@charity wrote:
ik draag ook geen pyama’s vind het afschuwelijk dat draait zo om je heen als je slaapt
hier hetzelfde… raak altijd in de knoop als ik iets aan heb ik bed…
@charity wrote:
ik draag ook geen pyama’s vind het afschuwelijk dat draait zo om je heen als je slaapt
Savonds trek ik altijd gewoon een lekker huispak aan die vaak bij de blokken in de aanbieding zijn…
Zit echt lekker en kan ik ook gewoon ffies de hondjes mee uit laten ofzo…
Maar als ik naar bed ga dan gaat alles uit.
Ik kan er echt niet tegen met een pyama slapen word ik 20 x wakker dat alles gedraaid zit !!
Een lekker big-shirt, nu nog met lange mouw straks weer met korte!
@victoria wrote:
pyjama en altijd onder deksens … en mijn man wordt niet opgewonden van mijn pyjama’s maar van mij
:inlove:
in de winter: een flanellen pyjama en bedsokken aan. In de zomer: nachthemd met korte mouwen en als het echt warm is een nachthemdje met spagettibandjes.
Ik slaap naakt of met string.
maar soms als k het koud heb doe ik wel een flanellen pyama aan.
Dat is meestal rond mijn :twisted:
Meestal gewoon met een hipster en heeeel soms met een groot shirt aan
Pyama hangt nu al lekker op te warmen over de kachel 8)
Ik slaap in een flanellen pyama. Ben een koukleum :shifty:
Wat ik me dan afvraag bij de mensen die naakt slapen. Ga je dan ook in je nakie naar je kind toe als die wakker wordt of schiet je dan toch wat aan? :think:
Ik heb een pyama voor als ik ergens moet blijven slapen, maar thuis slaap ik altijd naakt zowel in de winter als in de zomer.
Een pyama vindt ik echt vreselijk het draait altijd alle kanten op behalven de goede heel irritant.
van met trui, katoenen trainingspak, dikke sokken én kruik :inlove: tot naakt 8)
mijn man trekt graag het dekbed naar zich toe dus vaak heb ik wel een tshirt of hempje aan tegen een koude rug.
ondergoed heb ik nooit aan omdat je daar makkelijk schimmelinfecties van krijgt doorat het daar beneden niet goed kan luchten, maar als ik ongi ben toch wel 2 nachten ivm geen tampons willen gebruiken in de nacht.
verder heeft idd dat wat de ander aan heeft geen invloed op sex…
hier dan ook geen sexy lingerie wat toch alleen maar kriebelt en (onhandig) strak zit :oops: :mrgreen:
Ik draag een hemdje en alleen mn boxershort, das geen pyama hahahaha!
@Judith75 wrote:
Ik slaap in een flanellen pyama. Ben een koukleum :shifty:
Wat ik me dan afvraag bij de mensen die naakt slapen. Ga je dan ook in je nakie naar je kind toe als die wakker wordt of schiet je dan toch wat aan? :think:
@faizaa wrote:
Ik heb altijd een onderbroek en een strak hempje aan in bed…
Kan niet goed bewegen in een trui en broek in bed…
Ik ga juist heel erg zweten als ik geen ondergoed en hempje aan heb…
En zo’n zijden ding, ja erg leuk maar dat trek je toch niet aan IN bed… :mrgreen: dat zit toch niet lekker, is meer voor de ‘mooi’ toch?![]()
Ik slaap nu in dit shirt. Ben er speciaal voor naar de Piet Kerkhof gereden deze week 8)
Ben ik de enige die het een beetje uhm… ranzig vind om met je blote pruim in bed te gaan liggen?
En ook als man zijnde, ik krijg daar hele nare visioenen van…
Ik heb tot voor kort ook een pyama aangehad in bed, maar sinds de zwangerschap van Lucas, en nu nog steeds ben ik ineens erg warmbloedig in bed.
Ik draag nu een onderbroek met een strak hemdje.
En voor 's avonds op de bank een joggingbroek met bijpassend strak shirt (inderdaad van Hunkemoller).
Ik vind een onderbroek toch wel minimaal een vereiste in bed.
@Anneke wrote:
Ben ik de enige die het een beetje uhm… ranzig vind om met je blote pruim in bed te gaan liggen?
Ik heb tot voor kort ook een pyama aangehad in bed, maar sinds de zwangerschap van Lucas, en nu nog steeds ben ik ineens erg warmbloedig in bed.
En voor 's avonds op de bank een joggingbroek met bijpassend strak shirt (inderdaad van Hunkemoller).
@Anneke wrote:
@Anneke wrote:
@renzosmam wrote:
@Judith75 wrote:Ik slaap in een flanellen pyama. Ben een koukleum :shifty:
Ja…is dat gek??
Loop zo vaak in mijn string door het huis :shifty: