Nou de titel zegt het al,
welke merk luiers gebruiken jullie en hoevaak kopen jullie die?
Ik gebruik namelijk nog pampers new born, maar het word tijd dat ik overstap,
maar op wat moet ik overstappen,
ik heb ook een tijdje new born van Albert hein gebruikt maar die begonnen toen ze steeds groter werd te lekken terwijl die tot en met 5 kilo is… nu heb ik maatje 2 gekocht en die lekken ook, wat doe ik verkeerd of ligt het aan het merk???
Dan doe ik New born van pampers aan bij haar en dan heeft ze geen ene lekkage!!!
dus wat doen jullie?het is natuurlijk heel belangrijk want ik wil goede luiers hebben want luiers kosten echt veel vind ik!!!
groetjes jeanette
pampers new born maatje 2 (en ze is al 4 maanden :oops: )
ik ga binnenkort over naar maatje 3, dan neem ik pampers baby dry.
Er zitten er dan namelijk meer in voor de zelfde prijs, en ze zijn ook :thumbup:
de AH luiers vond ik ook verschrikkelijk…heb 1 pak maat 1 gebruikt daarna weer snel naar pampers…
ik heb huggies voor 's nachts en nature care luiers van de etos (milieuvriendelijke luiers) voor overdag. Beide zijn vrij prijzig, en ik koop luiers dus ook alleen maar als ze in de aanbieding zijn. Dan fiets ik een paar keer op en neer :mrgreen:
pampers, newborn maat 2
Schlecker eigen merk, bevallen SUPER. Ik zou gewoon eens wat uitproberen…
Groetjes,
Femke
Ik heb kruidvat merk, bevalt heel erg goed… Alleen ik zit te denken om voor de nacht pampers baby dry, of zo, te kopen. Af en toe gaat het mis.
pampers newborn maat 1 :inlove:
dan denk ik toch dat pampers het beste is he???
@Baby2008Diablow wrote:
dan denk ik toch dat pampers het beste is he???
nee, er is geen enkele luier het beste :roll: elk kidnje heeft een ander lcihaam, en de ene luier sluit beter aan bij het lichaam van een kindje dan de andere, en het ene babybilletje past beter in een bepaald soort luier dan een ander babybilletje. Daaribj heeft elke ouder andere wensen (financieel, milieu, anderszins); ik vodn van pampers bijvoorbeeld dat ze zodra er ook maar een klein beetje plas in zit, gigantisch stinken. Ik verdenk ze ervan dat dat met opzet is gedaan zodat je sneller een nieuwe luier omdoet, en uiteindelijk dus veel meer luiers verkoopt…ik vond het echt een vreselijke lucht.
Jaa daar heb je wel gelijk in,
Ik heb dat ook bij Jasly, alleen absorberen die wel super!!!
Die van de AH weer niet, daar druipt als ze geplast heeft weer een straaltje langs dr benen of is de bovenste rand nat,
Ik heb nu een maatje 2 van albert hein omdat ik d8 dat maatje 1 van de ah te klein voor dr waren maar daar gebeurd precies hetzelfde!!! alleen dan erger!
dan is de luier niet nat maar dr broek wel…
Mn vriend heeft een voordeel pak maatje 3 gehaald van huggies maar die heeft Jasly nog lang niet nodig,
wel schattig!!
Ik heb juist geen goede ervaringen met pampers, ze kregen bij mij allebei flinke uitslag ervan. Ik ben toen op die van de kruivat overgeschakeld en die zijn :thumbup: Geen uitslag en ook nooit doorlekken. Ow en voor Sanna heb ik nu maatje drie, ik meen 4-9 kilo.
Ik heb wel eens een tip gekregen dat je de grootste luier moet pakken waar ze in kunnen. Ik weet niet of het klopt hoor maar bij Sanna werkt het.
Toen ze 5 kilo was kon ze twee maten aan 3-6 kilo of 4-9 kilo. Die laatste ben ik toen dus gaan gebruiken en nog steeds :mrgreen:
Ik ben en blijf een echte pamperfan. Ik heb wel andere merken geprobeerd hoor maar dan had ik vaak problemen met doorlekken en uitslag op de billetjes en dat hebben ze met pampers niet.
hier ook een pampersfan! die bevallen me gewoon het beste, weinig doorlekken bij Yvan. Ik koop ze ook alleen in de aanbieding en bouw gewoon een voorraadje op. Zoals deze week bij de c1000, 3 pakken voor 22,95… :thumbup:
Ja bij plus hadden ze die actie ook, heb gelijk 6 pakken ingeslagen. Ben ik voorlopig ff klaar :mrgreen:
Hier een Anti pamper mama…
Tessa gaat er telkens doorheen als ze er een aanheeft…
Ah schijnt qua luiers volgens de consumentenbond ook erg slecht te zijn…
Etos ben ik ook niet zo weg van… vallen bij de kleine maatjes groot uit en bij de 4+ juist weer erg klein en lekken dan snel door…
Ik heb altijd de luiers van de lidl fijn gevonden en de bumblies van de Jumbo…
Deze 2 zijn ook nog het goedkoopst ook… ( alleen zelden in de aktie, maar dat is dan ook niet nodig).
De lidl heeft ook zo’n streepje als de pampers waaraan je kunt zien of erin geplast is alleen zijn die pas vanaf maatje 3 te verkrijgen…
De bumblies zijn er al vanaf maatje 1…
Wij zitten nu in 3… 2 zou nog wel kunnen maar die zat smorgens zo vol dat het er bijna doorheen ging…
Daarom zat Tessa ook altijd al vrij snel in een andere maat luier… qua gewicht hoefde dat nog niet maar wel qua plassen… ze plast regelmatig erg veel omdat ze vaak veel drinkt…
Ik was altijd fan van de kruitvat luiers, maar sinds ze vernieuwd zijn, krijgt ze er luieruitslag van…
Meestal gebruik ik die van de Aldi, die bevallen ERG goed, beter dan de pampers die ik nu even gebruik, ja ja, aanbiedingen zijn verleidelijk…
Benthe heeft nu weer uitslag…
Pampers new born maat 2.
Ik heb die van het kruidvat ook gehad, maar daar kreeg hij uitslag bij…misschien later nog eens proberen.
Ik merk dat hij bij de pampers droger blijft aanvoelen. Bij die van het kruidvat poepte hij er ook sneller langs.
Wij gebruiken luiers van Nature Babycare. Het zijn biologisch afbreekbare luiers, dus ze mogen na gebruik in de GFT-bak. En ze zijn super! Allebei mijn kinderen lekken praktisch nooit door en luieruitslag ed heb ik ook nog nooit gezien. Ik ben helemaal fan :thumbup: . Overigens zijn ze deze week ook nog in de aanbieding bij ETOS.
Liefs,
Winnie
Stein is super allergisch voor alle luiers behalve die van de kruitvat
Hier ook Kruidvat luiers, relatief goedkoop en ze bevallen ons super! :thumbup: