Wie begint er binnenkort met Clomid deel 2

Luna, het gaat goed hoor. Je ziet eindelijk echt een zwangerschapsbuikje bij me. Verder momenteel moe (maarja, ben iets te laat gaan slapen :mrgreen: ).

Dyfaine, idd spannende weken voor je!! :dance:

Hey iedereen,

Ik heb even alles opzij gezet. Nu meer dan een maand na orgametril nog steeds geen menstruatie. Heb een afspraak op 22 november bij gyaecoloog en dan hoop ik meer duidelijkheid te krijgen waarom en wat we er aan kunnen doen.

Voel mij de laatste dagen ook niet echt lekker, vlagen van misselijkheid, hopelijk geen griepje op komst. Kan ik nu echt wel missen.

Hoop dat ik het vol hou tot 22november, altijd zo spijtig dat je zolang moet wachten vooraleer je er terecht kan. Zal die tijd maar door moeten he. Ben de laatste tijd ook er wisselend in humeur. Kan echt van het ene op het andere moment veranderen en dat is niet leuk voor de mensen rondom mij. Kan het hen ook niet echt uitleggen want ze weten niet dat we weer met de behandlingen zijn gestart. Hebbe beslist het deze keer toch even voor ons te houden. Het zal er vanaf hangen hoelang we er weer mee bezig zijn of we niets zeggen of wel. MAar dat zien we dan wel weer.

Ankie, primolut hoelang heb je dat moeten nemen per kuur? Hoeveel dagen en hoeveel pilletjes per dag? Ik moest orgametril innemen gedurende vijf dagen 1 tabletje. MAar dat doet voor mij dus niets.

Heb geprobeerd het nu even opzij te zetten, maar heb het er moeilijk mee om te wachten tot 22 november ( afspraak gynaecoloog ) . Dacht eraan te proberen of huisarts mij het kon voorschrijven maar weet niet of dat heel verstandig is, het is en blijft hormonen innemen he…

Misschien dat ik altijd wel eens even kan bellen en horen wat hij er zelf van zegt , datn weet ik al toch of hij mij voort kan helpen of ik echt moet wachten tot 22 november. Is nu niet zo lang, maar momenteel is zelfs een dag mij te veel. We hebben nu twee maanden geleden beslist om er terug aan te beginnen en momenteel staan we nog nergens.

dat is ook een van de zwaarste dingen van de mmm, het wachten… wachten en nog eens wachten!

Ineke gefeliciteerd!

angel hoe is de intake gegaan voor het ivf traject?heb je al een datum. ik vind nu wel dat het snel jou beurt mag zijn.

xx jody

Vind ik ook :wink:

We staan op de wachtlijst, dus over 2/3 (4?) maanden zijn we aan de gang. Intake ging verder erg goed. Heb echt een positief gevoel bij deze gyn!

Fijn dat je een goed gevoel hebt bij deze gyn Angelbaby. Ik hoop dat jullie snel aan de beurt zijn :pray:

Ellen ik heb ook Primolut gebruikt. Ik moest 10 dagen lang 1 pilletje per dag nemen. En daarna werd ik na 3 dagen ongi.

Hier verder geen nieuws.

hier ook weinig nieuws

slik nu nog clomid

volgende week naar de gyn

Judith, hier precies hetzelfde. Ik ben alleen wel snipverkoudem, baal baal.

Hallo iedereen,

Ik had toch gezegd dat ik even alles opzij gezet heb. Nu was ik al een paar dagen grieperig en ik moet werken dus wou ik toch graag iets innemen, heb voor alle veiligheid terug een zwangerschapstest gedaan en nu blijkt deze POSITIEF te zijn… Ik snap er niets meer van, maar het zijn twee dikke roze strepen, geen twijfel mogelijk. Nu had ik vanmorgen een beetje bruinverlies ( innestelingsverlies) ? Ga straks even langst huisdokter voor een bloedname om te kijken of hcg voldoende stijgt, dan moet ik na drie dagen nog eens gaan. Dan ben ik gerust dat het toch in orde is. 22 november kunnen we naar gynaecoloog normaal om te starten met clomid, maar dat zal nu niet meer nodig zijn.

Zijn er echt onderste boven van. Wel super gelukkig. Had gisteren de test ingepakt en onze dochter laten geven aan de papa, die vrschoot natuurlijk ook wel.

We wachten nu de eerste consultatie met gynaecoloog af om te kijken of alles zeker in orde is en dan lichten we de familie in. Hopelijk kunnen we ons zo lang in houden, dat vind mijn man best wel moeilijk. Die wil het al van de daken schreeuwen.

ellen :dance: :dance: :dance: super!!!. maar je hebt wel orgametril (of zoiets)geslikt. hoe zit het daarmee? is dat niet erg of heb je geen idee verder.ach ja , het zal geen kwaad kunnen. er zijn genoeg vrouwen die er heel laat achter komen en die aardig hebben gefeest.

xxxxxxx jody

Gefeliciteerd zeg. Ik snap dat je ondersteboven bent…is wel een heerlijke griep lijkt mij dan!!!

Inderdaad een heerlijk griepje, op deze manier vind ik het helemaal niet erg, hoop nu alleen dat die orgametril niets gaat misdoen maar we kunnen alleen maar hopen op het beste. Heb nu vanavond en dan binnen een dag of drie een afsrpaak om bloed te laten trekken om te kijken of hcg goed stijgt en dan kan ik al zekerder zijn dat alles in orde is.

:thumbup: gefeliciteerd ellen

Mag vanavond bellen voor bloeduitslag en donderdagavond nog eens bloed laten trekken en dan vrijdagavond bellen vor het resultaat. Als het voldoende stijgt ( hcg ) dan mag ik al gersuter zijn dat alles in orde is.

Heb ook geen idee hoe ver ik eigenlijk ben, denk zelf een week of drie vier.

Hoop dat ik 22 november bij de eerste echo dan toch al iets zie en misschien net het hartje kan horen, dan zijn we helemaal gerust.

Had dat de vorige keer ook, vanaf ik het hartje gehoord had, was ik gerust. Dan hebben we nog een aantal onzekere periodes gehad van bloedverlies en een vruchtwaterpunctie. Hopelijk verloopt alles goed en kunnen we binnenkort rond vertellen dat ons tweede kindje eraan komt. We wachten daar nog even mee tot we iets meer zekerheid hebben. Ik zelf wil wachten tot we bij gynaecoloog geweest zijn maar denk niet dat mijn man zolang kan wachten.

Noémie, hoe lang bij je al zwanger, eerste kindje???

Ellen, gefeliciteerd hoor. Super!!!

Zelf ben ik vanmorgen weer met primolut begonnen, voor 12 dagen 1 tabletje per dag. Daarna op de 3e dag van mijn menstruatie chlomid 2 tabletten per dag. Ben benieuwd, maar ik kan toch niet meer doen dan afwachten he…

hoi ellen

je kan pas achter een zwangerschap komen als je minimaal 4 wk bent. die fout maakte ik vorig jaar ook. hahaha. ik dacht toen dat ik 2 a 3 wk was maar je moet er 2 wk bij optellen. tja wist ik veel , maar dus was ik verder dan ik zelf dacht en dat kwam alleen maar mooi uit. ik was toen dus zo,n 5 wk zwanger terwijl ik dacht een week of 3. en als jij denkt dat jij 3 a 4 wk bent , ben je in het echt dus 5 a 6 wk zwanger. alleen maar beter toch?hahah.

en weet je , toen ik las dat je maar niet ongi werd van de orgametril was het eerste dat in me opkwam dat je zwanger was. maar ik wou het natuurlijk niet zeggen want waarom zou ik gelijk hebben. toch had ik dus wel gelijk. en later las ik dat je zwanger bent, ik stond wel een beetje perplext en ik dacht , zie je wel!

xxx jody

Ja jody, jou gedacht was dus blijkbaar juist.

Bloeduitslag is nu ook positief, dus het is zeker. Morgen terug even bloed laten nemen om te kijken of hcg zeker goed stijgt en dan kunnen we met een gerust gemoed wachten tot afspraak 22nov bij gynaecoloog. Dat is juist je kan eigenlijk pas een positieve test hebben als je 4weken bent, dus dan ben ik nu al minstens vier weken. Dus dan moet ik zeker het hartje horen kloppen bij onze eerste consultatie.

Zijn nu al aan het bedenken hoe we het op een leuke manier kunnen vertellen aan de grootouders. Als er ieman ideetjes heeft, altij welkom.

Iedereen nog veel sterkte met de behandelingen. Blijf jullie verhalen zeker volgen en hou jullie op de hoogte hoe alles verloopt.

Nu nog hopen op een vlotte zwangerschap, dat valt nog altijd af te wachten natuurlijk.

Ellen, gefeliciteerd!

Fijn dat je een goede bloeduitslag had, nu morgen dus nog bloed laten testen en dan vrijdag afwachten. Maar dat zal ook wel goed zitten hoor!

Ankie, succes met deze ronde!

Luna, weet jij al iets?

Jody, hoe gaat het met jou?

Judith, voor jou dus weer even spannend. Wanneer moet je precies naar de gyn?

Lenie, voor jou idem. Balen dat je zo verkouden bent, beterschap!

Es, hoe is het met jou? Veel last van kwaaltjes?

Angelbaby, heerlijk dat jullie op de wachtlijst staan! En een positief gevoel bij je gyn is erg belangrijk. Heel fijn dat je dat bij deze hebt.

Ellen, bij mij was het met de eerste ronde clomid raak en ben nu bijna 25 weken zwanger van eerste kindje.

Ineke, hoe gaat het met jou?

Wauw Ellen, gefeliciteerd zeg! :dance:

Noemi hier nog geen nieuws. Ongi is net voorbij. Maandag de hsg :shifty:. Als de uitslag goed is mogen we weer 3 maanden met Clomid proberen. Als de uitslag niet goed weet ik het eigenlijk niet. dat zal ik maandag wel horen. Vind het wel heeeeeeel spannend hoor. Niet het onderzoek maar wel de uitslag.