Echt waar meiden??
Hier altijd naakt of enkel een onderbroek aan, zo’n lekkere tent :mrgreen:
Hier slaap ik normaal gesproken altijd op mn buik (nu even niet helaas)
en dan gaat de ene (.) naar de ene kant en de andere (.) de andere kant op.
Zomers wel altijd een laken eroverheen ook hier kunnen we zonder er iets op niet slapen. en als het erg warm is de vin aan het voeteneind en de voeten buiten boord om je koel te houden.
@mamma van sharondenise wrote:
en dan gaat de ene (.) naar de ene kant en de andere (.) de andere kant op.
.
Dat doet dus zeer man, auw!!!
Ik lig meestal op mijn zij… liggen je (.)(.) te pletten onder je bovenarmen… warm en plakkerig…
Op mijn buik slaap ik heel soms… en dan krijg ik dus pijn omdat je tetters geplet worden door je lijf of dat ze zo uit elkaar worden geduwd…
haha
@Bren1970 wrote:
@mamma van sharondenise wrote:en dan gaat de ene (.) naar de ene kant en de andere (.) de andere kant op.
.
Dat doet dus zeer man, auw!!!
Ik lig meestal op mijn zij… liggen je (.)(.) te pletten onder je bovenarmen… warm en plakkerig…
Op mijn buik slaap ik heel soms… en dan krijg ik dus pijn omdat je tetters geplet worden door je lijf of dat ze zo uit elkaar worden geduwd…
haha
Welnee, maar mijn buikie is dikker dan m’n memmen dus dat vangt het gewicht wel op :oops: :lol: :lol:
:mrgreen: :lol:
hahhahahhaahahahaha :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
nee ik slaap altijd op mn buik… 1 been omhoog… op mn memmen… ( :lol: :thumbup: ) en 1 arm links ernaast en 1 arm rechts omhoog, en altijd altijddddddddd mn knuf eronder… anders kan ik NIET slapen… soms word ik wakker s’nachts is ie uit bed gevallen en dan moet ie er weer terug in he… :thumbup:
@faizaa wrote:
hahhahahhaahahahaha :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
nee ik slaap altijd op mn buik… 1 been omhoog… op mn memmen… ( :lol: :thumbup: ) en 1 arm links ernaast en 1 arm rechts omhoog, en altijd altijddddddddd mn knuf eronder… anders kan ik NIET slapen… soms word ik wakker s’nachts is ie uit bed gevallen en dan moet ie er weer terug in he… :thumbup:
Je been op je tetters??? Lenig Fai, lenig…
ik ook mijn knuffelkussentje… :inlove:
hahahahhah bren… :mrgreen:
maaruh… op mn buik, dus op mn borsten, en DAN 1 been omhoog… hoog maar niet richting borsten… :mrgreen:
Moest spontaan denken aan een vouwdoos ( bestaat dat eigenlijk wel)
Was t eerste woord wat in me op kwam :mrgreen:
@Tamara30 wrote:
Moest spontaan denken aan een vouwdoos ( bestaat dat eigenlijk wel)
Wie heeft er een vouwdoos en … wat is het???
:mrgreen: :mrgreen:
@Bren1970 wrote:
@Tamara30 wrote:Moest spontaan denken aan een vouwdoos ( bestaat dat eigenlijk wel)
Wie heeft er een vouwdoos en … wat is het???
:mrgreen: :mrgreen:
Het gaat of over mij en me opengevouwen memmen of over fai met haar been opgevouwen ofzo??!
Ik moest er in ieder geval hard om lachen :mrgreen: :lol:
@Bren1970 wrote:
@faizaa wrote:hahhahahhaahahahaha :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Je been op je tetters??? Lenig Fai, lenig…
ik ook mijn knuffelkussentje… :inlove:
Daar is toch geen kunst aan, heb je die witte balonnen wel eens gezien.
Jeetje mina dan hoef je echt miet lenig te wezen hoor.

Ja, zit hier heel hard te lachen in mij n uppie… Hoop niet dat Saar er wakker van wordt… haar slaapkamer ligt naast de woonkamer, haar deur recht tegenover me… en ik kom niet meer bij… :lol:
Heerlijk zo ffies lekker lachen!!!
Ik was me aan t bedenken hoe Fai in bed ligt met haar been onder haar memmen :mrgreen: zag t al helemaal voor me, en t woord vouwdoos kwam in me op… :think:
ik heb slaap gebrek, dan ga je geloof ik onlogisch denken :mrgreen:
Hub zat me ook al aan te kijken, ben je gek ofzo.
Maakt niet uit kunnen we in ieder weer vrolijk naar bed.
Leeker heelmaal naakt!!! :mrgreen:
Goed plan, ik zit hier te gummynekken van moeheid…
Heerlijk zo ffies lachen, ik ga mijn katoenen geruite pyjamabroek aantrekken en mijn t-shirt en de badkamer in en daarna heel snel slapen!!
trusten!!
:-*
als ik op mijn buik slaap dan kan ik de volgende ochtend het bed verschonen door lekkende (.)(.) 8)
@Nicje wrote:
Oh echt…naakt?
Ik heb het met pyjama nog koud in bed, hoe doen jullie dat dan? Marco is wel warm, maar ik lig er meestal eerst in.
Ik moet er 's nachts ook meestal wel een keer uit om te plassen…brrr
En ik heb na het eten (rond 20.00 uur) ook meestal mijn huispak/pyjama al aan, zit zo lekker. Ga rond 22.00 uur naar bed.
ik heb het warm van mezelf, erg goede termostaat en een lief vriendje om me aan te warmen!
@faizaa wrote:
@Sooki wrote:Met pyjama of naakt daar kijk ik allemaal niet van op, maar slapen in een string…ik moet er niet aan denken!!
waaaaaaah ik ook niet… brrrrrrrr… :silenced:
Ik slaap altijd in mijn string :shifty:
En een t shirt…meestal.
8)
Ik ben nogal een koukleum,dus slaap ik in een badstoffen pyama. :shifty:
In de zomer heb ik meestal een shirtje aan.
ik draag ook geen pyama’s vind het afschuwelijk dat draait zo om je heen als je slaapt