werkende mama's of huismama?

Ik werk 3 dagen in de week.

De ene week di, wo en do

en de andere week di, do en vr.



Ik zou er eerlijk gezegd niet aan moeten denken om fulltime thuis te moeten zijn. Heerlijk om even in een andere omgeving te zijn, maar ook weer heeeeeeeerlijk om dan thuis te komen.

Ik ga straks ook 3 dagen werken… kijken hoe dat bevalt allemaal. Financieel niet haalbaar helemaal te stoppen met werken, zou ik ook niet willen lijkt me prettig iets anders om het hand te hebben en de oma’s vinden het helemaal geweldig om op te passen! Kan eventueel nog wel een dag minder maar het is makkelijker een dag minder te gaan werken, dan dat je een dag erbij wilt (of moet) hebben.

Werk partime 24 uur per week nu, wo en do en om het weekend.

Zo hoeven de kids maar 1 dag naar het kdv.

Ik werk 16 uur per week. Vast dagen: op woensdag en donderdag.



Ik vind het heerlijk. Op woensdag passen opa en oma op en op donderdag is papa thuis.



Even lekker de deur uit om te werken. Als de 2 dagen werken er weer opzitten vind ik het ook weer heerlijk om lekker bij Lars thuis te zijn.



Ideale combinatie :smiley:

Ik werk 4 dagen maar heb net ouderschapsverlof opgenomen voor 2 jaar, dus ik werk nu 3 dagen.

Na die 2 jaar, ga ik weer verlof opnemen voor mijn andere dochter.

En het mooie is, is dat mijn verlof voor 75% wordt doorbetaald.

Dus financieel merk ik er niet veel van.



Ik vind het heerlijk om 3 dagen te werken en daarna thuis te zijn. 8)

Ik zit fulltime thuis en soms baal ik behoorlijk ik ben altijd de gene die tussen het gekibel en gemep zit en gehuil en die dwarze peuter buien.



ik denk dat waneer je werkt dat je er ook gewoon even uit ben en even rust heb en tijd voor je zelf te ontplooien dat heb ik dus niet en ik mis dat ( meschien ook wel om dat het vandaag een rot dag is hier ) heel erg.



ik roep wel eens tegen man lief ik wil ruilen ik baal er soms echt van.

Hier 2 part-time werkende ouders. Ik werk 2,5 dag (OV van 3 dagen) en mijn man werkt 4 dagen. Dat heeft hij na de geboorte van de eerste meteen gedaan.



Mochten we ooit in de positie komen dat ik zou moeten stoppen met werken,dan zou mijn man weer full-time moeten gaan werken…en heeeeel eerlijk…dat zou ik afschuwelijk vinden! Hij ook trouwens…hij wil er net zo graag voor ze zijn dan ik…



Dus i.h.k.v. wel/niet werkende mama…dit wordt de papa’s niet zo snel gevraagd…die zijn er ook nog!