Welke pyjama draag jij?

@faizaa wrote:

:lol: :lol: :lol: :lol: ik heb ze gezien dus ja, kan me er iets bij voorstellen…

ow, nou doe je best… dikke (.) en een Turkse deken zijn ultieme genot voor Azzy… :mrgreen:

ik heb het echt snel warm, schop de kruik ook altijd het bed uit na een tijdje… en dan s’nachts de voeten uit het dekbed aan de zijkant, heerlijk… of 1 schouder en dan is die kou aan die schouder best lekker, doordat de rest warm ligt… :inlove:

jammer genoeg ben ik niet blond 8)

ergens 's nachts doe ik wel mn sokken uit hoor, en dan hang ik mn voeten ook onder de dekens vandaan… :angel:

Ik slaap in t shirt en zomers trek ik ook vaak een dunne broek aan, anders blijf je zo aan de dekens/lakens plakken.

En ik heb ook meestal sokken aan in bed… :smiley:

Bij hunkemoller heb je vaak wel van die leuke geruite of gestreepte broeken waar je dan een aansluitende longsleeve in een effen bijpassende kleur kan bijdragen. Dat vind ik best sexy als je er geen bh onderaan hebt. Wat je natuurlijk niet aanhebt in bed.

Moet je je man dan altijd opwinden in bed?

Ik slaap voornamelijk in mijn bed en dan wil ik het prettig hebben. Dat mijn man een flanelle pyjama niet sexy vind, daar heb ik niet veel mee te schaften.

Maar goed, in de zomer een topje met onderbroek en in de winter een pyjama…Nu een tshirt en onderbroek…

tshirtje en een onderbroek/boxer

@Madre wrote:

Ik slaap voornamelijk in mijn bed en dan wil ik het prettig hebben. Dat mijn man een flanelle pyjama niet sexy vind, daar heb ik niet veel mee te schaften.

Maar goed, in de zomer een topje met onderbroek en in de winter een pyjama…Nu een tshirt en onderbroek…

Heeeeeeeeeeeeeelemaal mee eens :mrgreen:

Voor de zwangerschap sliep ik bloot, nu kreeg ik in de zwangerschap t idee dat ik een pyama aan moest trekken, ook toen t zo warm was.

Maar sinds de bevalling durf ik niet meer bloot te slapen omdat ik bang ben dat iemand mijn onderkant zou zien :oops:

@Wawa wrote:

@Madre wrote:

Ik ook… :thumbup:

pyjama en altijd onder deksens … en mijn man wordt niet opgewonden van mijn pyjama’s maar van mij :wink:

:inlove:

Zomer’s en 's winters in hemdje en onderbroek. En we slapen onder het

zomerdekbed. We hebben zo’n vierseizoenendekbed, maar de ene helft

is nog nooit gebruikt :oops: :lol: Veel te warm.

Ik heb in de kast wel twee bigshirts liggen, maar die zijn voor als ik ergens

anders slaap dan thuis.

@faizaa wrote:

@Wawa wrote:
@Madre wrote:

Ik ook… :thumbup:

Hier ook!!

Zomers ook gewoon onder mijn dekbedje trouwens en altijd mijn raam open, ook als het buiten echt koud is!

Ik ook Bren, kan niet slapen zonder deken, hoe warm ook… :think:

Moet iets op me hebben… :wink:

ik slaap in een flanellen pyjama en dan vaak ook nog sokken aan :silenced: ben een gigantische koukleum.

en een string in bed no way!!! dat zit zo niet fijn.

ik wou dat ik naakt kon slapen in bed( vind naakt prettig), maar dan heb ik het zo koud.

De pyjama draai ik me vaak vast in en dat zit helemaal niet fijn.

misschien toch eens gaan oefenen…maar dan begin ik in de zomer :oops:

Bren… is ook op een andere manier op te lossen… :angel: :stuck_out_tongue:

Ik kan nietttttttttt naakt slapen… ik ga zweten joh… ook s’winters… en ik heb dikke borsten he, dan gaan ze zo zwaaien en rollen en zakken en glijen en zo… :hand:

ik heb nog nooit naakt geslapen, dus geen ervaring of ik dan zweet en of ‘‘alles’’ alle kanten op glijd.

nou vanavond goede tijd om te beginnen… :mrgreen:

@faizaa wrote:

Bren… is ook op een andere manier op te lossen… :angel: :stuck_out_tongue:

Ik kan nietttttttttt naakt slapen… ik ga zweten joh… ook s’winters… en ik heb dikke borsten he, dan gaan ze zo zwaaien en rollen en zakken en glijen en zo… :hand:

i know Fai junnie… maar weinig van dat hier in huis lately… :mrgreen:

En jahaaaa, dat heb ik dus ook met naakt slapen… tieten in de weg… buik in de weg… warm!!! Heb het dan warmer dan met shirtje aan!!!

Zelluf roggelen Bren… :wink: :mrgreen: :thumbup:

Ik ook… krijg t bloedje heet van naakt slapen… :hand:

@faizaa wrote:

Zelluf roggelen Bren… :wink: :mrgreen: :thumbup:

Ik ook… krijg t bloedje heet van naakt slapen… :hand:

Ben aant roggelen Fai… maar vind mijn dekbedke nu voorlopig wel ff voldoende hoor… :mrgreen: :wink: