weten dat je een mk gaat krijgen, wat nu?

Getty dat is wel lekker geen verschijnselen, kan me voorstellen dat je zo snel mogelijk een curretage zou willen.

Ik had wel veel verschijnselen, maar na de 2e echo verdwenen die als sneeuw voor de zon :think:

Morgen controle bij de gyn. Vandaag niet meer naar bed geweest en de gehele dag zelf alleen de kids gehad, prima gegaan, nu ga ik wel naar bed. Moest even opblijven omdat er misschien een schaap moest lammeren.

Ja, die tijd begint weer te komen van het lammeren. Hebben jullie geen camera’s in de stal?

Hoe voel je je verder, alweer wat aangesterkt?

Helaas hebben wij nog geen geschikte camera kunnen vinden die genoeg bereik heeft. Helaas met kleuren van de ram is het ook fout gegaan en dus is het nu gokken of ze zover zijn. We hebben er maar 6 en 1 heeft al drie lammetjes.

Ja ik sterk elke dag aan. Sinds gisteren ga ik niet meer rusten, want daar krijg ik veel hoofdpijn van. Nadat ik dus niet meer ben gaan liggen overdag heb ik nauwelijks/geen hoofdpijn meer. Ik begin mijn dagelijkse dingen ook weer te doen en gisteren heb ik de kids de hele dag alleen gehad zonder moeite. Maandag ga ik weer werken.

Jeetje meis wat een heftige tijd heb je achter de rug! Fijn dat je nu een beetje op begint te knappen! Ik hoop dat je het allemaal een plekje kan geven, buiten dat een mk al heel wat is om te verwerken is het bij jou wel heel heftig afgelopen! Dikke kus!

(Hoop dat je met de verjaardag van Sanne weer helemaal fit bent!)

Thanks. :-*

Ik voel me inmiddels weer als vanouds, gelukkig hersteld mijn lichaam snel. Ik kijk uit naar de 1e verjaardag van Sanne.

fijn dat het goed met je gaat!! Alvast heel erg veel plezier bij de verjaardag van Sanne.

Hoe voel je vandaag, de :evil: :evil: nog niet gezien?

Ik ben volgens mij heel licht ongi, want heb al weer een paar dagen wat licht afscheiding en enorme vreetbuien :mrgreen: . De afscheiding is vandaag al wat meer. :dance:

Hallo,

Nou bij mij is woensdag de bloeding begonnen. Dus het was echt wel mis. Het verloopt gelukkig zonder al te veel krampen. Het is wel heftiger dan een menstruatie maar het is te doen. Heb nu wel meer last van mijn emoties. Ben benieuwd wat de Gyn maandag gaat zeggen

Gelukkig verloopt het niet al te heftig Getty!

Moest je maandag sowieso al voor controle?

Sterkte! :hug:

@kantjeboord wrote:

Gelukkig verloopt het niet al te heftig Getty!

Moest je maandag sowieso al voor controle?

Sterkte! :hug:

Ja de afspraak stond al voor maandag gepland. Ik hoop gewoon dat er geen curratage achteraan moet.

Mijn internist zei vanochtend toen ik vroeg hoe het zat met de pil. Maar jullie tweede kind wens bestaat toch nog? Ik zei ja maar ik wil ff pauze nu. Wat zou jij doen.

Getty

Tja, wat zou ik doen?

Ik denk dat je aan mij geen goeie heb. Wij zijn alweer door naar de volgende ronde. Heeft alles met mijn leeftijd te maken. We willen geen tijd verliezen.

maar ik kan ook snappen dat je even een time out wil. Of je daarvoor de pil moet gaan slikken kan ik je niet vertellen. je hoort wel eens verhalen van 'Ontpillen". Weet niet hoe lang dat door kan werken.

Jullie zouden kunnen overwegen om tijdelijk condooms te gebruiken. Misschien minder prettig, maar jij geen onnodige hormonen in je lijf.

Getty, fijn dat je niet veel last hebt gehad van de mk. Hopelijk zijn de controles ook oke.

Ik zou voor condooms gaan, doen wij nu ook tot half april. Veel vrouwen moeten ontpillen na het stoppen met de pil, voordat ze aan tellen. Heb ik voor de zwangerschap van Bas ook heel duidelijk gehad.

Hai,

Vandaag naar de Gyn geweest en tot mijn stomme verbazing laat het allemaal niet goed los. Dus toch een curratage. Dat is a.s donderdag!!!

Maar dan kunnen we weet verder. Geestelijk gezien ook zeket. We konden het ook nog met pillen proberen maar dan ben je zo 4 weken verder.

Morgen gesprek met anesthesist. Over hoe de ingreep gaat etc.

Dan weten jullie het even.

En verder hebben wij besloten niet aan de pil te gaan, maar gewoon eerst met condooms omdat we ook niet weer te lang wilen wachten met een volgende poging. Inderdaad hebben wij ook met leeftijd en andere factoren te maken.

Getty

Goh joh, dat je toch nog gecuretteerd moet worden, best een domper denk ik? Maar net wat je zegt, je kunt dan wel weer door.

Veel sterkte donderdag! :hug:

Getty, heel veel sterkte donderdag. Aan de ene kant is het natuurlijk best een klap om te horen dat je een curretage krijgt, maar aan de andere kant kun je het daarna afsluiten (ten minste zo voelde ik het).

:hug: :hug:

Getty, balen zeg dat je alsnog een curretage nodig hebt. Veel sterkte voor donderdag. :hug:

@Sylvie_1 wrote:

Getty, heel veel sterkte donderdag. Aan de ene kant is het natuurlijk best een klap om te horen dat je een curretage krijgt, maar aan de andere kant kun je het daarna afsluiten (ten minste zo voelde ik het).

:hug: :hug:

Helemaal mee eens hoor.

En… het is me meegevallen de ingreep opzich dan . De emoties niet.

Ik werd nl plotseling woensdag ervoor al opgenomen i.v.m. mijn suikerziekte dus was ff schrikken en veel regelwerk.

Donderdagavond was ik weer thuis en vrijdag ging het eigenlijk wel weer lichamelijk dan wel nog steeds heel moe maar dat komt ook door emoties.

Maar we zijn er weer en we zien wel hoe het verder gaat

Sterkte met je herstel!

Ik was vandaag 10w6d zwanger en vanmiddag hadden we de 2e echo. De eerste echo met 7w6d was helemaal goed. Maar vandaag bleek dat het kindje al snel daarna is gestopt met groeien en er was ook geen hartje meer te zien. Hier dus ook een miskraam op komst, we zijn er helemaal kapot van… :cry:

Over 1,5 week hebben we weer een afspraak bij de gyn, ik hoop dat het in de tussentijd vanzelf op gang komt. Er was al een bloeding in de baarmoeder te zien en de placenta is al aan het loslaten. Afwachten hoe het verder zal gaan…

Ow Jippie…sterkte… :hug: :hug: :hug: