Wie begint er binnenkort met Clomid deel 2

Natas :hug: :-*

lieve natas

ik ken je gevoel heel erg goed hoor. ik heb echt een half jaar zo gezeten nadat ik de kleine was kwijtgeraakt. maar ik weet ook heel zeker dat na regen zonneschijn komt. ik had ook nooit gedacht dat 1 jaar na het overlijden van jeremiah* ik weer zwanger zou zijn. alles kan zo raar lopen. en ik weet ook zeker dat het met je volgende zwangerschap alles goed zal gaan. en ik denk ook dat je binnen 4mnd weer zwanger bent zo ongeveer. geef de hoop niet op en drink jij maar lekker je koffie met chocola.

xxx jody

luna hoe was brazilie. lekker hoor. ik wil graag naar mexico ofzo. maar dat gaat nu ff niet. next year.maar zover ik begrijp heb je dus niet geklust? jammer. vaak als je op vakantie gaat is het zo raak. ach ja. nieuwe ronden nieuwe kansen.

noemi hoe gaat het met je? het begint nu wel op te schieten he? gelukkig maar. ik vind het plaatsen van het cerclage eng maar de tijd erna zal wel meevallen denk ik. ik heb er wel een goed gevoel over.

lenie, weet niet goed wat ik moet zeggen…bel het zh , je hebt niets te verliezen. :hug:

ben ik verder nog iemand vergeten?

xxx jody

Jody mijn eisprong viel precies in het weekend dat we 24 (!) uur reistijd hadden. Daarbij nog het tijdverschil van 5 uur. Als je dan een bed ziet wil je alleen nog maar slapen :mrgreen: Dus voor het weggaan nog geklust, maar was denk ik net te vroeg. Ach nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Krijg je met de cerclage ook nog extra controles om " de boel" in de gaten te houden?

Vandaag digitale ovulatietesten gekocht. Auw wat doet dat pijn in je portemonnee :shock:

luna je kan ovulatietesten heel goedkoop kopen op het internet. en ze werken wel. ik heb ze ook gebruikt.duur is niet altijd goed he?en ze zijn zeker duur ja.

ik word 1keer per week a 2 weken gecheckt gelukkig.

Nou…zondag begin ik weer aan de clomid.

Helaas voor mij, maar de test vrijdagmorgen was niet nodig. Donderdagavond ging ik meer bloeden, en vrijdagmorgen liep ik compleet leeg. Dus ik ben op dag 33 ongesteld geworden. Op naar ronde ………… weet ik veel, ben de tel kwijt. Maar het wordt wel de laatste, want het is nu al om 21.00 uur ’s avonds donker. Over een maand is dat nog eerder, en dan krijg ik dus echt last van de lichtflitsen.

Luna; gelukkig dat je toch een eisprong hebt, ook al is de menstruatie weinig. Dan is het gewoon goed en ga je weer op naar de volgende ronde. Deze ronde wordt die van ons hoor!!!

Waar haal je die ovu-testen vandaan?! Ik ga dat deze keer ook maar doen.

Lenie; vervelend zijn die tegenstrijdige signalen, je weet gewoon niet waar je aan toe bent. Nu helaas dus wel, en raad eens, we zitten qua dagen precies hetzelfde, ik begin zondag ook met Clomid, van dag 3 t/7 dag 7.

Natas; jouw mannetje zal jou met 4 kilo extra echt niet minder lief vinden hoor, dus daarom zou ik de sex niet laten. Dat vloeien is iets anders, hopelijk is dat snel over.

Oh jee Anouk wil aandacht, ga snel posten en tot later.

Kussss, Es

p.s. bedankt voor het duimen, ik hield het ook wel spannend hoor.

Lenie, spannend!

Es, wat balen zeg. Je hebt het idd wel spannend gehouden, maar dit is toch geen leuk nieuws. Hoop dat de volgende ronde aanslaat!

Jody, gaat wel hoor. Nog steeds af en toe misselijk en moe.

Verder begint mijn buikje nu een beetje te groeien.

En jij?

Eddepet, dan lopen we echt gelijk ja.

Nou hier is het super doorgezet ja… nou zeg… maar wel even goed opruiming daarbinnen.

Jody ik heb de eerste ronde ovulatietesten van Matcare gebruikt. Maar die streepjes wordt ik ook niet blij van. En mijn vriend vond die streepjes ook maar gedoe dus vandaar nu de digitale.

Wel fijn dat je nog zo vaak gecheckt wordt. Jouw bevalling wordt dan zeker als het ware ingeleid doordat ze de cerclage weer verwijderen aan het eind?

Es balen zeg dat je weer ongi bent geworden. Maar zoals je zegt deze maand wordt die van ons. Ik heb de ovulatietesten gekocht bij het kruidv*t voor 32,95. Ik heb ze ook op internet gezien voor 30 + 5 verzendkosten.

Morgen alweer laatste Clomidpilletje en dan duimen maar weer voor een mooi eitje.

luna als alles goed gaat knippen ze het bandje met 37wk en dan wachten tot het zelf begint dus ik word niet ingeleid.tenzij ik overtijd bent natuurlijk.

xxjody

Hee meiden,

Hier weer een berichtje, maar dit keer ben ik een beetje teneergeslagen. Ik ben inmiddels met de zoveelste kuur bezig, heb sinds maart vorig jaar maar liefst 3 kansen gehad om zwanger te worden. En om me heen worden de vrouwen zwanger na enkele maanden, meestal minder dan 3. En ik maar wachten wachten wachten.

Vandaag hoorde ik weer een collega van mij, dat zij in blijde verwachtiging was, want ze heeft helaas een miskraam gehad. Niet dat ik dat niet erg vind hoor, maar af en toe overheerst het gevoel toch dat ik onze situatie erger vind. En tegelijkertijd vind ik mezelf dat niet echt aardig, want een miskraam is ook niet niks.

Nou ja, jullie begrijpen me wel ………

Noémi; leuk dat je een beetje begint te groeien. En voel je het al bewegen?!

Lenie; net wat je zegt, een goede opruiming daarbinnen. Gisteren de eerste pilletjes gehad, merk nog niet veel van de opvliegers, maar die komen ongetwijfeld. De lichtflitsen heb ik doorlopend, gelukkig alleen in het donker en de overgang van donker naar licht. Heb jij last van de bijwerkingen?!

Luna; die van het kruitvat vind ik veel te duur. Ik heb ze nu via internet besteld, 10 stuks voor EUR 17,00 incl verzendkosten.

Gisteren de laatste pilletjes ……… ben benieuwd wat het nu doet. Heb jij last van de bijwerkingen?!

Jody; dat bandje heb je toch om een voortijdige bevalling te voorkomen. Hoe groot is de kans dan dat na het doorknippen van het bandje de bevalling meteen op gang komt?! Met 37 weken is dat natuurlijk geen probleem.

Nou ik ga maar posten.

Kusss, Es

Es ik begrijp je helemaal… soms is het niet eerlijk :hug:

Maar je hebt wel 3 kansen gehad! komop meid het is al eens gelukt, het kan en het lukt nog een keer :-

ovulatietesten nog nooit gebruikt maar ik zit er nu wel aan te denken, morgen eerst maar naar de gyn, en afwachten hoe en wat met het opschonen van mijn kippenhokje…

en meiden bedankt voor jullie steun hoor :-

Verder iedereen veel succes, de duimen draaien!

natas

Eddepet: Ik heb dus vooral last van dat ik zoooooo giga moe ben telkens. ik kan overal in slaap vallen als ik zou willen. Verder mijn emo voorral. Je hoeft maar de wijzen en ik kan janken… Gelukkig geen last van ,lichtflitsen.

morgen curretage :cry: maar goed dan kan ik afscheid nemen en dan opnieuw beginnen.

natas

Heee Natas, veel sterkte morgen, ik zal aan je denken. Ik hoop dat je het een goed plekje kunt geven (niet letterlijk natuurlijk, maar in je hoofd) en dat je weer snel de Clomid-draad op kunt pakken.

Ik heb inderdaad wel 3 kansen gehad, maar dat is in 1,5 jaar tijd niet echt veel. En ik heb bij Anouk toch eerst 8 kuren Clomid gehad waar geen zwangerschap uitkwam. Maar goed, nu dus met ovu-testen aan de gang, voor de perfecte timing.

Het is gewoon fijn dat ik dit soort dingen met jullie kan delen. Bedankt daarvoor.

Lenie; moe heb ik geen last van, is ook niet fijn lijkt mij. En emotioneel ook niet echt, alhoewel manlief daar anders over zal denken, ha ha.

Ga snel weer werken, tot later.

Kusss, Es

sorry dat ik er niet veel ben maar ik zit er een beetje mee dat de datum van het bandje steeds dichterbij komt. ik sprak net een kennis en die heeft vandaag het zelfde bandje gehad dat ik ga krijgen en die heeft nu heel veel pijn. dus ik zie er erg tegenop.

es ik weet niet hoe groot de kans dat een zwangerschap meteen op gang komt na het knippen ervan. ik denk wel binnen 2 wk.

en es is ken jou gevoel wel hoor. hoelang heb jij erover gedaan bij de eerste?

noemi hier gaat alles verder goed. niet heel erg misselijk maar om de paar dagen ben ik niet lekker.

natas ik denk aan je .

xx jody

Natas heel veel sterkte morgen :hug: Ik zal aan je denken. :-*

Jody :hug: dat die kennis pijn heeft zegt niks over jou. Probeer niet het ergste te denken.

Es ik merk helemaal niks van de Clomid. Maar deze maand ga ik ook aan de ovutesten. Op welke cyclusdag zit jij nu?

Natas, sterkte morgen! :hug:

Jody, ieder mens is anders, dus misschien merk jij helemaal niets van het cerclagebandje!

Es, snap dat het moeilijk is om alle meiden om je heen zwanger te zien worden. Wil je echt even een dikke knuffel geven :hug:

Met de ovutesten erbij, moet het gewoon lukken hoor! Heel veel succes!!

Lenie, gelukkig heb je geen last van bijwerkingen.

Luna, jij ook succes met de ovutesten!

Natas: heel veel sterkte morgen!!! :hug: