:lol: :lol: :lol: :lol: ik heb ze gezien dus ja, kan me er iets bij voorstellen…
ow, nou doe je best… dikke (.) en een Turkse deken zijn ultieme genot voor Azzy… :mrgreen:
ik heb het echt snel warm, schop de kruik ook altijd het bed uit na een tijdje… en dan s’nachts de voeten uit het dekbed aan de zijkant, heerlijk… of 1 schouder en dan is die kou aan die schouder best lekker, doordat de rest warm ligt… :inlove:
jammer genoeg ben ik niet blond 8)
ergens 's nachts doe ik wel mn sokken uit hoor, en dan hang ik mn voeten ook onder de dekens vandaan…
Bij hunkemoller heb je vaak wel van die leuke geruite of gestreepte broeken waar je dan een aansluitende longsleeve in een effen bijpassende kleur kan bijdragen. Dat vind ik best sexy als je er geen bh onderaan hebt. Wat je natuurlijk niet aanhebt in bed.
Ik slaap voornamelijk in mijn bed en dan wil ik het prettig hebben. Dat mijn man een flanelle pyjama niet sexy vind, daar heb ik niet veel mee te schaften.
Maar goed, in de zomer een topje met onderbroek en in de winter een pyjama…Nu een tshirt en onderbroek…
Ik slaap voornamelijk in mijn bed en dan wil ik het prettig hebben. Dat mijn man een flanelle pyjama niet sexy vind, daar heb ik niet veel mee te schaften.
Maar goed, in de zomer een topje met onderbroek en in de winter een pyjama…Nu een tshirt en onderbroek…
Heeeeeeeeeeeeeelemaal mee eens :mrgreen:
Ik ook… :thumbup:
Hier ook!!
Zomers ook gewoon onder mijn dekbedje trouwens en altijd mijn raam open, ook als het buiten echt koud is!
Ik kan nietttttttttt naakt slapen… ik ga zweten joh… ook s’winters… en ik heb dikke borsten he, dan gaan ze zo zwaaien en rollen en zakken en glijen en zo…
Ik kan nietttttttttt naakt slapen… ik ga zweten joh… ook s’winters… en ik heb dikke borsten he, dan gaan ze zo zwaaien en rollen en zakken en glijen en zo…
i know Fai junnie… maar weinig van dat hier in huis lately… :mrgreen:
En jahaaaa, dat heb ik dus ook met naakt slapen… tieten in de weg… buik in de weg… warm!!! Heb het dan warmer dan met shirtje aan!!!