Welke pyjama draag jij?

Wat voor pyjama’s draag jij?

Ik heb een leuke paars geblokte flanellen pyjama gehad, maar die vond Marco toch wel zo erg, dat ik m (toen ie eigenlijk echt op was) weggegooid heb. :mrgreen:

Toen ik Marco leerde kennen droeg ik altijd bigshirts. (had een keer een gele met een kuikentje erop aan toen hij onverwacht langskwam :oops: )

Nu heb ik gewoon saaie zwarte longsleeve shirts en zwarte broeken. Van dat lekkere soepele t-shirtstof (en hoe heet dat ookalweeer??? :roll: )

Maar die zijn dus totaal sexloos… :shifty:

Wat dragen jullie en heb je nog tips voor leuke sexy pyjama’s?

(en dan sexy EN warm, dus niet dat ik in bed lig te rillen in mijn hemdje)

Ik hou niet van satijn, dat vind ik naar aanvoelen. Hou van flanel, katoen etc…

ik draag nu xxxl t-shirts en van die grote oma onderbroeken :mrgreen:

ik draag niets… :mrgreen: lekker naakt slapen heerlijk. :lol: en voor de sex is het :dance: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Ik draag een XL shirt met Winnie the pooh…

ik heb alleen pyama’s voor als het echt koud is of voor de zondagmorgen als we aan het ontbijt zitten. anders slaap ik gewoon naakt, of het nu zomer of winter is.

Ik heb dan big shirts. 1 met een superman teken erop en 1 met een koetje, varkentje en een kippetje erop. Die is eruugggg roze :mrgreen:

En voor eronder een joggingbroek.

ik heb alleen pyama’s voor in de kraamtijd.

slaap normaal dus lekker zonder of enkel een string aan.

Ik slaap ook in mn geboorte kostuum, kan echt niks verdragen aan mn lijf als ik slaap, dus lekker bloot. Mn partner ligt zomer en winter in een echte pyama :mrgreen: , die kan niet zonder.

Oh echt…naakt?

Ik heb het met pyjama nog koud in bed, hoe doen jullie dat dan? Marco is wel warm, maar ik lig er meestal eerst in.

Ik moet er 's nachts ook meestal wel een keer uit om te plassen…brrr

En ik heb na het eten (rond 20.00 uur) ook meestal mijn huispak/pyjama al aan, zit zo lekker. Ga rond 22.00 uur naar bed.

@Nicje wrote:

Oh echt…naakt?

Ik heb het met pyjama nog koud in bed, hoe doen jullie dat dan? Marco is wel warm, maar ik lig er meestal eerst in.

Ik moet er 's nachts ook meestal wel een keer uit om te plassen…brrr

En ik heb na het eten (rond 20.00 uur) ook meestal mijn huispak/pyjama al aan, zit zo lekker. Ga rond 22.00 uur naar bed.

Ik kan mn electrische deken aanzetten of een dubbel dekbed opleggen, s nachts is het heel snel plassen en weer terug :mrgreen:

ik ook alleen een pyjama in de kraamtijd of als ik ziek in bed aan het lezen ofzo ben.

Anders heb ik altijd een vrouwenboxershortje aan en verder niks.

Ik vind het altijd zo vervelend als de stof van een pyjama om je heen draait!

Ennuuh sexy pyjama tip hmmm… volgens mij zijn er geen lekker warme sexy pyjama’s

Misschien toch zo’n mooi slaapjurkje, en dan een pyjama-jasje met knoopjes erover, die je los kan maken :thumbdown:

hier geen pyjama aan, bed is al warm genoeg want we hebben een electrische onderdeken.

Moet de komende weken maar ff opzoek na een pyjama voor de kraamtijd of dat ik onverwachts in het ziekenhuis kom want hier thuis heb ik niks :mrgreen:

Ik heb alleen een onderbroekje aan.

Je hebt wel van die katoene jurkjes, maar dat zijn vaak ook spagettibandjes :think: en dat vind je dan waarschijnlijk ook te koud toch?

Je moet het gewoon eens proberen om niets aan te doen in bed. Je raakt er zo aan gewent en als je dan weer eens een shirtje aan doet zit het echt niet lekker meer (zeg ik die ook altijd een dikke pyama aan deed en zelfs zomers een shirt aan had)

ik ga voor de evaatjes… :stuck_out_tongue: koud? neuh in de winter leg ik er een fleecedeken onder(dus onder mijn dekbed, ik lig dus eerst onder fleece dan dekbed) en over mijn voeten nog een deken oid. Slaap dan ook wel voor het open raam(ja ook met die -20) pyjama’s zijn aan mij niet besteed, heb er altijd ruzie mee

Voor met een goed boek op de bank een jogging achtig huispak met afhankelijk vna het weer een t shirt of een longsleeve.

Maar in bed: ALTIJD NAAKT!

Ik slaap alleen in een t-shirt.

Echt pyama’s heb ik niet.

Hier Naakt of onderbroek

Stelletje nudisten hier op KOK…

Ik voel me nu wel heel suf met pyjama hahaha 8)

Ik zal het nog erger maken, heb weleens met fleecetrui aan in bed gelegen. Totdat Marco naar bed kwam, dan kreeg ik het zo warm… :stuck_out_tongue:

Misschien is het ook een kwestie van oefenen… oh het idee alleen al…brrr

In de zomer heb ik ook minimaal een hemdje en een boxer aan. Ik voel me zo naakt zonder iets haha

Heb ook ALTIJD iets op me liggen. In de zomer minimaal een laken.

In de winter slaap ik echt in een flanellen pyjama die zijn zo lekker warm en anders slaap ik in een bigshirt . Naakt slapen vind ik helemaal niets.

Heb weleens geslapen in zo’n satijnen pyjama/nachthem/sleepdress maar dan glibber je zo in bed en ik werd er ook nog eens statisch door geladen dus als hubbie me dan kuste vlogen de vonken er letterlijk van af, haha

Nicje,

zou ik familie van je zijn??? :think:

Al wat je in dit topic schrijft herken ik voor de 100 %. Jaja ook de fleece…

ik hou het dus wel bij flanellen pyama’s in de winter

en in de zomer minstens een spagettibandjesslaapjurkje en slipje.

Ook al is het méér dan 30 gr en zweet ik me kapot, ik moét iets op me hebben al is het maar een heel dun lakentje.

Wauw, bedenk net: wat heb je véél aan mijn verhaal. Niets dus ! :lol:

liefs

Gerda

draag helemaal niets wij beide niet :wink: