Wie begint er binnenkort met Clomid deel 2

Ellen heb je de huisarts al gebeld? Duurt nu wel lang idd. Lijkt wel of het niet gewerkt heeft. Ik heb primolut gekregen. Werd toen na 3 dagen ongi.

hoelaat moet je morgen naar de gyn luna?

ben benieuwd hoe het gaat :thumbup:

hier dan weer wel bloedverlies en dan weer niet

ik wacht het af tot vrijdag,dan zal het wel goed doorzetten,of misschien eerder

Lieve meiden,

Ik kom ff vlug langs om te melden dat ik me hier af wil melden. Heb hier altijd met veel plezier geschreven en veel steun aan jullie gehad, maar ik kom er gewoon niet meer aan toe om hier bij te lezen en reageren.

Ik hou jullie met een schuin oog nog in de gaten en ik duim voor jullie!!! Dat jullie wensen maar snel vervuld mogen worden!

Liefs femmie

Judith ik moet vanmiddag om 14.00 uur naar de gyn. Ik ben eigenlijk (nog) helemaal niet zenuwachtig. Vriendlief wel, want die krijgt de uitslag van zijn zwemmertjes :lol: Het kan dus nog alle kanten op.

Begin nu een lichte ongipijn te krijgen in mijn buik. En gisteren had ik onwijs pijn in mijn onderrug. Kon bijna niet meer zitten op mijn werk. Ik denk dus dat de :evil: er aan komen.

Femmie ik volg je gewoon bij de juni-mama’s hoor :mrgreen: Ik zag een onwijs gave echo van je. :inlove:

Hoe is het verder met iedereen?

Angelbaby al klaar voor het gesprek met de gyn morgen?

Ineke? Laat die test eens even zien meis :naughty:

jammer luna dat je denkt dat de :twisted: toch weer komen

je zit nu bij de gyn…ben benieuwd :thumbup:

Hallo allemaal,

Net bij de gyn geweest. Goed nieuws voor vriendlief want zijn zwemmers zijn prima in order :thumbup: Slecht nieuws voor mij want ze wil dat ik een HSG laat maken om te kijken of mij eileiders goed doorgankelijk zijn. :? En volgens haar is een HSG ook meteen zwangerschapsbevorderend. Dusse als de HSG oke is dan weer 3 maanden aan de slag met Clomid.

wanneer gaat dat gebeuren luna?

goed voor vriendlief :mrgreen: :thumbup:

en wat is precies een HSG? :lol:

• edit; laat maar heb het net opgezocht op internet

ik hoop eigenlijk dat ie dat bij mij ook laat doen,want wie weet dat je eileiders verstopt zitten,beter dan nog eens 6 maanden met clomid door te gaan terwijl het niet goed zit daar binnen

29 oktober Judith. Ik ben ergens ook wel blij dat ik een HSG krijg. De gyn zei ook dat het zonde is om nog weer een paar maanden met Clomid aan de slag te gaan terwijl we niet weten of mijn eileiders goed zijn. Maar ja ik ben niet zo’n held he? Ik neem vriendlief wel mee, kan ie mijn handje vasthouden :mrgreen:

dat raden ze ook aan he om iemand mee te nemen

het is niet pijnloos,doet ook niet mega veel pijn,maar meer als iets zwaardere menstruatiepijn

maar ben benieuwd wat daar uit komt

ik ga een afspraak maken voor over 2 weken

ik neem aan dat ik nu gewoon ongi ben dus ga vrijdag weer beginnen met de clomid,op dag 14 ga ik naar de gyn

Hoi meiden,

Baalde ik er 2 weken geleden nog zo van dat mijn ei al gesprongen was…ben ik nu in shock omdat de test 2 streepjes aangeeft…weet niet hoe ik me moet voelen. ja blij natuurlijk maar durf het niet. Zo bang dat het weer mis gaat.

Vanavond gaan we het de fam. vertellen. Op die manier wordt het iets ‘echter’. Hoop 31 okt. een 1e echo te krijgen. Moet nog afspraak maken.

Jullie allen nog heel veel suc6 en hopelijk tot gauw op het ‘zwanger zijn’, forum!

liefs

Ineke

Ineke :dance:

:thumbup: gefeliciteerd ineke

GEFELICITEERD INEKE… :mrgreen:

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

xx jody

Gefeliciteerd Ineke!!!

Ik begin over 5 dagen weer met clomid. :cry:

ik morgen ook weer lenie :wink:

de 6e ronde met clomid wordt het voor mij

en ik begin zaterdag ook weer met Clomid. De 5e ronde :?

Maar deze ronde met de HSG, dus ben extra benieuwd.

Luna, fijn dat de zwemmers van vriendlief goed waren!

En sterkte met de HSG!

Ineke, gefeliciteerd!!

Meiden, allemaal veel succes met de volgende clomidronde. Ik duim dat het deze keer raak is! :-*

Dank je Noemi. We zijn zelf ook wel blij dat de zwemmers goed zijn.

Hoe gaat het met jou?

Ieneke: EGfeliciteerd meid ! :thumbup:

Voor de andere meiden weer succes deze maand!

Hier gaat alles goed, spannende weken maar zal wel goed komen :dance:

Liefs loes