Welke pyjama draag jij?

Eeeh pyjama gewoon een simpele en in de winter nog ee dikke trui erover,

onderbroekje of niks. ik vind het echt een straf als ik ergens logeer en dan wel geacht wordt wat aan te doen :silenced:

@gerda wrote:

Nicje,

zou ik familie van je zijn??? :think:

Al wat je in dit topic schrijft herken ik voor de 100 %. Jaja ook de fleece…

ik hou het dus wel bij flanellen pyama’s in de winter

en in de zomer minstens een spagettibandjesslaapjurkje en slipje.

Ook al is het méér dan 30 gr en zweet ik me kapot, ik moét iets op me hebben al is het maar een heel dun lakentje.

Wauw, bedenk net: wat heb je véél aan mijn verhaal. Niets dus ! :lol:

liefs

Gerda

Ik zat ook al zo :wink: , precies hier zo!

Slapen zonder deken of laken? nou lukt gewoon niet! Op de bank lig ik zelfs met lakentje als ik gewoon ‘lig!’… en in ga dutten! :mrgreen:

En altijd een t-shirt of hele pyama ! of spaggethibandjes shirtje of jurkje en ondergoed en soms zelfs nog een boxer omdat het anders weer schuurt het tussen me benen! :eh:

ho, ik slaap wel zomer en winter onder een dekbed hoor, zonder kan ik niet slapen!!!

hoihoi

ik draag niks onder de dekens. Ik heb 2 van de big-shirts voor straks in het ziekenhuis.

Ik heb gemerkt dat ik het eerder warm heb zonder dan met pyama

groetjes

marlies

Ik heb altijd, of het nu zomer of winter is een lange broek aan en een bigshirt. Het liefst heb ik van die dunne linne flodder broeken aan… In de zomer heb ik ook nog het dekbedovertrek (zonder dekbed) over me heen.

Ik wijk dus ook even lekker af, want ik draag in de winter badstofpyama’s lange mouw shirt en broek. In het najaar en voorjaar draag ik dunnere pyama;s met vaak lange mouw en in de zomer een pyama met korte mouw en korte broek. Lig ook eigenlijk het hele jaar door onder een dekbed, alleen sla ik die weleens iets terug.

Hier dus geen sexy pyamá's maar manlief kijkt daar toch niet naar, die trekt alles bij me uit als hij wat van me wil :inlove: en andersom ook :inlove:

hihi dat vroeg ik dus net ook af he…? :think: hoe doen de dames dat die er zo ontzettend dik bij gekleed liggen in qua sex? ik kan me nml indenken dat er geen man warmloopt van een dikke fleece pyama :shock:

Nee Merel, inderdaad :mrgreen:

Vandaar mijn vraag ook, of iemand een tip heeft voor een sexy warme pyjama :lol: :lol: :lol:

Marco is nogal visueel ingesteld en ziet graag mooie kleding, das toch lastig met zo’n doorsnee pyjama/hobbezak :angel:

Zomers zijn makkelijker, die hemdjes zijn veel leuker om naar te kijken :wink:

@merel33 wrote:

hihi dat vroeg ik dus net ook af he…? :think: hoe doen de dames dat die er zo ontzettend dik bij gekleed liggen in qua sex? ik kan me nml indenken dat er geen man warmloopt van een dikke fleece pyama :shock:

Ff gevraagd, ik hoor hier ‘We kijken er gewoon langs’… :think:

Ik slaap meestal in een bigshirt.

Alleen als het echt dik vriest buiten dan slaap ik in een pyjama met lange mouwen en lange broek.

In bed heb ik alleen een onderbroek of een boxer aan. Voor de kraamtijd van Lara heb ik pyama’s gekocht. En met Nina weer gebruikt.

Maar kun je niet zo’n mooi setje kopen, waar een soort ochtendjas bij zit. Lekker warm als je in bed stapt en dan in bed zorgen dat je het warm krijgt… 8)

@Mutsie86 wrote:

En voor eronder een joggingbroek.

Een joggingbroek? In bed?? :shock:

wat dacht je dan van zoiets…

Wij slapen allebij naakt :lol:

Maar ik heb wel pijamas. Ik bestel ze online op

en op

Maar sexy en warm… Wacht …

zo iets met een shirtje erop

of zo iets

Edit beheer commerciële links verwijderd

ligt aan mijn bui en hoe warm het is. soms een bigshirt, soms een mooie slipdress, soms niets.

Idd, hier ook altijd raam open 's zomers en 's winters.

@merel33 wrote:

Jamaar, dit noem je toch geen joggingbroek? Daar versta ik zo’n dik geval onder.

Wat heeft wel of niet naakt slapen nu met seks te maken? Het maakt toch niet uit of je een pyama aan hebt of niet? Die is heel snel uit, hoor! :mrgreen:

@kantjeboord wrote:

@merel33 wrote:

Jamaar, dit noem je toch geen joggingbroek? Daar versta ik zo’n dik geval onder.

ik heb het ook niet over een joggingbroek dat was iemand anders…ik kan me het ook niet voorstellen dat mensen zo in bed kruipen de joggingbroek dan he…ik slaap in the nude :mrgreen:

Pyjama en sex…

Ik kan me voorstellen dat het er niet echt smaakmakend eruit ziet voor een man, zo’n ingepakte vrouw in een niet-zo-heel-erg-sexy-en-leuk-pyjamaatje :mrgreen:

Merel. die zwarte vind ik leuk, maar is dus niet warm :? Zoiets draag ik in de zomer…

En Veugje, zo’n broek heb ik nu, maar het shirt erop is zooooooooooooo niet opwindend te noemen :lol: :lol: :lol:

Dus misschien moet ik op zoek gaan naar een mooi shirt…

Vaak heb ik met pyjama’s dat ze hoog aansluiten.Mag van mij wel iets bloter… En dan ook weer niet TE als ik onverwacht bezoek krijg… dus niet ordi zeg maar :wink: