Hallo,
Hier ook bijna alle merken gehad, maar Pampers bevalt ons het beste!
Tamara heeft nu maat 3 Pampers Active Fit…met plaatjes van Sesamstraat.
Ik koop ze idd altijd in de aanbieding en sla meteen een lading in!
Liefs Elly.
:lol: wat geinig dat gepraat over er langslopende bvpoep etc etc :lol:
Sorry hoor :oops:
Hier pampers op t moment die ah :thumbdown: aldi kreeg hij uitlsag van helaas, kv vond ik rottig dichtgaan, da ook al niet geweldig dus denk dat ik voorlopig bij pampers blijf. had ik ook niet gedacht van te voren maar ja elk kind is anders.
@crazymom wrote:
Die van het kruidvat :thumbup:
Heb een pak bumblies (plusmarkt) liggen, waardeloos. Doorlekken en stinken :thumbdown:
Pampers krijgt ze uitslag van.
nou ik heb die bublies dus ook gekocht
en d8 eerst van "ja die zijn wel ok"totdat het doorlekken weer begon
en ja ze stinken!!!
Nu heb ik HUGGIES maatje 3… is dat wel goed???
Jasly is nu 5000gr en die huggies zijn voor vanaf 6kilo,
ze is nog niet doorgelekt ofzo… en volgens mij zitten ze wel lekkerder,
want bij die bublies kreeg ze allemaal strepen van dat het te strak was op dr billen enzo…
en er staat een mooie print van winnie the pooh op!!!
echt leuk!!!
en ze stinken niet…
kijken of het ook helpt bij dr bvspuitpoep… :sick:
Baby2008Diablow: Ik zou niet zozeer kijken naar het gewicht, maar of de luiers wel goed om je kindje sluiten. Niet iedere baby heeft kleine billetjes he!
@crazymom wrote:
Baby2008Diablow: Ik zou niet zozeer kijken naar het gewicht, maar of de luiers wel goed om je kindje sluiten. Niet iedere baby heeft kleine billetjes he!
haha ok klinkt grappig sorry dan heeft die van mij toch netals ik een surinaamse kont hihihihih :mrgreen:
Ik d8 echt dat ik naar het gewicht moest kijken…
stom he!
Oh ik kijk ook naar het gewicht…
Jaydin heeft nu huggies die sluiten raar…ik denk dat ik voor de pampers stem maar dan wel de aanbiedingen
Ik kijk ook naar het gewicht, maar koop van Pampers altijd een maatje groter (vallen klein vind ik)
Voor Rhodé altijd kruitvat luiers gebruikt (en nu nog) en voor Amélie gebruik ik nu de pampers maatje 3 (ze is nu 5120gram) Die zijn bij het ruggetje lekker hoog waardoor de spuitpoep tenminste IN de luier blijft in plaats van over het hele ruggetje tot aan de oksels :sick: :mrgreen: En ik vind dat ze heel goed zitten. Waar je wel op moet letten is of de luier bij de beentjes wel goed naar buiten zit…hmm…hoe leg ik dit uit…er moet zeg maar een flapje rond de beentjes zitten…snappie?
Als deze periode weer voorbij is gaan wij weer over op de kruitvat. Ben ik toch wel fan van hoor! Echt super luiers!
Pampers active fit maat 3 werkt hier het beste.
Geef mij maar gewoon katoen. Is niets beter of slechter dan papier maar stukken voordeliger.
Want of ik nu Kruidvat, Pampers, Huggies of wat dan ook kies, voor de nacht moet er sowieso ALTIJD een plastic broekje over, want anders is alles nat. Ook als ik een andere maat probeer.
Dus gewoon katoen en mijn kids hebben zelden tot nooit luieruitslag gehad en bijna nooit lekkage.
Lidl :thumbup:
Ik ben zelf nogal weg van C1000 eigen merk luiers, zeker als ze klein zijn en je de luiers veel gebruikt. Ze zijn betaalbaar, mooi dun, lekker zacht en absorberen prima.
Helaas hier geen C1000 in de buurt dus dat word straks moeders en schoonmoeder laten shoppen en afleveren bij mij in grote voorraden :lol:
Eenmaal verhuisd heb ik de C1000 weer op loopafstand, dus dat gaat goed komen :thumbup:
pampers is een goede 2e hier, die gebruik ik nu voor Peter, gewoon de baby dry variant (hier al in maat 5) en die zitten prima.
Ik heb ook al wel kruidvat en lidl gebruikt maar zeker bij ons zeer actieve knulletje worden die luiers enorme klonten tussen zijn beentjes als hij plast.
Nu is hij ook al aardig zindelijk, hij draagt enkel nog luiers als hij buitenspeelt of als we weg gaan want dan vergeet hij het in zijn spel volkomen.
Maar pampers zijn dus wat mij betreft prima, alleen te duur als je ze nog veel gebruikt :roll: Is toch afschuwelijk… 10 euro een pak voor maar 37 luiers waar ik 11 euro betaal bij C1000 voor 57 luiers… krijg er dus 20 meer voor 1 euro extra :wall:
Nou hier echt pampers, na mijn idee misschien iets duurder maar wel de fijnste…geen dikke bobbel voor, lekken niet door , zitten goed.
Wij hebben ook echt alles geprobeerd maar kom toch elke keer weer bij pampers uit!
Huggies echt een dram, had nu 2 pakken gekocht in de aanbieding maar die sluiten zo raar , dan heeft meneertje gepoept en heel weinig en toch is het er langs gegaan , nee voor mij duidelijk pampers
Maar zoals hier al meer gezegt ieder kindje is anders …
Groetjes
Ook hier gewoon pampers nu nog wel de newborn luiers maar wij blijven zeker bij de pampers deze bevallen ons erg goed en onze kleine man heeft geen last van lekkage en dus ook geen natte broek.
Wij halen de pampers altijd bij de makro als ze in de aanbieding zijn dat scheelt enorm in de prijs. Ook houden we de gewone aanbiedingen in de gaten bv die van de AH
hier ook pampers
nu gaan we voor de nacht naar dry nites van pampers. Maar ik berekende dat deze goedkoper zijn dan new born of active fit maatje 3.
kun je deze dan ook overdag gebruiken???
en new born is maar tot 7kg. hij weegt nu 5,25 kg ongeveer. wat is wijsheid???
Wij gebruikten de luiers van de jumbo (bumblies), maar die zijn sinds kort vernieuwd en naar mijn idee ook verkleind :roll: Daarnaast zijn ze ook dus nog eens duurder geworden :shock: :doh:
Dus nu weer overgestapt naar een ander merk en wel die van de c1000, bevallen tot nu toe goed.
We hebben de luiers ook van de lidl gehad en deze bevallen ook goed alleen vind ik ze wat klein uitvallen.
Van de pampers krijgt onze zoon uitslag :? Pampers vind ik trouwens wel erg klein uitvallen.
ik begon met pampers
en kruidvat luiers zijn ook ideaal en niet al te duur
en nu heb ik huggies in het begin vond ik t niks maar zoals met pampers ze af en toe doorlekte is het met huggies nog nooit gebeurd en koop ze dan wel als ze in de aanbieding zijn!!
gr loessie
ik ben helemaal gelukkig met pampers
vond het eerst nog stom van mezelf dat ik een veel duurder merk kocht maar heb bijna alle merken geprobeert en de meeste lekken en van het kruidvat krijgt hij uitslag tot bloedens toe. (net als van de billendoekjes van hun)
heb nog mijn hoop gezet op de etos maar die heb ik nog dicht zitten had net een nieuw pak open gemaakt.
van pampers dus die maar eerst even op maken en dan de etos.
Voor mij ook Pampers, maatje 4 nu.
Heb ze eigenlijk vanaf haar geboorte gebruikt. Af en toe een ander merk tussendoor, maar ik kom toch steeds weer bij Pampers uit. Lekker dun, sluit goed aan, geen luieruitslag… Alleen reteduur (9,99 voor een pak), dus ik koop ze alleen als ze in de aanbieding zijn (3 halen, 2 betalen). En dan natuurlijk gelijk een voorraad inslaan.
Ik ben niet echt merkvast.
Voorheen waren het luiers van de Aldi of de Lidl (woonden wij toen in de buurt), daarna de Bumblies van de Jumbo.
Later weer vaak die van de Plus of van Kruidvat.
Nu hebben we ze eigenlijk alleen nog voor 's nachts nodig, en voor de grote boodschap (mevroi weigert die op het daartoe bestemde porseleinen ros te doen). Daarom vaak Moldex, lekker goedkoop!
Hai hai,
Ook hier vieren de Pampers hoogtij.
Voor de oudste heb ik maat 5 en voor Mees gebruik ik sinds deze week maat 3 (hij is pas 8 weken, maar weegt al ruim 6 kilo!!). Voor beiden koop ik meestal Baby Dry.
Ook ik heb bij de oudste verschillende merken uitgeprobeerd, maar dat viel alleen maar tegen. Of ze lekken, of ze stinken of Eryk kreeg meer last van uitslag, idd ook tot bloedens toe.
Met billendoekjes zijn we niet merkvast. Meestal koop ik daar wat in de aanbieding is. Gelukkig hebben mijn kinderen (nog) geen gevoelige huidjes, dus hoef ik daar geen rekening mee te houden.
Anke