Wie begint er binnenkort met Clomid deel 2

Weer even spannend dat wachten he Luna. Hopelijk krijg je goed nieuws en kan je weer starten met een reeks clomid en dan maar hopen op een positief resultaat. Veel sterkte in je wachtdagen…

Vanmorgen had ik weer een afspraak met de wcpot. Leuk toch die ochtendmisselijkheid. Daar had ik de vorige keer niets last van, dus nu wel even wennen zeker nu ik er ook 's morgens uit moet voor onze dochter en om te werken. Dan nog even tussendoor een paar keer naar het toilet :sick: . Gezellig toch, maar neem het er graag bij. Tot hiertoe is het ook alleen wanneer ik opsta, na een half uurtje en als ik wat gegeten en gedronken heb dan gaat het best over.

's Middags kan ik ook gerust zomaar in slaap vallen, voel dat ik dat eigenlijk nodig heb maar ja als je moet werken gaat dat natuurlijk niet. Dat zal allemaal ook wel weer over gaan na een maand of drie zeggen ze toch.

Spannend maandag luna

ik moet maandag ook naar de gyn

Ellen: wat een super nieuws! Gefeliciteerd!!!

Gezellie Judith! We gaan wel erg gelijk op.

Wat ga je bij de gyn bespreken? Of had je dat al verteld? :oops: Heb jij eigenlijk al veel onderzoeken gehad?

Hallo, gisteren terug bloed laten trekken, vanavond rond zes uur bellen voor de uitslag. Dokter zei dat ik ongeveer zes à zeven weken ben. Maar om het echt heel precies te weten moeten we de echo afwachten. Dus als ik het dan heel ruw uitrekenen, zou het voor begin juni zijn. Leuke periode, want die maand zijn we ook 1 jaar getrouwd. Nu nog even de uitslag afwachten vanavond, maar volgens de huisarts ziet het er goed uit.

Heee meiden,

Sorry voor mijn afwezigheid, maar ik ben met Anouk naar Disneyland geweest. En door de zwangerschap had ik gewoon geen energie meer. Maar nu slik ik speciale pillen, dus het gaat al beter. Misselijkheid is te verwaarlozen, zit nu alleen met een lichte griep.

Tot nu toe overigens pas 2x boven de gootsteen gehangen, op de nuchtere maag. Dat was bij Anouk wel anders.

Ik las dat er weer een paar nieuwe meiden bij zijn. Welkom, maar ook helaas. Aan de andere kant zijn we blij dat die pillen bestaan.

Luna; succes met de HSG, ik denk aan je.

Ellen; wat denk je van een EHBO-tasje met een speen, slabbertje en knuffel erin. En EHBO staat dan voor Eerste Hulp Bij Oppassen. Of een foto maken van de test of echo en die in een fotolijstje met een gedichtje dat het nu nog in de maak is, maar of er rond uitgerekende datum een echte foto in het lijstje mag.

Angelbaby; ik hoop dat jullie snel het IVF traject in kunnen. Fijn dat je je op je gemak voelt bij de gyn.

Nou ik ga posten, Anouk wil aandacht.

Dikke kus, Es

Luna ik moet zo ie zo terug omdat ik geen clomid meer heb

dus moet weten wat nu verder te doen

of we er mee door gaan of dat ze verder gaan onderzoeken.

ik heb verder nog geen onderzoeken gedaan

dus ik ben wel benieuwd

er is wel een zaadonderzoek gedaan en dat was goed

hormonen waren ook steeds goed met bloedprikken

Eddepet, dat is wel een leuk idee. Kunnen we doen. Jij bent ook net zwanger. Ook last van misselijkheid. Dat is bij mij ook het geval. Vanaf ik uit bed stap :sick: en dan 1 Ã 2 keer het toilet opzoeken en dan kan ik iets eten en drinken en dan gaat het voor de rest van de dag beter. Soms wel een vlaag van misselijkheid maar moet niet naart toilet. Neem nu ook speciale vitaminen en hoop dat die ook een beetje helpen tegen de vermoeidheid, want veel fut heb ik niet.

Wij hebben binnen een dikke drie weken een afspraak bij de gynaecoloog ( ben nu 6 Ã 7 weken volgens de bloedtest) en hoop dat we dan het hartje al kunnen zien en horen slagen . Dat is altijd zo een duidelijk bewijs van leven vind ik. Vorige zwangerschap is alles goed verlopen, hebben wel een vruchtwaterpunctie laten doen door omstandigheden en dat zal waarschijnlijk deze keer ook zo zijn. Dat was ook nog even een angstig moment. Hopen dat er daardoor niets misliep en dan terug hopen dat het resultaat maar goed was. Zeker omdat we dan meer dan een jaar geprobeerd hadden om zwanger te worden.

Nu is het dus een spontaan wondertje, wilden eigenlijk net starten met clomid. Zal dus nu niet meer nodig zijn, des te beter natuurlijk.

Hou me op de hoogte van hoe het bij je verloopt, want denk dat wij vrij gelijktijdig gaan verlopen.

Voor wanneer ben jij juist uitgerekend?

Hoihoi,

Judith; balen hoor dat jij nog steeds met Clomid bezig bent, hoeveelste kuur wordt het alweer?! Misschien stelt de gyn nu wel een onderzoek voor. Ben benieuwd.

Ellen; ja ik ben ook net zwanger, morgen 9 weken volgens mijn berekening. We hebben 2 weken geleden een echo gehad met een kloppend hartje. Maar toch blijf ik in mijn achterhoofd de angst houden dat het nog mis kan gaan, je hoort het zo vaak om je heen.

Over welke tests wij laten doen, hebben we het nog helemaal niet gehad, ik hoop daar meer info van de vk van te krijgen.

Vooralsnog ben ik uitgerekend op 2 juni 2008 (schrijf ook bij de juni 2008 mama’s).

Ga snel posten en aankleden, manlief is met Anouk naar een kinderboerderij en vanmiddag gaan we op visite bij vrienden, meteen het leuke nieuws vertellen.

Dikke kus, Es

ik heb nu net de 6e kuur achter de rug es

Voor 2 juni Eddepet, ik denk voor half juni te zijn. Moet nog even wachten voor meer zekerheid. Wel leuk dat je het hartje al hebt zien kloppen, kan me toch voorstellen dat die onzekerheid toch nog even blijft. We kunnen alleen maar het beste hopen natuurlijk.

Voor de rest voel ik me vrij goed, wat moe de laatste dagen en 's morgens nog steeds wat misselijk. MAar het is te doen. Ben al niet de hele dag misselijk, dat scheelt want als je dan een hele dag moet werken…

Net terug van de gyn.

Ei stond op springen.

Maar moet een laparoscopie laten doen,een kijkoperatie.

Dat zal over een week of 3/4 gebeuren,dat is een dagopname.

Dus ben benieuwd wat daar uit komt.

6 kuren alweer, Judith, gaat ook snel bij jou. Maar nu wel grof geweld in het vooruitzicht, zo’n operatie. En een dagopname is nooit zo erg. Tenminste, als je goed uit de narcose komt en niet zo reageert zoals ik. Maar ik zou er niet al te veel over inzitten.

Enne een eitje op springen, goed je best doen vanavond.

Ellen; fijn dat je je tot op heden goed genoeg voelt. Die misselijkheid is echt een domper op de feestvreugde.

doeiiii, Es

Narcose gaat bij mij gelukkig altijd wel oke.

Als dit niets opleverd gaan we door naar de fertiliteits kliniek voor IUI,als ik het goed begrepen heb.

Maar het schijnt nog best pijn te doen zon kijkoperatie

Spannend Judith. Wat bedoel je met niks oplevert? Als er niks afwijkends uit de kijkoperatie blijkt?

Hier de HSG vandaag gehad. Nou wat een pijn zeg :shock: Ging bijna van mijn stokje. Maar de uitslag was prima dus we gaan nog 3 maanden met Clomid proberen.

hoi luna

ik wou het je niet van tevoren zeggen dat het zo,n pijn deed maar dat kan ik je nu wel zeggen.pfff… echt niet normaal die pijn. ik heb het een paar jaar geleden gehad. gelukkig hoef ikhet niet meer te ondergaan.

hoeveelste kuur word dit nou? ik weet nog dat je net ging beginnen. gaat wel snel hoor?

hier verder alles ok. ben vandaag 19.3wk en beweegt al goed.

hoest met de rest hier? voor degenen die al langer bezig zijn, hoe gaat het nu met jullie? trekken jullie het nog wel?

xx jody :**:

Ik heb vandaag weer mijn eerste echo gehad en mijn eitjes waren maar 10 mm. Ik moet donderdag terug komen voor een 2e echo en ze denkt volgende week de inseminatie. Ik loop wat achter met de groei en ze denkt dat dat komt omdat ik zo verkouden ben.

Ze had het ook over PCO maar dat moet ik even nazoeken want snapte het niet maar ze wilde het even in de gaten houden omdat het erop leek volgens haar… :? Ik kijk even na hoe en wat want anders snap ik er niets van… Ze vroeg of ik medicatie voor suiker slikte maar dat gebruik ik niet… :?

Luna: ik bedoel idd als er niets afwijkends wordt gevonden.

Wat rot dat het zo’n pijn deed joh :frowning:

Maar wel een goed teken dat alles oke was,nu maar hopen op een leuk kerstkado :mrgreen: in de vorm van een zwangerschap :thumbup:

Leni: dat is ook wat,hopen dat ze donderdag wat groter zijn hoor :pray:

Niet meer doen he Jody :naughty: Had ik nog een narcose kunnen eisen :lol: Nee hoor ben het alweer vergeten :liar:

Ik ga nu de 5e ronde in met Clomid. Fijn dat het zo goed gaat met je :thumbup:

Hmm Lenie. Hopen dat je eitjes straks wel goed gegroeid zijn. Ik heb ook PCO dus vraag maar raak :mrgreen:

Judith ik hoop ook op een mooi kerstcadeau :pray: