Of de :evil: :twisted: komen gewoon lekker niet meer!
haha dat zou wel fijn zijn stiekem he
al durf ik daar niet op te hopen omdat ik al 4 weken ziek ben en we mishien wel 4 keer geklust hebben in die tijd
ik wacht wel af
zit nu op 4 weken exact dus sja
Dan zou het hetzelfde lopen als bij mijn vriend en mij! Natuurlijk moet je nergens op hopen, maar het wordt zo wel spannend :shifty:
Heb net ook even twee uurtjes in bed gelegen, voelde me zo beroerd! Ook grieperig hoor, net als iedereen :roll:
Maar ik ga nu mijn cv uitdraaien en naar uitzendbureaus: Werk, here I come! :mrgreen:
liefs van Jules
hha succes ik lig nog steeds plat net ook weer ff geslapen
wel de kranten uitgespit op sollicitaties maar die waren wat dat betreft erg leeg
heb net ook de dozen met babykleding die ik van mn schoonzusje heb gehad even goed doorgespit het waren 4 dozen en heb er nog 1 kleine over
wat een mega andere smaak heb ik zeg en dan zit er ook nog afgedragen spul tussen nou echt niet dat ik dat een kindje van mij aandoe een nieuw shirtje kost amper wat
en ik ben bij newborn spul helemaal gek van dat overslag kleding en daar zat maar 1 dingetje tussen en de doos is vol omdat er 1 setje inzit die wel heel mooi is maar dat is jasje vestje truitje broekje slofjes en sokjes en vrij dik dus ja dat neemt veel in beslag
spannend spannend allemaal
hoop voor je dat het goed gaat :dance:
liefs.
dank je marloes ik duim zelf nog harder vermoed ik
hoe is het met je rug?
dan duim ik met je mee!!
me rug is nog zwaar bagger… :S
maja kan ook wel 3 weken duren, dan moet ik neit verwachten dat het met 3 dagen al over is he hahahha
dan zijn we samen bagger
moet morgenochtend rijlessen en dan ook nog zelf met de bus naar huis bah bah bah i dont like maar ja volgende les wat vroeger in de morgen plannen dan maar he
heb nu een raam open om frisse lucht te hebben dus lekker onder 2 dekens liggen heerlijk
hè, komen ze je niet ophalen met rijles?? Ben benieuwd hoe het gaat en of ze echt een andere insteek hebben! Wel zorgen dat je fitter bent, hoor!
Marloes, je hebt denk ik wel pijnstillers, of niet? Heb je vaker last van je rug??
Sophieeeetje, hoe issss het???
Heb me bij twee uitzendbureaus ingeschreven, toch netjes. Vanavond op bezoek bij vriendin. Maar géén zin, want ik wil gewoon mijn bedje in.
Leuk, op rijm!
:-* Jules
dat heb je met dorpjes in friesland als ze me op komen halen kan ik amper lessen en zijn we 20 minuten onderweg naar de leerling thuisbrengen enzovoorts dus ja ik rijd bij mn schoonouders vandaan
ook lekker dan…
maja tÃs nie anders dan he
ja k heb wel pijnstillers… 1000mg paracetamol met 20 mg codeine erin
maja heb niet echt gevoel dat ze helpen… :S
ach ja… komt wel goed…
ja heb vanaf kinds al last van me gewrichten… dus ben wel iets gewent
paracod hmmz die kunnen helpen ja
mijn mannetje kreeg en diclofenac voor maar dan moet je wel maagbeschermers gebruiken
en ikmet mn rugproblemen kreeg uuuuuuh oxycontin maar die zou ik nou vertikken te slikken omdat het een morfine achtige is
Bij mij helpt Ibuprofen altijd geweldig. Die al geprobeerd??
Hollow, hoe ging je rijles?
hier ben ik jules :mrgreen: ben heel druk geweest, gisteren hele dag geklust!! ik bedoel echt geklust in een huis verven en behangen enzo hihihihihi
en het is mega druk op het werk!! ga intern solliciteren, dus ben benieuwd
hollow hoe is het met je rijles gegaan?? wel lastig zeg zo die rijlessen dan
enne hopelijk heb je die iui niet meer nodig
mloeska, hopelijk gaat het elke keer wat beter met je rug!! lijkt me maar lastig!!!
jules hoest met het buikje!!! gaat het goed met het beebje?? hopelijk heb je gauw werk van die uitzendbureaus…heb je gezegd dat je zwanger bent?
haha echt geklust deze keer…
mooi geworden dan??
ja was bij een vriendin haar huis waarvan haar man ervan door is gegaan met zijn jeugdliefde van 25 jaar geleden!! :? erg sneu allemaal
zijn net een half jaar geleden getrouwd!!!
maar goed heb samen met hub 2 kamers afgemaakt!!! we gingen snel hihihihi
jeetje… wat een eikel dan!!! :evil:
gelukkig dat jullie dr hebben geholpen dan!!! :inlove:
ja best sneu allemaal!!
maar ja ze is niet van hem af want ze hebben twee kids…
maar goed zondag moeten ze al over en hub is nu bezig daar en ikke aan het werk…
hoest met je rug mloes?
aaah ik heb een heel lief boekje van een vriendin gekregen!! :inlove:
met allemaal gedichtjes, en ze had een paar hoekjes van bladzijdes gevouwen omdat ze bij die gedichten aan me moest denken… k zal er 1 hier typen… zo lief… :inlove:
Ik zal er zijn!!!
Mijn beste vriend, in mijn gedachten
zal ik er altijd voor je zijn,
ook als de agen je zo kwellen
met onophoudelijke pijn.
Ik zal je in de loopgraaf volgen
als je vol moed de strjd aanbindt,
en samen zullen we daar vechten
tot je de angsten overwint!
Ik zal er zijn als je zult vrezen,
omdat de diepte je bedreigt,
en als je soms wanhopig twijfelt
of je van God nog antwoord krijgt.
Ik zal er zijn als je een steun zoekt,
een schuilplaats als de stormwind woedt
en ik zal stil je handen grijpen
gelijk jij met de mijne doet.
Ik zal er zijn zoals jij dikwijls
er met je troost voor anderen bent
en ik zal vragen of God even
een heel bijzondere engel zendt
die jou van deze aarde optitlt,
zoals dat slechts een engel doet,
waardoor je op een wondere wijze
weer vreugde krijgt en levensmoed!!
Nou wat supergaaf en lief he!!! :inlove:
k moest het gewoon ff kwijt…
met me rug gaat het wel iets beter, maar k kan nog steeds niet rechtlopen… pffff