Ik kan me voorstellen dat het er niet echt smaakmakend eruit ziet voor een man, zo’n ingepakte vrouw in een niet-zo-heel-erg-sexy-en-leuk-pyjamaatje :mrgreen:
Merel. die zwarte vind ik leuk, maar is dus niet warm :? Zoiets draag ik in de zomer…
En Veugje, zo’n broek heb ik nu, maar het shirt erop is zooooooooooooo niet opwindend te noemen :lol: :lol: :lol:
Dus misschien moet ik op zoek gaan naar een mooi shirt…
Vaak heb ik met pyjama’s dat ze hoog aansluiten.Mag van mij wel iets bloter… En dan ook weer niet TE als ik onverwacht bezoek krijg… dus niet ordi zeg maar
Mijn man heeft t trouwens altijd koud… die heeft weleens met een jogging broek (zo’n dikkere puma) in bed gelegen… vreselijk… verder draagt hij altijd een shirt en boxer… kan dat gevoel van ‘naakt’ niet hebben… EN op zijn helft van het bed ligt onze dikke Turkse zweetdeken, DUBBEL op hem… :sick: :sick: :sick:
ik vraag me echt af wat een pyjama nou te mkaen heeft met s.x , die gaat toch uit :think: Hebben er allebei geen last van hoor. Binnen no time is de pyjama uit
Ik slaap lekker in mijn blootje. Ik heb een hekel aan kleding aan in bed, dat kruipt omhoog en is zo benauwd, brrrrr… Zelfs midder in de winter lekker in mijn blote gat in mijn bedje.
Toen mijn man en ik gingen samen wonen heb ik als eerste zijn pyjama’s weggegooid 8) Hij had van die opa-pyjama’s aan in bed, met lange mouwen en lange pijpen, vreselijk. Als hij bij mij in bed stapte kreeg ik een lachstuip…hihi Bovendien was het ook veeeeel te warm om mee te knuffelen.
Ik vind herenpyjama’s denk ik het meest onaantrekkelijke kledingstuk voor mannen.
Ben ik nou zo’n koukleum :eh: , de meeste van jullie slapen naakt, nou brrrr.
Ik heb nu een superdik dubbel dekbed, een satijnen pyama ding met lange mouwen en sportsokken ( charming :lol: ) aan. In de zomer heb ik zelfs ook nog sokken ( van die gewone sokken ) aan in bed en ik slaap altijd onder mijn dekbed, hoe warm het in de kamer ook is. Mijn partner ligt dan peentjes te zweten en ik presteer het dan zelfs nog om het koud te hebben :eh: