Wie begint er binnenkort met Clomid deel 2

Bietje bedankt voor je positieve vibes :-*

Ik heb er deze ronde weinig vertrouwen in omdat ik na de hsg aardig bloed verloren ben. volgens mij is er nooit genoeg baarmoederslijm voor een innesteling :think:

Hoe is het verder met iedereen?

wanneer is je NOD luna?

mijne as maandag,maar verloor vanochtend wat bloed :think:

dan is het wel errug vroeg nu,maar goed

ik kan dan snel een afspraak gaan maken voor de laparascopie

verder wordt ik stapel gek hier in huis :lol:

we zitten met een loopse teef,en onze reu is dus helemaal verliefd en zit steeds te janken en te piepen

dus moet ze echt goed apart houden nu

Mooi boel bij jou thuis Judith :lol:

Mijn NOD is denk pas volgende week vrijdag. Dus nog lang wachten :? Hoop voor je dat het bloedverlies niet van een naderende ongi is :pray:

ik hoop het ook niet

ook omdat het eigenlijk te vroeg is en dat de kijkoperatie dan eigenlijk niet goed uit komt :lol:

zoals ik nu berekend heb heb ik de opratie een dag na het examen dat ik met de hond heb

dat zou perfect uit komen

maar als het eerder is kan ik misschien geen examen doen :frowning:

Hoi Allemaal,

Vanmorgen in het ziekenhuis geweest voor een samenlevingstest, tuurlijk was ie negatief!! Had eigenlijk ook niet anders verwacht!! Dit was de 1e kuur Clomid en alles ging voorspoeding, mooie eitjes te zien en ik voelde me zelf ook goed!! Dus vanavond weer huiswerk!! haha

en morgen weer naar t ziekenhuis, hoop dat de test dan wel positief is, het kon zijn dat we te vroeg de test hadden gedaan, dus voor de zekerheid morgen maar weer, ik zit nu op cyclusdag 18,

ach weet je, ik mag eigenlijk nog niet klagen sommigen van jullie proberen al zo lang zwanger te raken!! Allemaal succes!!

kus

Balen Liesje :hug: Hopen dat de ST morgen beter is.

En Judith… al nieuws?

Wat is dat eigenlijk zo een samenlevingstest? Dat ken ik niet. Hopelijk is deze snel posititef voor je, want ik kan er wel uit verstaan dat dat de bedoeling is.

Luna 1, nog even volhouden. Hopelijk heb je wel genoeg slijmvlies kunnen opbouwen voor een eventuele innesteling.

Voor de rest is alles hier goed. De :sick: is de laatste dagen veel beter. Alleen de vermoeidheid is nog heel sterk aanwezig. Zal blij zijn dat dat ook weer een beetje beter is, want op deze manier krijg ik niet veel gedaan 's avonds na het werk. Juist nog zorgen voor onze dochter, eten maken en dan hebben we het gehad. Staat hier een hoop strijk en heb er gewoon geen moed in om er aan te beginnen. Val al in :zzz: als ik er nog maar aan denk. Moest vandaag een hele hoop boodschappen doen, ben net rond dus nu is het toch even rust.

Ga me even op de bank zetten en dan binnen een uurtje de tafel dekken voor het middag eten want dan heeft mijn man gedaan met werken.

nog geen ongi

had afgelopen woensdag wat bloed maar het heeft niet doorgezet

maandag is mn nod en dan kan ik een afspraak gaan maken voor de laparascopie

Joepie!! Vanmorgen was de samenlevingtest positief!!! Mijn ei was 18 mm, dus we kunnen wel stellen dat ie ws dit weekend een sprongetje maakt!! Flink hobbyen dit weekend dus :lol:

Ellen: bij een samenlevingstest gaan ze ongeveer 12 uur nadat je “samenleving” hebt gehad, een beetje slijm uit je baarmoedermond halen om te kijken of er levende zaadcellen te zien zijn, zijn ze levend dan is de test positief, zijn ze dood dan is de test negatief.

Liefs Liesje!!

nou liesje kom op :thumbup:

en dan nog 2 weken geduld :lol:

Judith ik hoop zo dat het niet nodig blijkt te zijn om een afspraak te maken :pray:

Nou succes Liesje :thumbup:

Liesje25, bedant voor de uitleg, dan kennen we dat ook al weer. Dan is het inderdaad wel vrij belangrijk dat die test goed is.

Voor al diegene waar het nu spannend afwachten is nog veel sterkte. Ga hier nu toch minder schrijven, ga mij iets meer richten op een forum voor zwangeren. Maar probeer jullie toch een beetje te blijven volgen.

ik hoop het stiekum ook luna :wink:

Heb je al last van verschijnselen Judith? :pray:

jeetje judith… spannnneennnnddd :thumbup: heb je al last van iets of juist niet te bekennen ?

Liefs loes

nou nog geen ongi maar het zit er zeker aan te komen

buikpijn en rugpijn en hoofdpijn

dus ik denk dat het er morgen wel is :roll:

Dat zou balen zijn Judith :? Maar ik ga nog even heeeel hard voor je duimen :pray:

Ik ga denk ik ook gewoon ongi worden vrijdag. Voel hetzelfde als elke maand. Niets :lol:

Ik weet het hier ook niet hoor…af en toe rare gevoelens in mijn onderbuik en durf niet te hopen…

Judith, Luna en Lenie, spannende dagen dus… Ben heel hard aan het duimen :pray: .

Lees nog wel zoveel mogelijk mee in de hoop goed nieuws tegen te komen :-* .

zo erg he dat wachten

denk bijna zeker dat het niet raak is maar toch heb je stiekum hoop

er is nu nog niets,wel steeds steken in buik/lies

ik verwacht nog steeds een ongi

en testen doe ik nog niet want ik heb er nog maar 1 :lol: