Ooh Es, wat spannend, ik hoop zo voor je dat het raak is!
Ik zou met ochtendurine testen en proberen te wachten tot dinsdagmorgen.
Lenie en Judith, balen dat jullie ongi geworden zijn :hug:
Luna, hoe was je weekendje weg?
Vanmorgen toch weer getest, want ik heb er toch genoeg. En nu wel 15 minuten gewacht. En er verscheen echt weer een heel licht streepje. Wel lichter dan gisteren, volgens mij. Dus ik weet het niet meer.
Het lijkt of ik me misselijk voel vanmorgen, en als ik het me goed herinner voelt dat hetzelfde als bij Anouk. Maar het kan ook wel aan het vele eten van gisteren gelegen hebben.
Kortom; ik weet het niet. En eigenlijk durf ik het niet goed te geloven.
Woensdag maar weer een test, ik hoop dat wel dat ik ondertussen niet ongesteld wordt.
Nu ff op jullie reageren . . . .
Minnie; je moet gewoon blijven schrijven, dan weten wij waar we die moeilijke tijd voor doormaken. Dus hoe gaat het met jullie en de baby?! Je bent al over de helft, gaat snel zeg.
Luna; jammer dat je toch ongesteld geworden bent. Ben je over het balen heen en zit je weer middenin de volgende ronde?!
Hoe was je weekendje weg en waar ben je heen geweest?!
Femmie; ik ben ook positief over het spuiten-verhaal. Heb dat halverwege vorig jaar ook gedaan en het stelt niet veel voor. Behalve dan dat je wel vaak voor fm naar het ziekenhuis moet. Hoop alleen dat het niet nodig is, en als het wel nodig is, dat ik geen overstimulatie krijg.
Fijn dat je deze ronde lekker nuchter en relaxed bent.
Lenie; ook jij helaas ongesteld geworden, balen hoor. Op naar de volgende rond (klinkt zo makkelijk maar er zit zo weinig anders op)
Judith; ook jij ongesteld, ook voor jou balen.
Luna, Lenie en Judith; jullie moeten we moed en hoop houden hoor. Het kan echt lukken met Clomid, ik heb Anouk er ook mee gekregen. Kan me voorstellen dat jullie het ff niet meer zien zitten, of inmiddels weer wel, zeker na de berichten van de meiden die na de eerste kuur zwanger zijn geworden. Houd moed!!!
Noémi; hoe is het met jullie en de baby?! Ook al weer op de helft, wat gaat het snel.
Ga snel aan het werk, tot later.
Kusss, Es
Hallo es,
Waarom neem je niet zo’n digitale test waar zwanger op staat. Die vind ik zelf veel duidelijker. Hoef je ook niet echt te twijfelen.
Omdat die veel te duur zijn …
es ga er maar vanuit dat je zwanger bent hihihihi.
ff snel. de ingreep is goed gegaan maar wel pijnlijk dus ik ga weer liggen en spreek jullie snel weer.
xxjody sorry
Es: spannend!!! Ik duim voor je hoor!
Jody: dat zal een last minder zijn, nu het bandje goed zit.
Jody, bemoedigende woorden, maar waar baseer je die op?! Mijn tests zijn van Matcare.
Gelukkig is de ingreep goed gegaan, nu nog herstellen, neem je tijd daarvoor hoor. En ik denk dat je nu ook wel een rustiger gevoel zult krijgen, niet?!
Angelbaby; is zeker spannend, maar ook vervelend. Dat onzekere.
Ik heb me voorgenomen om morgen nog een keer te testen en dan de gyn te bellen. Want mocht die weer zo licht positief zijn, wil ik woensdag bij hen een test laten doen. Desnoods bloedprikken. Wil het namelijk zeker weten uiterlijk donderdagmorgen. Wij gaan met het werk namelijk op training, van donderdagmiddag tot vrijdagavond. Ik wil wel weten wat ik wel en niet mag eten.
Doeiiii, Es
Es : spannend meid … maar een streepje is een streepje denk ik altyd maar !
Jody : Wat fijn dat t goed is gegaan meid! Nu echt lekker genieten van je zwangerschap dadelijk… ben blij voor jullie
Hier gaat alles goed , wel weer wat meer moe maar ja hoort erbij
liefs loes
Heee Loes,
Zou ik ook zeggen, als ik niet ooit een licht streepje heb gehad maar toch niet zwanger. Hoe dat kon … verbeelding misschien.
Maar nu is het geen verbeelding en elk teken van een menstruatie blijft uit, dus het kan nog steeds.
Jeetje, jij hoeft nog maar 8-9 weken, wat gaat het snel.
Spannend!!!
Kusss, Es
es: ja idd de tyd vliegt voorbij hier dat besef ik me ook , was alweer bijna 8 maand geleden dat ik ook zo druk was met zwanger raken en kijk nu … daarom de moed niet opgeven he meiden !
Misschien kan je idd eind van de week zon digitale kopen , ze wel iets duurder maar die vage streepjes ik werdt er gek van … hahaha en die andere geeft gewoon zwanger , duidelijke taal :lol:
Ik hoop t zo voor je !
Liefs loes
Jody wat fijn dat alles is goed gegaan. Dat moet toch wel een opluchting zijn he? Nu lekker rustig herstellen en dan lekker genieten :mrgreen:
Es wat ongelovelijk spannend. Ik heb al blaren op mijn duimen
Noemi het weekendje weg was heerlijk. Ben naar Lndal Greenprks is Brabant geweest.
Hoe gaat het met jou? Begint je buik al te groeien?
Ik ben alweer over het balen heen, maar erg onzeker over deze ronde. Mijn hubbie is namelijk een weekje weg en komt op dag 13 van mijn cyclus terug. Mijn ei is rond dag 15/16. Het is dan denk ik alweer 3 weken geleden dat we voor het laatst geklust hebben :oops: (druk, druk, druk en ongi) Is dat niet te lang? :think: Dit is dan al de 2e vakantie die roet in het eten gooit. Schiet lekker op zo :?
Sorry maar moest het ff kwijt.
Jody, fijn om te horen dat alles goed gegaan is!
Es, wat spannend zeg. Maar aangezien je niet je juiste NOD dag weet, test je nu misschien wel ervoor en is daardoor het streepje zo licht.
Ik hoop echt dat het raak is voor je! Zou ook wel heel mooi zijn zo weer in de laatste ronde. Sterkte met wachten :-*
Luna, klinkt lekker hoor zo’n weekendje weg.
Denk niet dat het te lang is hoor. Gewoon als hij terug is klussen en dan om de dag of elke dag weer even?
Buikje begint eindelijk te groeien! Misselijkheid blijft alleen wel. Zal dat waarschijnlijk wel de volle 9 maanden houden vermoed ik.
Loes, het schiet bij jou echt al lekker op zeg!
update!!!
Vanmorgen weer getest (3x is scheepsrecht, al weet ik nooit precies wat ze er mee bedoelen) maar er verscheen weer een hele lichte streep, maar geen verbeelding. Duurt alleen zo lang voordat die streep verschijnt. Ga vandaag de gyn dan ook bellen, ik wil bij hen testen, desnoods bloedprikken. Ik hou het dus nog wel spannend!!!
Loes; voel je je nog goed?! Je zit nu in de laatste maanden, spannend hoor. Ligt het goed, kun je natuurlijk bevallen?! En zo heb ik nog wel meer vragen.
Luna; lekker hoor naar Landal. Wij zijn daar in de zomer naar Zwitserland geweest. Goed bevallen.
Dat is wel te lang volgens de geleerden, dus zodra hij terugkomt toch ff verleiden en dan over 2 dagen weer. Dat moet goed zijn, zeggen ook de geleerden.
Stomme vakanties ook altijd, ha ha!!!
Noémi; balen van de misselijkheid. Dat kan de feestvreugde zo drukken. Heb jij er al medicijnen tegen geprobeerd?!
Nou ik ga maar aan het werk, daar ben ik tenslotte voor naar hier gekomen.
Kusss, Es
Net de gyn ff gebeld en morgen kan ik bij hen een test doen. Ik hou jullie op de hoogte.
Kusss, Es
Jeetje es wat ontzettend spannend meid … hou ons op de hoogte
De baby ligt hier redelijk goed meestal over half dwars door me buik maar wel met t hoofdje beneden dus als t zo blijft komt t goed straks .
Ben nu wel een beetje zenuwachtig naar de bevalling toe hoor ben echt een angsthaas hahaa
liefs loes
Es, jij houdt de spanning erin! Maar super dat je morgen al bij de gyn terecht kan. En volgens mij is het streepje nog zo licht omdat je gewoon voor je NOD test.
Nog geen medicijnen, ga vandaag iets halen dat ik mag innemen en dat geen kwaad kan volgens de gyn (maar ben er toch altijd een beetje huiverig voor hoor, maarja, we gaan een weekje op vakantie, dus dan wil ik me wel goed voelen).
Loes, kan begrijpen dat je het eng vind hoor. Ik probeer er ook nog niet aan te denken :mrgreen:
Maar het komt allemaal goed, er zijn zoveel vrouwen voor ons bevallen, daar trek ik me maar aan op. Enne, gewoon al je onzekerheden vertellen hoor, dat lucht ook al een stuk op.
jee es spannend joh :dance:
hoe laat moet je morgen?
Jeetje Es. Nou we willen nu gewoon horen dat je zwanger bent hoor :snooty:
Noemi echt balen dat je nog steeds misselijk bent. Maar snap ook wel dat je huiverig bent om wat in te nemen. In ieder geval fijne vakantie :-*
Ik denk dat ik hubbie maar meteen bespring als ie terug is :lol: Dan moet het goed komen.
He meiden,
Ik lees weer een hoop spannende dingen hier Es ik duim ook voor je hoor!!
Ik heb aan een vraagje aan jullie en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik heb nu de 10 tabletjes Provera liggen waarmee ik mijn menstruatie opwek. Op de 3rde dag moet ik beginnen met Clomid en moet ik ook bloedprikken op hormoonwaarden en op dag 9 een uitgangsecho.
Nu mijn vraag. Word je pas na 10 dagen (kuur Provera) pas ongesteld of kan het ook al eerder op gang komen? Moet ik dan toch die Provera afmaken of kan het zelfs zo zijn dat ik zowel Clomid als Provera tegelijk slik (stel dat ik op dag 6 al begin met menstrueren dan zou ik op dag 9 al met de eerste Clomid moeten beginnen).
Wat is jullie ervaring met het moment dat de menstruatie begon? Ik zit ook in dubio omdat ik 11 oktober voor mijn werk op reis moet en pas een week later terug ben. Stel dat ik net daar zit terwijl ik hier had moeten zijn voor het bloedprikken of de uitgangsecho.
Pfff moeilijk :? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen?
Hoi Mireille, ik werd pas 3 dagen nadat ik de 10-daagse kuur had geslikt ongi. Dat is volgens mij ook zoals het hoort. Ik denk dus niet dat je tijdens de provera ongi wordt, maar erna pas. Volgens mij is Clomid en Provera samen ook geen goed idee :think: