werkende mama's of huismama?

ik werk 32 uur 4 dagen dus.

werk op woensdag en donderdag vast

woensdag past sm op en donderdag mijn moeder.

werk om het weekend en andere week ma en vr erbij dus.



woe,do,za,zo

ma,wo,do,vr



Papa heeft elke vrijdag ouderschapsverlof.

momenteel minder werken niet mogelijk financieel vorig jaar huis gekocht dus hoge hypotheek en vriend is nog bezig met opleiding.

en werken allbei onregelmatig dus nikki hoeft alleen maar naar de oma’s en verder geen oppas nodig heerlijk dus.



Maar als ik thuis ben geniet ik dubbel!!

ben fulltime thuis

Hubbie is afgekeurd 80 tot 100% en hoeft niet meer te werken. Maar zodat wij aan het einde van de week niet elkaars koppen tegen elkaar gaan slaan werkt die toch 5ochtenden in de week :lol: Om het financieel breder te krijgen wil ik er wel bij gaan werken. Aangezien ik nog geen afscheid kan nemen van mn ventje :oops: stel ik het werk zoeken iedere keer uit :shifty:

Hier ook al bijna 3 jaar een fulltime huismama :inlove: Heel soms heb ik weleens een dag dat ik denk “oh werkte ik nu maar buitenshuis, ff ertussenuit” maar dat is maar heeeeel soms :lol: Verder vind ik het heerlijk om bij mijn jongens te kunnen zijn en niet te hoeven stressen 's morgens met 2 kids om alles op tijd in de kleren en de deur uit te hebben, de oudste en ik zijn namelijk allebei geen echte ochtendmensen :shifty: Geen ochtendhumeur, maar niet de vlotste zeg maar op het vroege uur :lol: :lol: :lol: Over een jaar moeten we wel, want dan gaat hij echt naar school :shock:



Maar is hier een heel bewuste keuze geweest, ik had het niet naar mijn zin in mijn werk en hub heeft een goede baan, dus we draaien heel goed op 1 salaris en dat geeft ook voor hub veel vrijheid als de kids eens ziek zijn of wat dan ook, want daar hoeft hij eigenlijk nooit wat mee qua werk dan :wink: Tenzij ik ook voor gaas op bed lig, maar dat gebeurt eigenlijk nooit :think: :lol:

Ik werk ong 25 uur per week in een zwembad,zit al 16 jaar bij de gemeente dus wou mijn baantje niet opgeven toen de kids kwamen,vindt het ook veel te leuk…ik werk ook in de avonden ,dus overdag lekker veel thuis…en niet veel in de weekenden…daar komt bij dat wij gratis zwemmen in alle zwembaden van de gemeente…ideaal…

Ik ga straks als mijn verlof erop zit weer werken: 2 dagen per week. Denk dat het voor mij beter is om ook buitenshuis wat te doen. Weet natuurlijk niet hoe het in de praktijk zal zijn (denk dat ik het in het begin wel moeilijk zal hebben).

ik was fulltime huismama, maar over anderhalve week ben ik parttime werkende mama :dance:

Ik ben al bijna 4 jaar thuis.



Ik heb zelf in de kinderopvang gewerkt op diverse locaties en wij vinden het geen fijn idee als de kinderen naar de opvang zouden moeten. Tenzij het niet anders kan natuurlijk, tegenwoordig wordt alles duurder en duurder :shock:



Ik zie om me heen dat ouders hun kinderen noodgdwongen ziek naar school moeten sturen :frowning: Dat lijkt me echt erg.



Binnenkort ga ik als het goed is aan de slag als gastouder. Ik heb ook nog eens de papieren als aanvulling en ik weet zeker dat onze kinderen het ook leuk zullen vinden. En op deze manier verdien ik toch wat extra voor in de spaarpot of voor noodzakelijke aanschaffen.



Ik heb me aangemeld als bestuurslid van de peuterspeelzaal en leer op deze menier veel mensen kennen. Leuk ook omdat beide kinderen op de psz zitten, ik ben er nauw bij betrokken.

vanaf de oudste is geboren ben ik partime gaan werken en nu de jongste er is ga ik als mijn zwangerschapsverlof erop zit stoppen met werken en ben ik dus thuis voor mijn kids.

Petje af voor de moeders die thuis blijven. Ik zou het echt niet kunnen. Ik ga dan tegen de muren op. Ok, in de zomer is er niks aan de hand. Maar nu als de kinderen vaak niet naar buiten kunnen. en financieel kunnen we ook niet anders. We willen hier graag wonen en dat betekent hoge hypotheek.

Ik heb nu nog verlof, maar ga hierna ipv full time naar een 32uur contract. Mijn man werkt gewoon full time. Ik vind het heerlijk zo thuis, maar begin nu toch ook wel mijn collega’s en de input van mijn werk te missen. Met alle respect voor de ‘huismama’s’ hoor, maar mijn dagen beginnen hier wel erg op elkaar te lijken hier.

Ik werk Parttime en mijn man fulltime. Ik werkte voor ik kinderen had ook fulltime, maar ben parttime gaan werken. Eerlijk gezegd lijkt het me niks om alleen maar thuismama te zijn, het is namelijk ook lekker om even iets anders te doen.



groetjes Merel.

Ik werk 32 uur/4 dagen in de week.

Heerlijk om te kunnen werken.

Dan is het ook weer heerlijk om thuis te zijn bij mijn meisje!!! :inlove:

Ik werk ook met een 0-uren contract. Maximaal 3 dagen per week, nu even lekker maar een halve dag. Straks ‘zwangerschapsverlof’ tot september, en dan weer 2 - 3 dagen bezig. Ik geef cursussen Engels aan bedrijven en aan de universiteit. Kan zoveel uren werken als ik zelf wil. Perfect!



Groetjes,

Femke

Ik ben een werkende mama

Ik ben overdag altijd thuis werk vaak 4 avonden in de week van 19 tot 23 breng dus vaak zelf de kids nog naar bed dus ja en fulltime moeder en partime werker

Ik weet precies wat je bedoelt, ik werk part-time (25 uur) naast mijn mama-job…

Ik werk 24 uur in de week in de zorg, meestal avonddiensten. Dus overdag ben ik lekker bij Bram…En als ik dagdiensten draai zijn het meestal halve dagen tot 12.30 uur…

Mijn man werkt full-time, heeft wel 1 keer in de week papadag :inlove:

Beetje fulltime mama. :smiley:



( ik werk namelijk als mijn man thuis is savond 2 uurtjes in de schoonmaak)

ik werk als oproepkracht, ene week 3 dagen, maar ook soms een week niet!! opzich zou ik wel wat anders willen, maar aan de andere kant, ik kan gewoon de vakanties plannen wanneer ik wil, kan nee zeggen enz enz… daarentegen verdien ik niet veel.

maar ik werk om er af en toe even uit te zijn, want mijn werk vind ik super :thumbup:

Ik heb niet gestemd want vond mijn keuze er niet tussen :wink:



Ik werk als gastouder. Dus ik werk wel maar ben ook thuisblijfmama.



Misschien nog een optie erbij? Mama’s die thuiswerken?