welke merk luiers gebruiken jullie?

Bij ons zijn de c1000 luiers goed. Die zitten gewoon goed en lekken niet door. Lidl begon snel te ruiken en die sloten nooit goed bij elina.

Nu bij demy heb ik in het begin de pamers new born gebruikt want die waren namelijk qua prijs bijna hetzelfde als de c1000 luiers…nou dan is de keus snel gemaakt.

Daarna altijd c1000. Nu hadden we een aanbieding via het werk van schoonmoeder dus 2 dozen pampers en die bevallen supergoed.

Ik had ook huggies gekregen…maar die sluiten heel raar…als ze een beetje dunnere poep heeft dan lekt het er door. Echt vies.

Jody zit midden in een tandenfase en poept elke avond na haar avondeten keurig haar luier vol (en haar romper, kleertjes en kinderstoel). Althans, als ze een pamper draagt. De Pampers waren nu op en nu heb ik Bumblies… vandaag een Bumblie aan, weer zo’n volle broek… alles bleef keurig binnen de luier, er was niets naast gelopen… kortom, voor mij geen Pampers meer, maar Bumblies. (Nog goedkoper ook)

Vinden jullie pampers (bij oudere kids) niet naar urine ruiken?!

Bij Lenn gaat het opzich prima… maar op mijn werk ruik ik bij peuters regelmatig een urine-lucht, en als ik ze dan verschoon blijkt die lucht ALTIJD uit een pamper te komen. Met andere merken heb ik dat niet!

@Affie wrote:

Vinden jullie pampers (bij oudere kids) niet naar urine ruiken?!

Bij Lenn gaat het opzich prima… maar op mijn werk ruik ik bij peuters regelmatig een urine-lucht, en als ik ze dan verschoon blijkt die lucht ALTIJD uit een pamper te komen. Met andere merken heb ik dat niet!

Klopt… dat heb ik ook geroken. Op een ander forum is er eens een heel topic over geweest, een heleboel mensen roken die urine-lucht, en inderdaad alleen bij Pampers.

Hier een enorme LIDL luiersfan, toujours heten ze. Ze zijn de goedkoopste maar ze zijn super. Onlangs weer vernieuwd met rupseffect elastiek. Mijn jongens zijn nog nooit doorgelekt ondanks spuitluiers en diarree :thumbup: :thumbup:

Hier gewoon de kruidvat luiers. :thumbup: bij Pampers altijd gelijk uitslag, en fris ruiken vind ik ze ook niet… :naughty:

@WoLa wrote:

Hier een enorme LIDL luiersfan, toujours heten ze. Ze zijn de goedkoopste maar ze zijn super. Onlangs weer vernieuwd met rupseffect elastiek. Mijn jongens zijn nog nooit doorgelekt ondanks spuitluiers en diarree :thumbup: :thumbup:

Jaaaa klopt, die van Toujours zijn erg fijne luiers… MAAR Lidl verkoopt ook het merk Cien en dat is bagger… die worden keihard van de voorkant! :snooty:

Hoe ik bij pampers bleef , stinken ze sinds kort idd heel erg naar urine :roll: dus ik ga ook maar weer eens wat anders proberen …

Wat ik wilde vragen , die van de lidl en de c1000 worden die hard aan de voorkant of niet ?

want die van kruidvat wel en dat vind ik zo naar zon dik hard ding aan de voorkant hihi

Ben heel benieuwd anders ga ik toch die maar eens proberen

gr loes

@nadia wrote:

Bij ons zijn de c1000 luiers goed. Die zitten gewoon goed en lekken niet door. Lidl begon snel te ruiken en die sloten nooit goed bij elina.

Nu bij demy heb ik in het begin de pamers new born gebruikt want die waren namelijk qua prijs bijna hetzelfde als de c1000 luiers…nou dan is de keus snel gemaakt.

Daarna altijd c1000. Nu hadden we een aanbieding via het werk van schoonmoeder dus 2 dozen pampers en die bevallen supergoed.

Ik had ook huggies gekregen…maar die sluiten heel raar…als ze een beetje dunnere poep heeft dan lekt het er door. Echt vies.

jeutje, 241 dagen over tijd, hou je het nog een beetje vol? :hug:

@fiep klophout wrote:

@nadia wrote:

jeutje, 241 dagen over tijd, hou je het nog een beetje vol? :hug:

:lol:

en wat betreft de luiers, wij hebben altijd huggies. In de beginfase pampers, maar die gingen doorlekken. Met huggies gaat t altijd goed hier. Ik koop ze bijna altijd in de aanbieding. Gisteren bijv ook 2 pakken voor 12 euro. En vaak heeft AH ze ook 3 pakken halen en dan 2 betalen. Ik koop dan vaak een voorraadje zodat ik atlijd in de aanbieding kan kopen.

Met kruidvat is mijn ervaring niet zo goed, mijn zoontje krijgt er altijd rode billen van. Kruidvat merk gebruiken ze op het kinderdagverblijf.

@dyfaine wrote:

Hoe ik bij pampers bleef , stinken ze sinds kort idd heel erg naar urine :roll: dus ik ga ook maar weer eens wat anders proberen …

Wat ik wilde vragen , die van de lidl en de c1000 worden die hard aan de voorkant of niet ?

want die van kruidvat wel en dat vind ik zo naar zon dik hard ding aan de voorkant hihi

Ben heel benieuwd anders ga ik toch die maar eens proberen

gr loes

Wat bedoelen jullie met zo’n hard ding aan de voorkant? Hier ook kruidvat en echt niks hards hoor. Ik vind ze wel fijn! Wel lekken poepluiers eigenlijk altijd door, ook al is het echt niet zo dun, maar dat ligt meer aan t kind dan aan de luier, ze heeft van die dunne pootjes!