Welke pyjama draag jij?

@Nicje wrote:

Pyjama en sex…

Ik kan me voorstellen dat het er niet echt smaakmakend eruit ziet voor een man, zo’n ingepakte vrouw in een niet-zo-heel-erg-sexy-en-leuk-pyjamaatje :mrgreen:

Merel. die zwarte vind ik leuk, maar is dus niet warm :? Zoiets draag ik in de zomer…

En Veugje, zo’n broek heb ik nu, maar het shirt erop is zooooooooooooo niet opwindend te noemen :lol: :lol: :lol:

Dus misschien moet ik op zoek gaan naar een mooi shirt…

Vaak heb ik met pyjama’s dat ze hoog aansluiten.Mag van mij wel iets bloter… En dan ook weer niet TE als ik onverwacht bezoek krijg… dus niet ordi zeg maar :wink:

kijk eens bij de pabo :wink:

haha ik draag geen pyama…K. zou zich rot schrikken…

ik slaap naakt…en als ik t echt heel erg koud heb trek ik wel ff een shirt aan,een gewoon shirt…verder niks bijzonder…

In de winter slaap ik in een bigshirt en een joggingbroek…en dat ziet er alles behalve charmant uit haha :oops:

In de zomer alleen een bigshirt.

Ik heb altijd een onderbroek en een strak hempje aan in bed…

Kan niet goed bewegen in een trui en broek in bed…

Ik ga juist heel erg zweten als ik geen ondergoed en hempje aan heb…

En zo’n zijden ding, ja erg leuk maar dat trek je toch niet aan IN bed… :mrgreen: dat zit toch niet lekker, is meer voor de ‘mooi’ toch? :angel:

Ik heb zo’n zijden geval aan wat gevoerd is…kan niet tegen koude schouders.

Het staat wel aardig.

als ik niet 10 kilo te zwaar zou zijn

Je moet ook ONDER de dekens kruipen Dune, niet met je schouders erboven… :mrgreen:

@faizaa wrote:

Je moet ook ONDER de dekens kruipen Dune, niet met je schouders erboven… :mrgreen:

Ik woel altijd zo…en das niet van de hitte kan ik je vertellen :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: you is nastyyy :mrgreen:

Mijn man heeft t trouwens altijd koud… die heeft weleens met een jogging broek (zo’n dikkere puma) in bed gelegen… vreselijk… verder draagt hij altijd een shirt en boxer… kan dat gevoel van ‘naakt’ niet hebben… EN op zijn helft van het bed ligt onze dikke Turkse zweetdeken, DUBBEL op hem… :sick: :sick: :sick:

Haha ik ken da

Wij hebben in de zomer altijd ons winterdekbed erop. En ik ka ook niet zonder dekens slapen.

Die zweetdeken van je is wel een hot issue bij jullie he :lol:

Ik ‘erger’ me aan die zweetdeken maarja, mijn man is er gek op… hij kan niet zonder… :mrgreen:

ik vraag me echt af wat een pyjama nou te mkaen heeft met s.x , die gaat toch uit :think: Hebben er allebei geen last van hoor. Binnen no time is de pyjama uit

Ik slaap lekker in mijn blootje. Ik heb een hekel aan kleding aan in bed, dat kruipt omhoog en is zo benauwd, brrrrr… Zelfs midder in de winter lekker in mijn blote gat in mijn bedje.

Toen mijn man en ik gingen samen wonen heb ik als eerste zijn pyjama’s weggegooid 8) Hij had van die opa-pyjama’s aan in bed, met lange mouwen en lange pijpen, vreselijk. Als hij bij mij in bed stapte kreeg ik een lachstuip…hihi Bovendien was het ook veeeeel te warm om mee te knuffelen.

Ik vind herenpyjama’s denk ik het meest onaantrekkelijke kledingstuk voor mannen.

Nu draagt hij t-shirts met boxers.

Ben ik nou zo’n koukleum :eh: , de meeste van jullie slapen naakt, nou brrrr.

Ik heb nu een superdik dubbel dekbed, een satijnen pyama ding met lange mouwen en sportsokken ( charming :lol: ) aan. In de zomer heb ik zelfs ook nog sokken ( van die gewone sokken ) aan in bed en ik slaap altijd onder mijn dekbed, hoe warm het in de kamer ook is. Mijn partner ligt dan peentjes te zweten en ik presteer het dan zelfs nog om het koud te hebben :eh:

Niks!!! Wij slapen allebei naakt :inlove:

Ik heb het inderdaad heel snel warm. Ik slaap ook de helft van de tijd boven mijn dekbed.

Mijn man en zoons stralen met z’n drietjes wellicht genoeg warmte uit in onze kamer :wink:

maar het feit is wel dat als je naakt slaapt je het veel eerder warm hebt dan dat je met kleren aan in bed kruipt…

DannySan kruipt 's avonds in bed bij zijn meisje, en zijn handje gaat ondeugend richting haar lijf…

Op zoek naar een stukje naakte huid om aan te raken vindt hij… :wall: een pyama? :wall:

Oftewel graag helemaal níets aan bij het in bed zijn, ik vind pyjama’s leuk voor búiten het bed (ikzelf heb gewoon joggingbroek en slobbershirt, en mamy heeft wel iets ‘spannenders’ hoor; maar voordat we in bed (of ergens anders) liggen is het zéker UIT :mrgreen:

@faizaa wrote:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: you is nastyyy :mrgreen:

Ik zag dit topic en had al het donkerbruine vermoeden :mrgreen: dat mijn medemuts en Dune hier ook zouden wezen.

Nou goed Pyjama geen zeg ik, alleen een slip of string.

@Tamma wrote:

Ik slaap meestal in een bigshirt.

Alleen als het echt dik vriest buiten dan slaap ik in een pyjama met lange mouwen en lange broek.

ik ook en als het heeeeel warm is dan in spagetti topje 8)