werkende mama's of huismama?

Ik werk 24 uur per week en vind heerlijk. Zoonlief gaat 2 dagen naar kdv en 1 dag is hij lekker thuis met papa.



Zoon vindt het ook geweldig op het kdv, dus was wil je nog meer!



Iedereen tevreden :mrgreen:

Ik werk part/fulltime :smiley:

Oftewel: op papier 32 uur (dus 4 dagen) maar in de praktijk 36 uur waardoor ik 4 uur per week spaar zodat ik alle schoolvakanties thuis kan zijn.



gr

muts

ik werk 26 u



waarvan de kids op de maandag naar mijn s ouders gaan… en op de woe & don gaan ze mee naar mijn werk (kdv)…



waar ik ze dus altijd kan begluren :mrgreen: :inlove:

Ik ben full tme thuis mama.



Ben gedeeltelijk afgekeurd, en het vinden van werk gaat nou niet erg makkelijk.



Zou eigenlijk ook niet anders willen op t moment nu Jana nog zo klein is.

Helaas een parttime werkende moeder. Sinds Levy wil ik graag thuismoeder zijn, maar helaas gaat dat in onze situatie niet.

Ik werk 24 uur in de week…

Door de gezondheid van onze jongste ( niet helemaal goed dus :wink: ) ben ik thuisblijfmama.

gelukkig gaat het erg goed met hem en zou ik wel weer kunnen werken. Maar dat is niet nodig en het zou niet handig zijn. Ivm het werk van mijn man. Wel ga ik in de toekomst meer administratie voor hem doen. Alle leuke dingen van ons bedrijf doe ik al wel mee :mrgreen:

Ik ben een fulltime thuisblijfmoeder (wat een omschrijving :lol: ).

Wel doe ik de administratie van ons eigen bedrijf.

ik ben een fulltime huismama

Momenteel fulltime thuis en daar geniet ik met volle tuigen van :inlove:

Oh ik heb niet gestemd want deze situatie zal niet blijven duren.

Ik wacht op een studie oftwel studie gecombineerd met partime werk :slight_smile:

Ik ga straks part-time werken …

3 dagen in de week van 7.45 tot 16.30 op woensdag donderdag en vrijdag…

Het liefst zou ik minder werken maar met de kosten van tegenwoordig is 3 dagen toch echt het minimum

Door omstandigheden fulltime thuismama en papa heeft tot september nog ouderschapsverlof en nu werkt 4/5, na september weer 5/5. (Dat ouderschapsverlof was wat meer dan een jaar).

sinds de geboorte van onze zoon fulltime thuis maar wil wel weer terug aan de slag in een kleine deeltijdbaan.



Ik vind het nl. genoeg geweest na ruim 3 jaar frobelen vind ik het veel te druk thuis :oops: ( ik wil weer gaan werken en dan komt er weer een werkster en loopt alles volgens mij weer georganiseerder dan het nu is…)



natas

optie parttime werken zit er niet bij, dus ik kan niets aanvinken.

Ik werk parttime.

eerste optie staat ik werk fulltime/parttime :wink:

ik werk 3 dagen (24 uur), en ik vind het heerlijk.

ik vind het nog heerlijker om thuis te zijn :wink:

Ook ik werk 3 dagen, 24 uur. Is net een mooi evenwicht vind ik. Zou het niet willen missen.

Ik werk met een 0-urencontract… Gemiddeld meestal 16 uur per week in de zorg…

Het komt erop neer dat Veron 1 middag naar de oppas (oma) gaat en de andere uren werk ik in de weekend als papa thuis is…



Als Veron 4 wordt ga ik alleen nog om het weekend werken denk ik…



Heerlijk en zo hebben we een lekker extra centje voor leuke dingen…



gr patricia

Ik had dezelfde nieuwsgierigheid, zie topic:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=62878&highlight=