.4 a 3.7cm. dus goed.
voor degenen die defaine(loes)kennen. ze zou vanmorgen om 7 uur ingeleid worden dus ik wacht op een berichtje van haar. ben heel erg nieuwsgierig moet ik zeggen. ook hoe alles is verlopen.
dames volhouden en doorgaan ookal heb ik nu makkelijk praten. ik denk dat wij allemaal ups en downs hebben. ondanks mijn pcos ben ik nu toch voor de 2e keer zwanger. dus het kan echt. en ik had het echt nooit gedacht dat het zo ver zou komen bij mij. dus jullie komen ook aan de beurt.
xxx jody
lunaaaaaaaaaaaaaaa :mrgreen:
hoe is het??? :thumbup:
ben vandaag, zoals verwacht, ongi geworden. Dussss nieuwe ronde nieuwe kansen.
Lenie en Liesje ik duim nog even voor jullie hoor :thumbup:
Jody bedankt voor de bemoedigende woorden :-* fijn dat het nog steeds goed met je gaat.
Volgnes mij is het hier ook aan het doorzetten. Morgenochtend meld ik wel hoe of wat maar de clomid ligt alweer i de kast voor deze week.