:dance: staat een beetje raar, maar toch voel ik me zo wel een beetje. Zonet had ik een inlegkruisje vol met “bloed”. En lichte krampen, dus ik hoop dat het er dit weekend vanaf komt.
Nou wie weet!?
Hou rekening met flinke stolsels. Ik heb veel onder de douche gestaan, kon ik ook beter zien wat er uit kwam, dat wilde ik dus zien. vond het naar als het zo in de wc zou plonsen. ( wij hebben zo’n dieplader, of hoe noem je dat?)
Sterkte dit weekend!
Hou het bloeden in de gaten, dit mag niet teveel worden.
Hou ook je temp in de gaten en neem een paracetamol als het je het nodig vind.
:-*
Ik heb een brief gekregen van de vk met daarop alles wat ik moet weten gekregen en inderdaad staat tempen en vloeihoeveelheid er ook bij.
Ze hebben het ook mondeling heel goed uitgelegd en nu maar hopen dat het meevalt.
joseetje, je hebt helemaal gelijk!
Toen ik vroeg wat veel was, wat bloeden betreft, zeiden ze ieder kwartier een maandverband vol.
Want het kan heftig zijn. Bij mij viel het mee vond ik achteraf, maar jij bent wel verder dan ik was.
Hé Niek,
Heel veel sterkte meid. Ik bel je morgen wel even!
:-*
Marlous
heel veel sterkte meid. :hug: Hoe gaat het nu met je???
ik heb zelf een curretage gehad onder algehele narcose, want ik wilde niets horen ofzo.
Daarna heb ik nog wat gevloeid maar niet heel erg veel.
Nu een paar uur later dan mijn vorige berichtje, vloei ik nog nauwelijks, maar bij afvegen des te meer. Dus heb goede hoop dat het er natuurlijk af komt. Ik heb al heel de avondje van die krampen, maar echt pijnlijk nog niet. Zie een beetje op tegen de nacht, bang dat ik vannacht enorm ga vloeien. Ik neem wel voorzorg maatregelingen, maar toch wat onzeker.
Oja de vk had me ook aangegeven als ik teveel ga vloeien voor mijn eigen gevoel, gewoon moet bellen voor overleg, liever teveel bellen dan te weinig, geeft me wel een gevoel van rust. Tevens is mijn nichtje ook een vk en haar kan ik ook dag en nacht bellen.
Sterkte meis, hoop dat het doorzet voor je en dat de curettage niet nodig zal zijn!
Hoe ben je de nacht doorgekomen en hoe is het nu met je?
Ik ga zo naar mijn werk, eens kijken of het nieuws daar al is doorgedrongen. Kijk wel of ik het dan wel of niet vertel.
Sterkte! :hug:
Kantjeboord, succes dadelijk op je werk. :hug:
Ik heb trouwens je verhaal gelezen in ander topic zwanger worden na een mk en dat was heftig. :hug:
Tja de nacht :think: . Flink gebaald vanmorgen, want niet meer gevloeid en ook niet meer krampen. Ik hoop toch nog dat het vandaag of uiterlijk morgen alsnog door gaat zetten en ik de curretage mag gaan vergeten.
Ik ga morgenochtend toch naar het zkh voor de intake over de narcose enzo en dan hoor ik dan wel verder.
Ik vloeide heel licht een kleine week…toen ben ik een stuk gaan hardlopen (dat doe ik normaal nooit maar was zo boos!) daarna zette het door…kreeg ik krampen om de zoveel minuten en die avond verloor ik het 1e vruchtje.
Dus als je kan…zou ik even je inspannen,dan heb je kans dat je lijf het ‘‘snapt’’ en het door gaat zetten… :hug:
Sterkte meis…het is zo klote dit…
Bedankt voor de tip. Ik heb vanmorgen ook echt nergens naar gekeken wat ik heb gedaan. Zwaar tillen, rennen, springen op de trampoline. Dat laatste had ik gisteravond ook gedaan en nu ik erover nadenk toen ben ik inderdaad even meer gaan vloeien. Vanmiddag dus nog maar meer gaan springen . :-*
Echt heel veel sterkte voor iedereen hier…
Ik weet hoe vervelend het is om een miskraam te krijgen en hoe hulpeloos je je dan kunt voelen… :hug:
Ik raakte op mijn 19e zwanger van mijn toenmalige vriend… Het was niet gepland en kwam dwars door de pil heen, maar toen het fout ging heb ik er echt heel veel moeite mee gehad…
Was een verdrietige tijd…
Dus nogmaals, heel veel sterkte iedereen die op dit moment ook door zo’n hel gaat… :hug:
He Sas nu je het zegt.
Ik ben het vruchtje ook verloren na een weekend veel lopen enzo.
Hier vandaag ook meer vloeien na een dienst met veel rennen, sjouwen en flinke aktie.
Dus wie weet is dat wel de oplossing? :think:
Ik denk wel dat dat kán helpen ja.
Je lijf moet even het laatste zetje dat het echt los mág.
Het eerste instinct is dus toch om het vast te houden en de hormonen aan te blijven maken.
Ik geloof wel dat het kan helpen als je je inspant…en het helpt ook om even wat stoom af te blazen dus het is sowieso ‘‘fijn’’’.
Sterkte…ik denk aan je.
:hug:
Hoe is het nu?
ik ben ook wel benieuwd hoe het nu met je gaat
:-* :-*
Vandaag al me meerdere keren wat moeten verschonen, het lijkt nu op een lichte ongesteldheid zonder krampen.
Ik ben vanmorgen naar het zkh geweest om te praten over de narcose. Morgen moet ik het zkh bellen hoelaat ik terecht kan. Als ik wel stolsels ga verliezen en krampen ga krijgen dan moet ik bellen en dan maken ze voor woensda of donderdag een echo voor controle of ik schoon ben. Ik hoop dus dat het morgen komt en ik niet woensdag alsnog onder narcose moet.