ik weet echt niet hoe jasly het voor elkaar krijgt maar als zij eens
in de week spuitpoep heeft dan loopt het altijd overal heen,
en het maakt niet uit welke luier het is!
Vandaag weer!!!
ze poepte en ik hoorde dat en toen ging ik haar verschonen en jaa hoor het was al doorgelopen naar dr rompertje en dr broekje inclusief dr rugje,
Erg joh! iemand tips of hoort dat gewoon zo?
volgens mij zijn maar heel weinig luiers bestand tegen echte spuitpoep hoor… dat is gewoon drama… :sick: :sick: :sick:
zoiets dacht ik ook al ja… :think:
maar op die pamper new born staat toch echt dat ze super absorberend zijn vooral voor de dunne ontlasting… :think:
tjah… stomme verkooppraatjes en die stomme reclame :doh:
maar jaa… hoelang blijft dat spuitpoep eigenlijk???
@Winnie11 wrote:
Wij gebruiken luiers van Nature Babycare. Het zijn biologisch afbreekbare luiers, dus ze mogen na gebruik in de GFT-bak. En ze zijn super! Allebei mijn kinderen lekken praktisch nooit door en luieruitslag ed heb ik ook nog nooit gezien. Ik ben helemaal fan :thumbup: . Overigens zijn ze deze week ook nog in de aanbieding bij ETOS.
Liefs,
Winnie
dat klopt dus niet. zie hun site:
70% van de bestanddelen zijn biologische, hernieuwbare materialen. Dat is een veel hoger percentage dan bij andere wegwerpluiers. Het belangrijkste milieuvoordeel van Nature babycare is de afname van de hoeveelheid niet-biologisch afbreekbare superabsorbers met een niet-biologische oorsprong. (Deze treffen we aan in alle wegwerpluiers.) Ondanks het feit dat ze aanzienlijk minder van dit materiaal bevatten, zijn de prestaties even goed als die van een traditionele luier of zelfs beter.Dit houdt in dat het gebruik van niet-hernieuwbare bronnen drastisch wordt verminderd. Omdat onze luier nog niet voor 100% uit hernieuwbare bronnen bestaat, mogen ze met de huidige wetgeving niet in de GFT bak. Verbranding van Nature babycare luiers in het restafval levert veel minder broeikasgassen op dan het geval is bij andere wegwerpluiers.Bij de traditionele wegwerpluiers gaat de ontwikkeling in de richting van producten die niet goed recyclebaar zijn en waarvoor steeds meer gebruik wordt gemaakt van niet-hernieuwbare hulpbronnen. Nature babycare betekent een ommekeer in deze ontwikkeling, aangezien de luiers voor 70% uit hernieuwbare en biologisch afbreekbare materialen bestaan.
en nee spuitpoep daar is volgens mij geen enkele luier tegen bestand, jammer maar helaas...
@Baby2008Diablow wrote:
zoiets dacht ik ook al ja… :think:
maar op die pamper new born staat toch echt dat ze super absorberend zijn vooral voor de dunne ontlasting… :think:
tjah… stomme verkooppraatjes en die stomme reclame :doh:
maar jaa… hoelang blijft dat spuitpoep eigenlijk???
volgens mij bedoelen ze daar de normale BV poep mee. Dat konden de pampers newborn hier altijd heel goed aan. Echte spuitluiers heeft Yvan gelukkig niet zo vaak… maar sommige kindjes hebben dat wel weer vaker. Ik weet niet zo goed waarom… maar vervelend is het wel. :hug: en erg… :sick:
hahahaha jaa cker erg :sick: :sick: :sick: hahahaha!!!
maar ja het is van mn kind, en soms zit ze er helemaal onder en ik ook!!!
gelukkig is het een keer in de week want steeds als ze gepoept heeft doe ik haar in badje,gelukkig bestaat er ook Shout!!! anders kreeg ik die poep vlekken ook niet uit dr kleertjes!
Steeds als ze gepoept heeft en ze zit er helemaal onder dan gaat ze ondeugend lachen :lol: :lol: :lol: echt een boeffie!!!
Wij zetten Yvan dan in bad met kleren nog aan en spoelen en pellen laagje voor laagje af… hahah… Yvan zegt dan ook heel vaak achter elkaar BAHBAHBAH :lol: … gelukkig niet al te vaak aan de orde, want ohohoh…
geef je hem nog bv? en heeft ie dan ook nog spuitluiers?
hij is toch al 1??? aagghhh!!! echt een snoepie op die foto!!!
Nee, Yvan krijgt geen BV meer. Maar hij heeft heus nog wel eens een spuitluier hoor! Wat dacht je van diarree, tandjes, kiezen… :sick:
tandjes, kiezen? :? :? ~
krijgen ze daar ook diarree van?
ik moet nog veel leren hoor… is mn eerste uk!!!
maar leer dr steeds beter kennen
@Baby2008Diablow wrote:
tandjes, kiezen? :? :? ~
krijgen ze daar ook diarree van?
het komt nogal eens voor ja... :?
maar goed, het geeft niet... Je leert snel genoeg hoor, go with the flow! :hug: en net als je denkt, nu snap ik je... verandert de code ...hahahah... :doh: gewoon blijven lachen!
heyy
hier altijd kruitvat fan geweest bij me oudste maar vind de luiers nu zo dik en stug tussen de beentjes
nu de pampers maatje 3 en die zijn geweldig hier loopik ook de aanbiedingen af hoor hahahah
zag deze week bij c1000???
hier worden de luiers van libro gebruikt las net iets over dat het met een poep luier er uitkomt aan alle randen
ik gebruik nu van libro nr 2 en die heeft in het midden in het hele ronden zo een op vang zuper eigenlijk dus ook aan de voor en achterkant de meeste luiers hebben het bij de zijkant alleen misschien het proberen waard.
absoluut kruidvat, bij Jinthe vanalles geprobeerd en telkens terug naar die van het kruidvat gegaan en nu bij Lotte al altijd kruidvat en ook weer super !!!
@kleintje wrote:
hier worden de luiers van libro gebruikt las net iets over dat het met een poep luier er uitkomt aan alle randen
ik gebruik nu van libro nr 2 en die heeft in het midden in het hele ronden zo een op vang zuper eigenlijk dus ook aan de voor en achterkant de meeste luiers hebben het bij de zijkant alleen misschien het proberen waard.
ik probeer nou het een merk dat bij de plus verkrijgbaar is,
want die van de ah ging echt nergens over
ookal plaste ze het liep er gewoon langs!
de poep van mn kleine blijft steeds maar bij elke soort luier er tussen uit lopen !!tjah…wat doe je daaraan??
Wij gebruiken pampers baby dry. Die bevallen ons veel beter dan de new born variant, en andere eigenmerk luiers.
En dan inderdaad van aanbieding naar aanbieding :mrgreen:
Pampes en kruidvatluiers…
Maar nu zijn ze oud genoeg om alle merken gewoon te kunnen dragen vind ik…
In het begin moest ik echt pampers en kruidvat hebben omdat ze dan erg doorlekten. Maar nu maakt het niet veel meer uit welk merk ik koop… :think:
Die van het kruidvat :thumbup:
Heb een pak bumblies (plusmarkt) liggen, waardeloos. Doorlekken en stinken :thumbdown:
Pampers krijgt ze uitslag van.
ik heb laatst een pak bij het kruidvat gekocht en ik vind ze werkelijk waardeloos… zelfde maat als de pampers die ik gebruik, en binnen no time is daan zeiknat… Gisterenmiddag zelfs deed ie maar twee uur met die kvluier, daarna was heel zijn broek, romper en alles nat… Nee ik maak dit pak mee op en dna nooit meer kv luiers voor mij
@Baby2008Diablow wrote:
@kleintje wrote:hier worden de luiers van libro gebruikt las net iets over dat het met een poep luier er uitkomt aan alle randen
ik probeer nou het een merk dat bij de plus verkrijgbaar is,
want die van de ah ging echt nergens over
ookal plaste ze het liep er gewoon langs!
de poep van mn kleine blijft steeds maar bij elke soort luier er tussen uit lopen !!tjah…wat doe je daaraan??
geef je BV? Ik heb dat bij beide kids wel gehad dat de poep eruit liep omdat het zo dun is en er echt uitspuit met momenten (sorry voor de uitdrukking). Wordt na een tijd wel minder.
Ik vond voor de BV-poep de newborn pampers het beste, die absorberen ook (BV-) ontlasting.