Welke pyjama draag jij?

Handdoekje in nachtkastje, onder de billen… wipje maken, handdoek weg en lekker boven t toilet je kwekkie leeg te laten lopen, washandje en klaar… :mrgreen:

@Frischling wrote:

Ja,als je iedere nacht ligt te druipen in je bed… Dan is het misschien niet lekker.

Maar er zijn dus ook naaktslapers die niet druipen (he, misschien komt dat juist wel door het naakt slapen! :wink: )

Ik kan me niet voorstellen dat er mannen zijn die niet druipen :lol:

@faizaa wrote:

Handdoekje in nachtkastje, onder de billen… wipje maken, handdoek weg en lekker boven t toilet je kwekkie leeg te laten lopen, washandje en klaar… :mrgreen:

ik proeste hierom dus mijn cola over Ava! :lol: :lol: :lol: :lol:

Mijn man is geen naaktslaper;-)

Maar hij druipt ook niet trouwens, daar zijn ook weer oplossingen voor he (net zoiets als Fai ongeveer!)

Voor alles is een oplossing… zowel voor de naaktslapers als de pyama slapers en arm kind Ava is de dupe… :mrgreen: :mrgreen: :inlove:

:thumbup:

Mijn man slaapt ook naakt…maar die druipt niet hoor :eh:

Dan zou ik hem wel even naar de dokter sturen als ie een druiper had 8)

En ik slaap graag in string…máár hoorde laatst juist dat het ‘‘beter’’ is om naakt te slapen van beneden en dat dat juist hygiënischer is :think:

Voor je vagina dan,niets ertegenaan zoals de rest van de dag.

Maar als ik wel naakt slaap dan druipt er ook écht niets uit mijn vagina hoor :shifty: dus ik vind het echt niet onhygiënisch :angel:

En zítten op de bank is wel even anders dan líggen in bed vind ik…zwaartekracht enzo 8)

En na het vrijen ga ik sowieso plassen en zo maar als ik wel blijf liggen slaap ik met een t-shirt tussen mijn benen :lol:

En ik verschoon mijn bed iedere week…

Dus hygiënisch genoeg lijkt mij :angel:

En ik lees ook dat ik dus nudist ben omdat ik in string/naakt door het huis loop soms :lol:

Grappig…

Zo zie ik dat dus niet…het is mijn privé…de luiken zijn dicht.Mijn kids zijn het dus gewent…maar dat komt denk ik ook omdat wij gelijkvloers wonen,is toch anders.

Ik moet zeggen dat ik nu wel vaak een t-shirt aan heb erbij omdat ik vaak ook met een t-shirt slaap de laatste tijd…

Jeetje…vroeger maakte ik op mijn vrije dag zelfs schoon in mijn string :lol: :lol: nog nooit over nagedacht zeg…is toch mijn huis…nou ja…ik voel me er prima bij dus blijf het lekker doen zo 8)

@faizaa wrote:

Dát zou ik dus nooooooooooooooit doen :oops: zou ik me een uhm…uhhh…hoe zeg je dat netjes…zo doen de dames achter het raam sexen heb ik wel eens gehoord…nee dan verschoon ik nog liever mijn bed helemáál dan dat ik op een handdoek ga liggen :oops:

Ik slaap altijd in een t-shirt.

Zoals Sas graag in haar string door huis heen loopt, zo loop ik graag 's ochtends nog een tijdje in mijn t-shirt.

Ook schoonmaken enzo, heerlijk!

@renzosmam wrote:

@faizaa wrote:
Dát zou ik dus nooooooooooooooit doen :oops: zou ik me een uhm…uhhh…hoe zeg je dat netjes…zo doen de dames achter het raam sexen heb ik wel eens gehoord…nee dan verschoon ik nog liever mijn bed helemáál dan dat ik op een handdoek ga liggen :oops:

maar het zijn ook klanten waar ik dat bij doe hooooor 8)

de dames van plezier zijn trouwens megaaaa hygienisch :wink:

ik ben een snol

jij bent een nudist

wat passen we toch weer goed bij elkaar… :inlove:

Ik dus ook…heb nu vaak een t-shirt aan,van de zomer meestal niet.

@renzosmam wrote:

@faizaa wrote:
dan verschoon ik nog liever mijn bed helemáál dan dat ik op een handdoek ga liggen :oops:

weet je, dan kan ik ELKE dag mijn bed verschonen… :silenced: :mrgreen:

@faizaa wrote:

@renzosmam wrote:
@faizaa wrote:
dan verschoon ik nog liever mijn bed helemáál dan dat ik op een handdoek ga liggen :oops:

Ja maar ik vind dus niet dat je je bed hoeft te verschoenen na het vrijen…kom op zeg…is toch niet vies…je bent gedouched en dat ene kleine vlekje is zo droog…1x in de week verschoon ik het bed…

@renzosmam wrote:

@faizaa wrote:
@renzosmam wrote:
@faizaa wrote:

Ja maar ik vind dus niet dat je je bed hoeft te verschoenen na het vrijen…kom op zeg…is toch niet vies…je bent gedouched en dat ene kleine vlekje is zo droog…1x in de week verschoon ik het bed…

nee ik ook niet, vandaar de handdoek… :mrgreen:

en je weet toch, Marokkanen hebben altijd enorme zaadlozingen…

sorry ik doe iets fouts met de quotes… geprobeerd aan te passen maar iek shnap ut ff nie meer…

@renzosmam wrote:

Faizaa ;

@renzosmam wrote:

Faizaa ;

[qoute] nee ik ook niet, vandaar de handdoek… :mrgreen:

en je weet toch, Marokkanen hebben altijd enorme zaadlozingen…[/quote]

Mij lukt het dus óok niet :twisted: :twisted: :twisted:

@Nicje wrote:

Stelletje nudisten hier op KOK…

Ik voel me nu wel heel suf met pyjama hahaha 8)

In de zomer heb ik ook minimaal een hemdje en een boxer aan. Ik voel me zo naakt zonder iets haha

Heb ook ALTIJD iets op me liggen. In de zomer minimaal een laken.

Hier ook een koukleum hoor, heb altijd nachthemden aan, niet van de oma dingen hoor, maar best leuke, zitten alleen niet heel erg warm.

Ik lig in de zomer nog onder mijn dekbed :silenced: :oops: vind dat niet fijn een laken op me, uiteraard ligt het dekbed alleen over mijn benen en kont :wink:

:lol: :smiley: :lol:

O nee he…

Fai is er weer met haar vieze praat !! :roll:

:mrgreen: Hier ook een naaktslaper, gezellig samen en zoals ik al meer las, goed voor je sexleven :thumbup:

En gewoon regelmatig het bed verschonen, om rondvliegende zaadjes tegen te gaan :lol:

@renzosmam wrote:

@renzosmam wrote:

Faizaa ;

@renzosmam wrote:

Faizaa ;

[qoute] nee ik ook niet, vandaar de handdoek… :mrgreen:

en je weet toch, Marokkanen hebben altijd enorme zaadlozingen…

Mij lukt het dus óok niet :twisted: :twisted: :twisted:[/quote]

waaaaahhahahahahahhahaa zie je wel, we horen samen… ik wil voor jou wel een uitzondering maken hoor… als je naast mij komt liggen, ga ik ook naakt… deal? maar we gaan wel zweten dan… :mrgreen:

@juulisjuul wrote:

O nee he…

Fai is er weer met haar vieze praat !! :roll:

nou zeg… :snooty: :-*