Vind ik ook Anneke, ik vind het ook niet fijn om zonder onderbroek te slapen…
Ik slaap dus niet naakt maar ik douche wel, of kleed mij uit enzo…Als mijn kind mij dan roept dan ga ik naar ze toe. Is dat raar dan? Dat mijn kinderen mij naakt zien? vind het heel normaal…
Maar thuis in een string rondlopen (of naakt) vind ik weer raar. Vind het een beetje nudistisch ook. En daar heb ik niets mee…Dat andere dat wel prettig vinden is prima hoor. Maar ik vind het raar als je naakt of met string door je huis loopt…
Als ik douche, laat ik wel de deur open. kids mogen ook rustig binnenlopen. Na het afdrogen loop ik wel in Eva kostuum naar de slaapkamer om me aan te gaan kleden.
Ik denk dat iedereen moet doen waar hij of zij zich prettig bij voelt.
Als je naakt naar je kinderen toe loopt ben je niet raar, maar als je dat niet doet ook niet vind ik.
Ik voel me niet prettig naakt :shifty:
Anneke, ik denk het, jij zegt t… ik vind het ook een ’ onsmakelijk’ idee…
Verder nee loop ik niet in string door huis… maar mijn kinderen zien mij wel naakt als ik me aankleed of douche of zo…
@faizaa wrote:
Anneke, ik denk het, jij zegt t… ik vind het ook een ’ onsmakelijk’ idee…
Verder nee loop ik niet in string door huis… maar mijn kinderen zien mij wel naakt als ik me aankleed of douche of zo…
Wij hadden het gisteren er nog over … :mrgreen:
Het is niet eens hygienes :silenced:
@victoria wrote:
@faizaa wrote:Anneke, ik denk het, jij zegt t… ik vind het ook een ’ onsmakelijk’ idee…
ja daarom… ik durfde het dus niet te zeggen :mrgreen: :mrgreen:
niks nou ja, onderbroekje/string
Ja, nouja… naakt slapen lijkt me best heerlijk als het niet te koud zou zijn.
Geen kledingstukken die in de weg liggen als je gaat draaien.
Maarja, je draagt overdag ook een onderbroek en dat is ook niet geheel zonder reden.
Dus een onderbroek op zijn minst.
Maar ik lig in een onderbroek en een hemdje en daar heb ik echt geen last van tijdens het slapen.
Het enige waar ik niet tegen kan zijn nachthemden of van die jurkdingen.
Die kruipen omhoog en dat vind ik echt heel irritant.
Een flanellen broek kan ik best hebben.
@faizaa wrote:
@victoria wrote:@faizaa wrote:Anneke, ik denk het, jij zegt t… ik vind het ook een ’ onsmakelijk’ idee…
Ik hou ook altijd ondergoed aan, maar wat maakt het niet hygienisch eigenlijk :think: ?
En wat betreft het naakt zijn, als ik ga douchen of me aan het omkleden ben dan zien ze het ook.
Heb ik geen probleem mee.
Maar naakt in huis lopen doe ik niet snel.
En dan niet omdat de gezinsleden dat niet mogen zien, maar de postbode, en de overbuurvrouw enzo liever niet… :shifty:
@lydia wrote:
Ik hou ook altijd ondergoed aan, maar wat maakt het niet hygienisch eigenlijk :think: ?
Nou, een beetje hetzelfde als met je blote billen in je spijkerbroek gaan… 8)
Je kunt ook denken; ik draag de hele dag al textiel, dat kan niet goed voor je lijf zijn… 8) Beetje luchten kan ook fris zijn.
Snap je?
Ik vind het ook niks hoor, maar ik zie het onhygienische er niet aan eigenlijk.
@lydia wrote:
@faizaa wrote:@victoria wrote:@faizaa wrote:Anneke, ik denk het, jij zegt t… ik vind het ook een ’ onsmakelijk’ idee…
ik ga ook niet met mijn blote poes op de bank zitten om dezelfde reden… ik merk toch als je last van afscheiding hebt, een onderbroek fijn is :mrgreen: en ik word zelf zo plakkerig van naakt in bed, naakt dus zonder onderbroek en top… zweet van borsten vind ik niet zo’n ramp maar daar beneden wordt het ook zo klef dan… en nee, niet prettig als dat in mijn hoeslaken komt… ik vind het onnodig zeg maar… hele dag slip aan en dan ineens in bed moet ie uit… :lol:
@faizaa wrote:
@lydia wrote:@faizaa wrote:@victoria wrote:@faizaa wrote:Anneke, ik denk het, jij zegt t… ik vind het ook een ’ onsmakelijk’ idee…
ik ga ook niet met mijn blote poes op de bank zitten om dezelfde reden… ik merk toch als je last van afscheiding hebt, een onderbroek fijn is :mrgreen: en ik word zelf zo plakkerig van naakt in bed, naakt dus zonder onderbroek en top… zweet van borsten vind ik niet zo’n ramp maar daar beneden wordt het ook zo klef dan… en nee, niet prettig als dat in mijn hoeslaken komt… ik vind het onnodig zeg maar… hele dag slip aan en dan ineens in bed moet ie uit… :lol:
Ze beschrijft het weer echt ala Fai :shifty: maar ik ben het geheel met haar eens…
@faizaa wrote:
@lydia wrote:@faizaa wrote:@victoria wrote:@faizaa wrote:Anneke, ik denk het, jij zegt t… ik vind het ook een ’ onsmakelijk’ idee…
nee, dat zit ook voor geen meter denk ik.
Maar liggen of zitten vind ik wel verschil.
In ieder geval hier een slip of string, en geen shirt. Daar krijg ik de zenuwen van, dan kan ik me niet lekker omdraaien en zo.
Ik word juist klefferig van beneden met kleding aan. Ik gebruik altijd inlegkruisjes overdag omdat ik die nodig heb (katoenen ook nog) maar als ik’s nachts naakt slaap heb ik juist nergens last van.
Maar ik verschoon mijn bed sowieso minstens 1 keer per week omdat mijn man zo warm is 's nachts.
Voor de mensen die naakt slapen niet hygienisch vinden: verschonen jullie dan ook na iedere vrijpartij het bed? Dan zou je (uitgaande van het gemiddelde aantal keren vrijen per week) toch ook al snel 2 keer per week je hele bed moeten verschonen?
Voor mijzelf geldt dus: hoe meer kleding aan in bed hoe warmen, zweteriger en klefferiger.
@lydia wrote:
Ik vind het ook niks hoor, maar ik zie het onhygienische er niet aan eigenlijk.
Waarom het niet hygienisch is :lol:
Zoals fai al beschrijft … het is gewoon niet fris :lol:
Inderdaad, net als Fai. :lol:
En met die vrijpartijen kan ik nog leven, maar standaard elke nacht vind ik wat anders.
En dan liggen we ook in het midden, en daarna ‘rollen’ we naar onze eigen plek, dus niemand die er last van heeft. :lol:
Maar er valt wat voor te zeggen inderdaad, erg fris is dat misschien ook niet.
Sowieso na een vrijpartij bloot blijven liggen… dan uhm… tja dat bedenken jullie zelf maar. 8)
Alleen de woorden: Alles wat er in gaat, moet er ook weer uit… :mrgreen:
@victoria wrote:
@lydia wrote:ik snap je :lol: niet zo, ik stelde geen rare vraag dacht ik :oops:Ik vind het ook niks hoor, maar ik zie het onhygienische er niet aan eigenlijk.
Waarom het niet hygienisch is :lol:
Zoals fai al beschrijft … het is gewoon niet fris :lol:
Ja,als je iedere nacht ligt te druipen in je bed… Dan is het misschien niet lekker.
Maar er zijn dus ook naaktslapers die niet druipen (he, misschien komt dat juist wel door het naakt slapen! )