Wie begint er binnenkort met Clomid deel 2

Ik heb zin om al te testen :oops: Dan weet ik het tenminste :roll: (of ik in maart nog mag vliegen naar Canada :wink: )

Ik zit in mijn laatste wachtweek.

Ik heb normaal een cuclus van 28-31 dagen.

Na de eerste keer IUI werd ik op dag 24 al ongesteld.

Ik ga zaterdag testen als ik dan nog niet ongesteld ben , dan zit ik op dag 28 als ik het goed heb…

we zien wel hoe het gaat lopen. Het is en blijft spannend.

Ik duim voor iedereen hier!!!

Luna, wanneer ga je nou testen??? kan je je inhouden???

Lenie ik kan me heel goed inhouden :liar: Maar ga het wel proberen denk ik

Voor jou ook spannend dus. Ik ga voor je duimen :thumbup:

hier gisteren ongi geworden :evil:

cyclus 33 dagen dit keer

Hey meiden,

Hier ben ik ook weer.

Gisteren bij de gyn geweest en we gaan over op Puregon- en Pregnyl-injecties. Toen we binnenkwamen en hij mijn dossier gelezen had, zei hij “het wordt donker buiten …”, vond ik wel grappig. En ik heb het Menzis-drama hem voorgelegd. Hij vond het maar raar. Die machtiging van augustus vorig jaar heb ik maar 1 cyclus gebruik van gemaakt. Dus ik heb nog recht op een heleboel cyclussen. Hij zei ook dat ik het recept maar op moest halen bij de apotheek en als Menzis achteraf moeilijk gaat doen, dat ik hem in moest schakelen. Geweldig hoor!!!. Het mooiste is dat ik nu van Menzis weer een tegenstrijdig verhaal krijg.

Angelbaby; waar kom jij vandaan dat je naar Nijmegen gaat?! Dat ligt ook bij mij in de buurt namelijk.

Hoop houdt je inderdaad altijd, da’s maar goed ook, anders wordt je depressief.

Luna; nog steeds in de wachtweken. Die duren zo lang ………. Ik zit aan het begin van de 2e wachtweek. Eind deze week wordt het wel spannend, want de vorige cyclussen heb ik een dag of 4 voor de NOD bruinige afscheiding gehad. Ik voel me wel rustig, ondanks dat ik mijn lijf wel afspeur naar tekenen. Of met plassen lijkt het of er een bal in mijn buik zit, maar ja, had ik dat vorige cyclus ook?! Kortom, nog ff geduld, zit niets anders op.

Anouk wordt binnenkort 4 jaar, en we zijn aan het kijken wat we haar voor de verjaardag doen. We hebben gekozen voor het ziekenhuis van Playmobil. Via gratisverlanglijstje.nl ga ik een online verlanglijstje kopen. Op de uitnodiging zet ik de naam van de website, kunnen ze zelf iets uitzoeken. En weten wij dat we alleen maar dingen krijgen die we willen hebben, hi hi!!!

Femmie; oh jee, vergist, ik dacht dat dit jouw eerste kuur was. Nou in ieder geval wel de eerste waarbij het plaatje compleet en dus goed is. Nog ff geduld hebben dus. En ik baal daar zo van, je kunt er nu niets meer zelf aan doen.

Lenie; jij ook al in de 2e wachtweek. Spannend hoor. Ik ga vrijdag testen, als er nog geen tekenen zijn van afscheiding of zo.

Judith; jammer dat je ongesteld bent geworden. Wel netjes op tijd, maar ja, liever helemaal niet. Op naar de volgende ronde, vol goede moed?!

Nou ben ik klaar. Ga snel posten. Tot later.

Kusss Es

Meiden ik lees nog wel met jullie mee hoor. Maar ik vind het steeds moeilijker om te reageren. Ben zo bang dat jullie dan denken wat komt die zwangere muts hier steeds doen :oops: .

Ben zo aan het duimen voor de volgende positieve test :pray: .

Nou dames hier ongi geworden vandaag. En hoe :shock: echt in geen verhouding tot de vorige 2 cycli. Lijkt wel of ik toen helemaal geen baarmoederslijm had opgebouwd. :think: Nou ja ff flink balen en dan naar de volgende ronde. Nog eentje en dan weer naar de gyn en dan moet mijn vriend er ook aan geloven :lol:

Minni zwangere muts. wat doe jij hier toch steeds :lol: Nee gezellig dat je steeds komt buurten. Jij bent 1 van onze goede voorbeelden. Zo houden wij de moed er in (toch dames?)

Es wat fijn dat de gyn zo met je meedenkt zeg. :thumbup: Hopelijk zijn de injecties niet nodig :pray: Wat een handig idee dat verlanglijstje. Zo heb je zelf tenminste invloed op wat er je huis binnenkomt 8)

Judith balen van de ongi. Wanneer moet jij weer naar de gyn? Of moet je het nog een aantal cyclussen met Clomid proberen?

Lenie ook spannend voor jou!

Femmie hoe gaat het met jou? Ook lekker aan het wachten? :roll:

Verder iedereen dikke knuf!

:mrgreen: luna we lopen aardig gelijk op

ik mag als ik een folikel meting wil doen een afspraak maken

maar het is elke maand goed geweest en ik weet wanneer ik een eisprong heb dus ik wacht nog even denk ik

ik heb nog voor 2 periodes clomid dus die maak ik eerst maar op

en wie weet wordt ik toch nieuwsgierig en maak ik toch een afspraak

Idd Judith. Ik heb ook nog voor 2 rondes Clomid. En ik merk ook aan mijn lichaam dat ik een eisprong heb en dat geven de ovutesten ook aan. Misschien dat we dus nog 2 rondes doen voor we naar de gyn terug gaan. We zien het wel. Wel leuk dat we gelijk lopen :thumbup:

Luna en lenie ik duim voor jullie meiden.

Judith, balen van je ongi.

Es, je klinkt positief over het zkh bezoek. Wanneer gaat het allemaal beginnen?

En ik vind het niet erg hoor, ik geniet nog steeds van het niet MOETEN en het lijkt al een eeuwigheid geleden dat we dus volop aan de klus waren, maar dat is nog maar een week, maar dat geeft me wel veel rust hoor, wat dat betreft vind ik de wachtweken toch wel fijner dan de weken naar mijn ei toe. Verder ben ik er deze ronde heel relaxed en nuchter onder.

Minnie, zwangere muts dat je bent :lol: tuurlijk moet je lekker hier wat neerzetten als je dat graag wil, is toch gezellig. Als ik problemen heb met de confrontatie van zwangeren, dan ben ik gewoon tijdelijk ff kok-loos :wink:

De ongi is vandaag doorgezet… Over 4 dagen moet ik met clomid gaan beginnen. :cry:

Oh balen Lenie :hug:

Ik ben alweer met de Clomid begonnen. Ga lekker een weekendje weg dus zal hier pas maandag weer zijn.

Lenie, balen meis :hug:

Kan er weinig anders van zeggen. Hoe voel je je eronder?

Nu voel ik mij een stukje beter dan 2 dagen terug hoor.

Ik voelde mij behoorlijk******* kan je zelf wel invullen.

Kan ik me voorstellen meis. :hug:

wat balen lenie :roll:

hier ook weer begonnen met clomid

5e ronde nu met clomid

Hey meiden,

Hier ff een ego-berichtje van mij. Ik moet het namelijk ff kwijt.

Komende week verwacht ik mijn menstruatie, althans liever niet, maar dan is ergens mijn NOD. Maar aangezien ik nog geen bruinige afscheiding heb en donderdag een drup rood had en daarna niets meer, kon ik me vanmorgen niet inhouden en heb een test gedaan. De controlestreep verscheen direct en een minuut later kon ik nog geen teststreep zien. Dus heb ik het weggegooid. Maar een uurtje later keek ik toch weer ff en toen zag ik een hele lichte streep, geen verbeelding. En nu zit die lichte streep er nog.

In de bijsluiter staat dat je het resultaat binnen 15 minuten moet aflezen. Dus nu weet ik het echt niet. Wat denken jullie?!

Kusss, Es

owwwwwwwwwwww es, ik hoop het zo ongelovelijk!!! :pray:

Spannend meis, ik zou morgen nog eens testen en dan niet te vlug weggooien.

Normaal zou ik zeggen, test dinsdag nog eens, maar kan me voorstellen dat je daar niet op kan wachten. Die testen, das lastig, als ze indrogen, kunnen ze een dergelijk lijntje weergeven.

Meis ik duim voor je!!!

pfffffffffffff es ik hoop het zo voor je

heb je nog een test liggen?

Anders effe wachten tot woensdag of zo en dan met ochtendurine doen :pray:

ooooooooh ik hoop het zo voor je Es :pray: