Wie begint er binnenkort met Clomid deel 2

es geloof me maar , je bent echt zwanger hoor? dit weet ik van mijn eerste zwangerschap en met die van nu. een heel licht streepje die bijna niet zichtbaar was is toch een teken van het hcg hormoon in je lichaam en dan ben je echt zwanger. en matcare had ik ook en ik vind deze heel goed. veel beter dan die dure testen in de drogistery.goh… ik ben toch wel heel blij voor je moet ik zeggen. hahahahah .

het gaat hier wel weer wat beter. kan alweer wat meer lopen. dus ook meer achter de computer zitten. hihi.

loes wat ben je alweer ver zeg. … ooo wat gaat dat snel. tja bij een ander gaat het altijd snel maar bij jezelf heel erg langzaam.

hoe is het met de rest verder. sorry dat ik (bijna)niet op iedereen heb gereageert de afgelopen tijd. maar ik zat zo in de zenuwen de laatste weken. maar ik probeer nu weer vaker te komen. dat geld voor jullie allemaal.

xx xjody

Hee meiden,

Heb net “op zoek naar Evita� zitten kijken, geweldige show, maar ook emotioneel, tranen voor mij dus ………… hoeboe :cry: :cry: :cry: .

En nu ff internetten, manlief is nog niet thuis, dus ik kan ff.

Ik ga morgen Anouk en Ian naar school brengen en dan meteen door naar het ziekenhuis. Ze zullen me een uur later, of zo, wel bellen. Zodra ik meer weet en ik heb een pc in de buurt, laat ik het jullie weten.

Verder was ik gistermorgen licht misselijk, tot 10.00 uur ongeveer. En vanmorgen direct na het opstaan moest ik wel ff iets eten, maar verder geen misselijkheid meer. Het ene moment voel ik me zwanger, het andere moment heb ik krampen en verwacht ik ongesteld te worden. Fijn hoor die onzekerheid, hoe krijg je een mens gek ……… aaaahhhhh :? :? :? !

Loes; zolang de baby niet naar boven ligt met het hoofdje, gaat het goed. En wat de bevalling betreft, met Anouk het ik me als volgt opgesteld:

“Je kunt je niet voorbereiden, want zoals in de boeken gaat het toch niet, dus maak je niet druk. Het moet toch gebeuren en er is nog geen enkel kind blijven zitten, ik heb een keizersnee gehad. Je kunt je beter niet vooraf druk maken over iets waarvan je niet weet hoe het zal zijn.�

Maar ja, da’s makkelijk gezegd natuurlijk.

Noémi; volgens mij is het niet voor mijn NOD, die was denk ik gisteren. Vanavond de test van vanmorgen nog eens bekeken, en het lijkt wel of het streepje nu donkerder is dan die van gisteren en zondag. Zou het dan toch?!

Dat van die bevalling hierboven, geldt natuurlijk ook voor jou.

Luna; ik wil het ook graag van de daken schreeuwen, want ik verdien het gewoon. Maar ja, die onzekerheid en bescherming voor een teleurstelling ………. ach jullie kennen het wel.

Goed idee, hoewel bespringen misschien averechts werkt, je moet hem gewoon verleiden, dan kan hij niet weigeren, ook al is hij bekaf. Veel plezier hoor :wink: :wink: :wink: !!!

Mier; een bloeding tijdens de Provera is geen menstruatie, bij mij kwam die altijd pas 7 dagen na de laatste pil. Het kan dus ook niet dat je Clomid en Provera tegelijk slikt. Wat die bloeding dan is, geen idee, misschien toch ff de gyn bellen?!

Jody; ik wil je graag geloven, maar de zelfbescherming houd me nog tegen. Wel balen vind ik, maar ja, is niet anders. Morgen weet ik meer, ga ook niet meer ’s morgens testen. Hoewel jouw matcare-ervaring me wel weer moed geeft. En dan heb ik ook nog 3x een licht positieve test gehad, dat zou ook iets moeten zeggen. Nog ff geduld, zit niets anders op helaas.

Fijn dat je weer een beetje kunt lopen, de ingreep zal niet niks zijn geweest. Maar ben je nu wel geruster?!

Ga nu maar posten, tot morgen meiden, ik laat snel iets weten.

Kusss, Es

p.s. bedankt voor jullie medeleven!!!

Es, ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt! :-*

En zekerheid heb ik.

Ik ben vanmorgen vroeg al in het ziekenhuis geweest en een half uur daarna werd ik al gebeld en …

… IK BEN ZWANGER

Nog wel heel pril hoor, maar jullie geduim heeft geholpen, bedankt daarvoor.

Ben zo blij, maar ook weer bang dat het niet goed gaat.

Liefs, Es

Wauw ik val precies op het goede moment binnen.

Es van harte meid, wat ben ik blij voor je! :dance: :dance: :dance: . Wat een goed nieuws :mrgreen: .

Es, is het nu gelukt met de laatste ronde Clomid die je geslikt hebt? Of was je al gestopt door de bijwerkingen? Sorry, ik haal zoveel door elkaar :oops: , maar ben toch erg nieuwsgierig :oops: .

Dit was mijn laatste kuur dat ik Clomid gebruikte.

En geloof het of niet, maar bij Anouk heb ik 9 kuren gehad en bij de laatste, toen we besloten hadden over te stappen op injecties, werd ik zwanger. Dit was mijn 9e kuur en hadden we weer besloten over te stappen op injecties.

Is dat toeval?!

Es

:dance: JOEPIE!!! :dance:

Es van harte gefeliciteerd! :inlove:

Van Anouk herinnerde ik me dat je dat een keer verteld had. Vandaar dat ik zo nieuwsgierig was of het weer de laatste ronde met Clomid raak was.

Beide bij de 9e kuur en dat het ook de laatste zou zijn, dat is wel heel toevallig zeg.

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :dance:

Gefeliciteerd joh :thumbup:

En nu genieten voor jou!!! :clap:

ik lees ook nog mee!

Jody hoe is het nu pijnlijk of is het weg?

Es. proficiat, en toeval bestaat volgens mij niet!

Hier alles zijn gangetje, ga voorlopig toch niet meer met clomid beginnen heb ik besloten, vraag maar niet waarom want dat willen jullie niet weten :wink:

natas

ES IK ZEI HET TOCH… streepje is streepje

natas het pijnlijke is nu wel weg. en dat al na 5 dg. maar als ik te lang loop of nodig naar de wc moet voel ik het wel weer.

natas stiekem wil ik toch weten waarom je niet met clomid gaat beginnen. je hoeft het zeker niet te zeggen als je dat niet wilt hoor?ik hoop dat het niets ernstigs is. anders pb me even.hoe gaat het verder met je?hier wel ok. de eerste 3mnd gaan heel spannend worden, maar ik heb wel vertrouwen gelukkig.

xx jody :pray:

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, es :dance:

ik vind het zo ongelovelijk super :smiley:

kan me je terughoudendheid wel goed voorstellen hoor, maar meis, van harte en owwwwwwwww wat gaaf dat de geschiedenis zich herhaalt. Lekker bizar, maar leuk.

Hopelijk ga je een mooie zwangerschap tegemoet :-*

Wow Es gefeliciteerd en ga er volop van genieten!!!

Femmie hoe is het met jou? Nog altijd niet ongi geworden? :pray: Tijd voor een testje? :angel:

Es, gefeliciteerd!! :-*

Lees later alles bij, ben nu op vakantie en kan niet lang op internet.

@Luna1 wrote:

Femmie hoe is het met jou? Nog altijd niet ongi geworden? :pray: Tijd voor een testje? :angel:

Voorlopig nog ff niet, wacht eerst ff af.

Noemi, fijne vakantie nog verder :-*

Hee meiden,

Bedankt voor de felicitaties. Gisteravond kwam manlief thuis en hij had al helemaal zitten bedenken hoe we het met de kamers voor Anouk en de baby gaan doen, lief hè!!!

Minnie; toevallig, ik weet het niet, ik ga bijna denken dat het zo heeft moeten zijn. Ga mijn best doen te genieten, maar de misselijkheid komt er al weer aan. En dat maakt het genieten minder vanzelfsprekend. Maar ik weet dat daar zetpillen voor/tegen zijn, dus daar ga ik snel om zeuren.

Natas; toch niet met Clomid beginnen. Maar door jouw opmerking maak je ons wel nieuwsgierig hoor. Mocht je het een keer willen vertellen, wij luisteren.

Jody; ja je hebt gelijk, maar ik durfde het gewoon niet te geloven.

Doe het wel rustig aan hoor, rustig herstellen.

Femmie; bizar dat de geschiedenis zich herhaald, dat is misschien wel het goede woord.

Hoe zit jij nu in jouw cyclus?!

En nu ga ik jullie ff alleen laten, ik heb teamtraining van mijn werk en kom morgenavond pas weer terug. Dus tot zaterdag dan maar.

Kusss, Es

Es wat super! Van harte gefeliciteerd zeg! Wat een toeval zeg, 2x tijdens de 9e cyclus.

Natas: ben nu eigenlijk ook wel nieuwsgierig… Waarom geen Clomid voorlopig?

Hier gaat het z’n gangetje. IVF aanvraag zit sinds dinsdag op de post, nu is het wachten tot de datum van het intakegesprek…