weinig zwemmers..

ah wat lief van je vriendin :inlove:

lief gedichtje ook :thumbup:

erg attent dat soort dingen he

ja psies… en psies op de momenten dat je et nodig heb!!! :inlove: :thumbup:

Marloes, lief van je vriendin! Inderdaad heel attent!

Sophie, jij bent ook een lieve vriendin! Is ook wel leuk werk, toch. Zeker als je niet zelf in de situatie zit… Wat erg voor je vriendin en haar kindjes. Hopelijk kan ze snel een draadje vinden en deze oppakken.

Hier gaat het redelijk. Beetje misselijk, maar ik was net even buiten en dat doet me goed, dus ga zo een stukje fietsen. Geen idee hoe het met beebje is, volgende week echo… Dan zullen we zien of ie 't doet! Gelukkig zie je nog niets aan mijn buik. Ik ga het tijdens het solliciteren niet zeggen, want laten we eerlijk wezen, een zwangere vrouw neemt niemand aan. Ookal mogen ze daarop niet discrimineren, ze verzinnen dan wel een andere reden. Heb wel het idee dat ik mijn toekomstige werkgever voor de gek hou, maar ja, ik zit nu eenmaal in deze situatie…

Hollow is denk ik nog aan het bijkomen van de rijles 8)

ja dat is wel waar, dan verzinnen ze wel weer een smoes dat je niet in het team past ofzo of te weinig ervaring hebt…

nou hopelijk heb je gauw iets!!!

spannend volgende week je echo, maar eerst mogen wij woensdag weer…

niet dat we dan veel horen!! we moeten dan weer wachten op een datum voor naar het amc pffffffffffff ik haat het wachten!!!

hopelijk krijgen we dan eindelijk een behandelplan, maar ja daar gaat weer een paar weken misschien wel maanden overheen :?

hey dames ik heb niet alles doorgelezen hoor want zo lekker voel ik me nog niet

wel lief dat je je vriendin helpt sophie

en lief dat cadeautje? van je vriendin marloes

rijles is erg goed gegaan voor de eerste keer hebben alleen van het uur een half uur zitten praten omdat ik toch wel erg veel angsten heb enzow

dinsdag weer rijles

ga nou weer verder ben aant verven

kastje voor mn neefje en aquarium voor hem halen we zaterdag op dus dan kunnen we die zaterdag meteen afleveren

mn schoonzusje gaat stressen!!! hihihihihi heb er nou al zin in die kleine jongen blij maken

Hollow, fijn toch, dat ze zo de tijd voor je nemen! Heb je een leuke instructeur?

Sophie, dus jullie mogen woensdag in koor roepen: “ja, wij gaan er echt voor” en dan weer naar huis :? . Hopelijk wordt er toch nog wel wat meer besproken hoor!

Marloes, heb je al een nieuwe afspraak bij je huisarts gemaakt?? Wel doen hè…

dikke :-* van mij!

nee nog niet gedaan… k wil eerst me rug beter hebben… men wat een pijn zeg!!!:cry:

maja komt ook allemaal wel weer goed… :pray:

helaas niet jules

want we gaan verder in amc

dus we krijgen alleen verwijzing nadat we volmondig ja we willen door hebben gezegd!!!

erg frustrerend, maar is niet anders

nog steeds niet beter met je rug mloes??? erg balen, je voelt het bij elke beweging of niet dan?

huh, hebben jullie niet volmondig JA geroepen dan???

ja me rug is balen… de dokter zegt, flink blijven bewegen, anders word ie stijf… maja juist dat bewegen doet zoveel pijn… maja k doe me best… tís niet anders… :wall:

ja toch proberen te bewegen maar elke beweging zal wel pijn doen

ja we hebben al volmondig ja gezegd!!! maar we moesten er nog 3 weken rustig over nadenken :twisted:

ehm… 2006 gestopt met de pil… nu is het 2009…

dus al bijna 3 jaar een kinderwens… en nog moeten jullie 3 weken bedenktijd hebben??? :wall: wat is er onduidelijk voor hen in dit verhaal dan…

beetje vreemd hoor :think:

ach het was zo’n professor die alles volgens de regels wil doen erg frusti dus!!

wij hebben ook gezegd…wat denkt u dat we afgelopen maanden gedaan hebben???

maar ze wou er niets van weten en die 3 weken bedenktijd moesten we nemen!!! het had geen zin om een discussie te doen en wilde ook geen stampei maken maar ik was woest!!!

en ik vind het ook behoorlijk zinloos woensdag, maar ja als we dan sneller een verwijzing krijgen vind ik het best!!!

oh ja daar zat ook bij welk ziekenhuis we wilden!!! daar moesten we in die 3 weken ook over nadenken!!!

best frustie allemaal dus…

3 weken om na te denken over een ziekenhuis… uhu… :think:

ik snap ook wel dat hun alles volgens de regels moeten doen… maar toch… we zijn wel mensen hoor met gevoel…

pffff :wall:

hey meiden

is echt balen voor je sophie

mischien als je doorverwijzing krijgt zelf direct bellen naar amsterdam en dan zeggen van dossier komt eraan wil graag zo snel mogelijk gesprek?

heb ik gedaan met zwolle

ja maar ben bang dat dat in amc niet zo werkt!!!

maar ja het is ff niet anders!!!

we moeten er het beste maar van maken!!

gaan jullie nog wat leuks doen het weekend??

wij hebben mn neefje (en nichtje) verrast met aquarium en visjes

ze werden gek van blijdschap zitten er constant op hun knietjes voor hihi

en volgens mij ga ik ongesteld worden mag wat een krampen

aaah das lief!!! leuk he al die visjes :smiley: :smiley:

jammer dat je :twisted: er weer aankomt… :thumbdown:

ja super hebben zelf een bak van een meter heerlijk rustgevend

die :twisted: is vervelend maar ook fijn want dan gaan we beginnen he

ja oke das ook wel weer zo… :smiley:

succes!!! spannend!!! k duim voor je!!!

Hollow, leuk kado! Maar jammer dat je weer ongesteld wordt. Moet je direct de eerste dag gaan medicijnen gaan gebruiken?

Leuk weekend gehad allemaal? Ik op zich wel, niet heel bijzonder. Morgen drie soll.gesprekken, behoorlijk spannend. Hoop zo dat de laatste het wordt. Kan ik lekker aan de slag!

weltrusten en liefs, Jules