werkende mama's of huismama?

ik ben zeer benieuwd hoeveel vrouwen hier nu eigelijk nog huismama zijn en hoeveel er partime en full time werken.

ik heb het idee dat full time huismama helemaal aan het uitsterven is…

ik ben dus erg nieuwschierig… :wink:

ik kan niet stemmen…full-time thuis!

nu wel :wink:

ik werk 70 %, zou graag fultime moeder zijn maar financieel is dat gewoon niet mogelijk.

ik word altijd een beetje kriegelig van dit soort vragen…



Volgens mij ben ik ook een mama hier thuis.

Als ik aan t werk ben, ben ik nog altijd een mama.

Alleen zit ik dan niet thuis he :wink:

@lydia wrote:

ik word altijd een beetje kriegelig van dit soort vragen…



Volgens mij ben ik ook een mama hier thuis.

Als ik aan t werk ben, ben ik nog altijd een mama.

Alleen zit ik dan niet thuis he :wink:




je weet best hoe ik het bedoel kom op…je moet jezelf niet aangevallen voelen :smiley:

Ik vind het heeerlijk om drie dagen te werken, en heeeeeeerlijk om de andere dagen met de meiden thuis te zijn!

Ik werk parttime (4 dagen) en ben 1 dag alleen thuis met mijn dochter. Hubbie is ook 1 dag alleen thuis met haar. Het bevalt ons prima, alleen vind ik het jammer dat ik het werk van 5 dagen nu in 4 dagen doe maar maar voor 4 dagen betaald krijg.

Ik ben fulltime thuismama.

Ik ben mama en ben thuis :wink:

Ik werk 2 ochtenden van 3 uur (6 uur totaal dus) dus ja tis part time maar voelt als een thuisblijfmama :dance:

Ik heb het heel luxe…



Ik ben een werkende mama, vijf uur per week buitenshuis, máár, dat is onder schooltijd van B’Elanna en Benthe gaat met mij mee en speelt daar lekker in de box.



Verder hebben wij een eigen zaak waar ik 24 uur per week minstens voor maak, maar dat doe ik lekker thuis, als de kindjes slapen of gewoon lekker aan het spelen zijn…



Dus ik ben eigenlijk een werkende thuismama :wink:

fulltime thuis :smiley:

sinds Aniek 7 maanden was ben ik thuisblijfmama voor alle dagen van de week :smiley:

Ik zou het ook niet anders meer willen, buiten dat het gewoon niet kan in onze situatie en het niet nodig is.



:thumbup:

@merel33 wrote:

@lydia wrote:
ik word altijd een beetje kriegelig van dit soort vragen…



Volgens mij ben ik ook een mama hier thuis.

Als ik aan t werk ben, ben ik nog altijd een mama.

Alleen zit ik dan niet thuis he :wink:




je weet best hoe ik het bedoel kom op…je moet jezelf niet aangevallen voelen :smiley:




Oke. Dan ben ik een part-time werkende moeder.

Sinds een jaar thuisblijfmama!

Thuisblijfmama, maar met de ambitie om weer aan de slag te gaan, en niet zozeer omdat ik daar nou zo’n zin in heb, want het liefst blijf ik bij Jayden thuis, maar financieel gezien krijgen we het dan iets makkelijker.

Pert-time werkende mama. Voo r mijn verlof van Tes 25 uur en na mijn verlof 16 uur per week.

Sinds dat Rhodé 1,5 is ben ik full-time thuis :inlove:

ik werk part-time (50%) in de gehandicaptenzorg…



ik werk elke vrijdag,2 weekenden en nog 2 andere doordeweekse dagen…