Welke pyjama draag jij?

Hier beide vaak alleen in een onderbroek, maar vaak ook gewoon naakt

@kantjeboord wrote:

@Mutsie86 wrote:

En voor eronder een joggingbroek.

Een joggingbroek? In bed?? :shock:

Neeejjjj haha voor op de bank! :mrgreen:

hub heeft trouwens wel altijd een pyama aan. En nee dat is niet opwindend :wink: Dus meestal pluk ik heel snel zijn pyama uit of zeg al bij het naar bed gaan: Hou je pyama maar even uit haha.

Maar in de zomer slaapt hij in zijn boxer en dat vind ik al een stuk prettiger om naar te kijken :thumbup: :inlove:

Zelf moet ik er echt niet aan denken om iets aan te hebben in bed. Ik heb het zo altijd al warm, laat staan bij het idee om meer aan te moeten.

Een t-shirt zonder mouwen (zomer en winter) en boxer shortje

Dikke flannelen pyama!!! Echt altijd iets aan. Als mijn dijen tegen elkaar aan liggen en dat wordt zweterig en plakkerig … :sick: Nee, altijd een lange pyamabroek met s’zomers een hempje en s’ winters de bijbehorende shirt. Mijn man vindt dat helemaal niet erg; " heb ik een kadootje om uit te pakken"… Dus ik zou zeggen een pyama met heeeeel veeeeel knoopjes!!! :lol: :lol: :lol:

groetjes :mrgreen:

@merel33 wrote:

@kantjeboord wrote:
@merel33 wrote:
wat dacht je dan van zoiets…

Jamaar, dit noem je toch geen joggingbroek? Daar versta ik zo’n dik geval onder.

ik heb het ook niet over een joggingbroek dat was iemand anders…ik kan me het ook niet voorstellen dat mensen zo in bed kruipen de joggingbroek dan he…ik slaap in the nude :mrgreen:

ow sorry, ik dacht dat je reageerde op het bericht over slapen in je joggingbroek. :mrgreen:

@faizaa wrote:

Mijn man heeft t trouwens altijd koud… die heeft weleens met een jogging broek (zo’n dikkere puma) in bed gelegen… vreselijk… verder draagt hij altijd een shirt en boxer… kan dat gevoel van ‘naakt’ niet hebben… EN op zijn helft van het bed ligt onze dikke Turkse zweetdeken, DUBBEL op hem… :sick: :sick: :sick:

Dat is dus een hele uitdaging om hem uitgepakt te krijgen voor een spannend avondje! :mrgreen:

@marielle wrote:

@faizaa wrote:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: you is nastyyy :mrgreen:

Ik zag dit topic en had al het donkerbruine vermoeden :mrgreen: dat mijn medemuts en Dune hier ook zouden wezen.

Nou goed Pyjama geen zeg ik, alleen een slip of string.

Goed gedacht ghegheghe. :thumbup:

Je denkt toch geen slechte dingen he, ik heb ook een normale reactie gegeven… :naughty:

@Dune wrote:

@marielle wrote:
@faizaa wrote:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: you is nastyyy :mrgreen:

Ik zag dit topic en had al het donkerbruine vermoeden :mrgreen: dat mijn medemuts en Dune hier ook zouden wezen.

Nou goed Pyjama geen zeg ik, alleen een slip of string.

Goed gedacht ghegheghe. :thumbup:

Je denkt toch geen slechte dingen he, ik heb ook een normale reactie gegeven… :naughty:

Ik zou niet durven

:mrgreen:

Meestal alleen een shirt…verder niks…

Met pyjama of naakt daar kijk ik allemaal niet van op, maar slapen in een string… :hand: ik moet er niet aan denken!!

Hier ook echt wel een pyama hoor! Liefst gewoon effen en van katoen. Zomers met een boxer/hemdje of een shortama ( ja ja bestaand woord :wink: )

Ik kan echt niet slapen als ik nix aan heb.

@Sooki wrote:

Met pyjama of naakt daar kijk ik allemaal niet van op, maar slapen in een string… :hand: ik moet er niet aan denken!!

waaaaaaah ik ook niet… brrrrrrrr… :silenced:

@faizaa wrote:

@Sooki wrote:

waaaaaaah ik ook niet… brrrrrrrr… :silenced:
:sick:

ik slaap 's winters in tshirt en sokken :mrgreen:

's zomers niks

sokken Famke, echt?? hahaa… waarom geen kruik? ik ben gekkkk op mn kruik… :inlove:

@faizaa wrote:

sokken Famke, echt?? hahaa… waarom geen kruik? ik ben gekkkk op mn kruik… :inlove:

Jaaaaa! Bovenop die pyama gaat ook altijd nog een kersenpitje :inlove:

En waarschijnlijk ben ik echt erg, pyama gaat op de kachel voordat ik 'm aantrek :shifty:

Mip… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: zou ook iets voor mijn Azzy zijn… :thumbup:

Kantjeboord… overal drukknoopjes he :stuck_out_tongue: :liar: , hij heeft t zo open als ie wilt… :mrgreen: :wink:

@faizaa wrote:

ja. sexy ben ik he… :mrgreen: 8)

gelukkig maken mn (.)(.) alles goed…

enneh… 's zomers slaap ik ook nog onder een deken…

Ik zou dus nu best onder jouw turkse zweetdeken willen :drool:

:lol: :lol: :lol: :lol: ik heb ze gezien dus ja, kan me er iets bij voorstellen…

ow, nou doe je best… dikke (.) en een Turkse deken zijn ultieme genot voor Azzy… :mrgreen:

ik heb het echt snel warm, schop de kruik ook altijd het bed uit na een tijdje… en dan s’nachts de voeten uit het dekbed aan de zijkant, heerlijk… of 1 schouder en dan is die kou aan die schouder best lekker, doordat de rest warm ligt… :inlove: